Skocz do zawartości

f_ch

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    brak

Osiągnięcia f_ch

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dobra, czyli rozumiem, że 5AS i 5AT mają po prostu inny zestaw funkcji. Jaka jest zatem dokłada różnica pomiędzy zestawem 5AS+5AT (asystujące+asystujące plus), a 5AT (asystujące professional)? Pytam, ponieważ 5AT można zamówić jedynie z drogim pakietem innowacji. Czy w przypadku 5AS+5AT auto prowadzi się samo po pasie ruchu (można na moment puścić kierownicę)? Czy tempomat adaptacyjny i prowadzenie po pasie ruchu działa również w korkach, od 0 km/h?
  2. Zastanawiam się nad zakupem BMW X1, ale nie jestem w stanie znaleźć informacji odnośnie jaka jest dokładna różnica pomiędzy systemami asystującymi kierowcy (5AS), PLUS (5AT), a PROFESSIONAL (5AU). W seriach G20/G30 dopiero najwyższy (i najdroższy) pakiet miał wspomaganie kierowania z pełnego zdarzenia, a nie tylko wspomaganie utrzymania pasa ruchu włączające się dopiero w momencie najechania na linie. Z tego co czytam w konfiguratorze, to już ten "środkowy" pakiet powinien mieć tempomat adaptacyjny stop and go oraz pełne prowadzenie po pasie ruchu. Czy ktoś z Was ma może dostęp do szczegółowej konfiguracji, w której byłyby informacje dokładnie opisujące zawartość każdego z pakietów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.