Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam byłem na kompie błędy jakie mi pokazało

 

2A67 CDKDVEST WT -activation

2A6B CDKDVPMN Power supply limit WT emergency

2E8C CDKIBSP IBS selfdiagnostics 1

2B9E CDKFETRWE energy saving mode active

 

może ktoś pomoże w rozkodowaniu

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Samochód normalnie jezdzi i jest informacja, że redukcja mocy czy faktycznie słabo idzie?

trzeba sprawdzic czy nie zatkany wydech lub moze uszkodzony jest katalizator

Jest w nim lpg?

Jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu mozliwe ze winne jest paliwo bmw wymaga minimum 91okt

W jakich okolicznosciach zaplalił sie błąd?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

ostatnio diagnozowałem swe auto i wyskoczyly mi bledy; 4587-to blad filtra paliwa i 14A3-to ma zwiazek z filtrem DPF.

Moje pytanko ;co dokladnie moga oznaczac te bledy-4587-czy wymiana filtra paliwa zalatwi sprawe?-dodam ze po wykasowaniu bład powraca po kilku kilometrach,natomiast 14A3 po wykasowaniu powraca lecz po dluzszym czasie-sprawdzalem po ok 120km jeszcze go nie bylo-natomiast po 1000km juz byl.

czy moze to miec zwiazek ze zlej jakosci paliwem?Pamietam ze jak bylem na przegladzie TUV w Niemczech we wrzesniu to bład 14A3 juz sie wtedy pojawił-facet z Dekry zróclił mi na to uwagę-jego usuniecie troche mu zajeło czasu-musiał na zadanie kompa do któgo podpiął auto kilkakrotnie przygazowac auto do 4000 obrotów/min,potem sprawdził czy ze spalinami wszystko ok i podbił przegład :D

Moje pytanie czy bląd 14A3 oznacza juz koniec filtra dpf?Czy moze jazda z 3000 obrotów/min przez 30minut i przedmucha dpf i bedzie ok? :shock:

Moze ktos mial juz podobny problem?

Dodam,ze auto spisuje sie normalnie-moze ciut wiecej pali :cry2: ,oleju nie przybywa tak jak to bywa przy czestych nie udanych próbach wypalenia dpf.

 

Normalnie wskazanie kompa wynosilo 5,7-6,2 l/100km,faktycznie to bylo wiecej o 0,3l na 100km.

Ostatnio jednak komp pokazał 5,7 l/100km a po przeliczeniu spalonego paliwa przez przejechane km wyszlo 6,5l/100km-taka róznica sie nigdy nie zdarzała,po zatankowaniu do pelna zasieg pokazywany przez komp wynosił 1270km :D wiec cos jest nie tak skoro jak policzyłem auto paliło srednio 6,5l/100km a jezdzilem bardzo ekonomicznie

icon4.png
Opublikowano
co to za błędy czym to diagnozowałeś? Najlepiej podpiąć auto pod dedykowany soft typu INPA, DIS - tam będzie też informacja z czym problem jest zwiazany

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
co to za błędy czym to diagnozowałeś? Najlepiej podpiąć auto pod dedykowany soft typu INPA, DIS - tam będzie też informacja z czym problem jest zwiazany

 

Diagnozowalem urzadzeniem V-scan 401 Bmw firmy viaken

4587-to filtr paliwa

14A3-zbyt wysokie cisnienie DPF

Fitr paliwa zaraz wymienie.

Ale martwi mnie co z DPF

Auto jezdzi normalnie.

icon4.png
Opublikowano
filtr paliwa wymień, skasuj bład i zobacz czy jest w porzdku. Co do problemu z DPFem to DISem trzeba zrobic test cisnienia spalin

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
:D na te rzeczy tez wpadłem :D tylko nie mam teraz takiej mozliwosci-ewentualnie serwis :shock: ,filtr juz mam,a wczoraj sprawdzalem bledy i tego 13A4 nie bylo (jeszcze).Dodam,ze jadąc do pracy przedwczoraj przejechalem sie na 4 biegu z 3000 obrotów /min tak z 30km.Tak sobie mysle,ze ten bląd wyskakuje w momencie prób wypalenia DPF dlatego zdarza sie to co jakies 1000km,bo po 300km od ostatniego wykasowania sie nie pojawil :shock:
icon4.png
Opublikowano
filtr paliwa wymień, skasuj bład i zobacz czy jest w porzdku. Co do problemu z DPFem to DISem trzeba zrobic test cisnienia spalin

 

Hey

Wymienilem filtr paliwa,ale bląd 4587 pokazuje sie dalej,do niego doszedł bład 4B90-ktos ma jakies pomysły?

Bład 14A3 przez ostatnie 1000km sie nie pojawił-pewnie przedmuchało DPF :D

Hm,błedy jakies tam sie pojawiają-lecz auto sie spisuje normalnie-lecz nie daje mi to spokoju.

Sprawdzalem temp silnika w ukrytym menu i dochodzi tylko do 76* jutro jeszcze sprawdze w trasie na autostradzie ale tak czuje ze termostat tez do wymiany-a moze oba :mad2: :duh:

icon4.png
Opublikowano

hey

nikt nie pomoze?

Bład 4B90 po wykasowaniu nie wrócił-trasa 200km-to pewnie efekt wymiany filtra,dlugo krecil za nim zassal paliwo,teraz pali na dotyk.

4587 dalej jest :mad2: ,jakies pomysly?

termostaty do wymiany max 78* :duh:

dodam ze sprawdzalem temp. paliwa-od 25* do 31* takze podgrzewacz raczej działa.

icon4.png
Opublikowano
wstrzymaj się z tymi termostatami, przy tak niskiej temperaturze na dworze i przy właczonym intensywnie ogrzewaniu u mnie też nie chce dochodzić do 90 st.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Łatwo to zweryfikować, wystarczy na moment wyłączyć ogrzewanie. Temperatura momentalnie zaczyna rosnąć. Przy -30C na trasie, jazda emerycka 75C. Wyłączone ogrzewanie, temperatura szybko podskoczyła do 86C.
Opublikowano

U mnie trzyma ok 76-78* max po wylączeniu ogrzewania 80* a było tylko -5* w czasie jazdy(trasa 110km autostrada)predkosc 120km/h bo to w NL :norty:

Bardziej interesuje co mo\e byc przyczyna bledu 4587-filtr paliwa-jak juz pisalem fitr wymieniony a blad dalej jest :mad2:

Do tego wszystkiego jak u wiekszosci wlascicieli e90 padla dodatkowa pompa wody-błąd A6D1-moze to miec jakis zwiazek z tym ze auto sie niedogrzewa? :(

icon4.png
Opublikowano

panowie ponawiam pytanie;czy blad A6D1-dodatkowa pompa wody-moze miec wplyw na to ze silnik sie niedogrzewa do 91* a na maxa jest 80* a normalnie 76-78*.czy moze jednak wymienic termostaty?

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

icon4.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

 

Ale to nie jest błąd filtra paliwa tylko jego podgrzewacza, jeśli chcesz się upewnić to odepnij wtyczkę od podgrzewacza i uruchom samochód i potem sprawdź czy pojawił się inny błąd czy cały czas jest ten sam. Na zagranicznych forach piszą że chodzi o podgrzewacz.

Opublikowano

No i sprawa z 4587-filtr paliwa-wymieniony a bład jest dalej-jakies pomysly?

Auto jezdzi normalnie.

 

Ale to nie jest błąd filtra paliwa tylko jego podgrzewacza, jeśli chcesz się upewnić to odepnij wtyczkę od podgrzewacza i uruchom samochód i potem sprawdź czy pojawił się inny błąd czy cały czas jest ten sam. Na zagranicznych forach piszą że chodzi o podgrzewacz.

Tylko ze podgrzewacz działa.A tutaj jest info,ze 4587-to filtr paliwa http://www.endtuning.com/bmwcodes.html#DDE6

wczoraj jak sprawdzałem to temp paliwa wynosiła 36*-wiec chyba działa

Jeden mechanik w niemczech podpiał swego kompa boscha i tez pokazało filtrt paliwa :mad2:

icon4.png
Opublikowano
Hm, nikt nie ma pomysłow? :(
icon4.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

ponawiam temat bład 4587-od czasu do czasu sprawdzam parametry i temperatura paliwa sie waha sie od 30* do 65*-wiec raczej podgrzewacz dziala raczej,z kablami tez raczej wszystko ok-wiec czy podgrzewacz do wymiany?

DPF oddałem do regenaracji,jak zaloze to napisze jak sie auto spisuje i ewentualnie dam namiar na firme ;)

icon4.png
Opublikowano
ponawiam temat bład 4587-od czasu do czasu sprawdzam parametry i temperatura paliwa sie waha sie od 30* do 65*-wiec raczej podgrzewacz dziala raczej,z kablami tez raczej wszystko ok-wiec czy podgrzewacz do wymiany?

DPF oddałem do regenaracji,jak zaloze to napisze jak sie auto spisuje i ewentualnie dam namiar na firme ;)

DPF po regeneracji-bład 13A4 juz sie nie pojawia :lol:

Natomiast 4587 wraca co jakis czas nie wiem dlaczego,po wykasowaniu przejade 50km i nic ale juz po 200km blad 4587 powraca :mad2: :duh: ktos ma jakies pomysly?

dodam ze temperatura paliwa oscyluje od 20 do 65 * wiec pogrzewacz raczej dziala....

icon4.png
Opublikowano
:mad2: hm, nikt nie pomoze? :?:
icon4.png
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
nie wiem czy o tym już pisałem ale czasem zdarzały się problemy przy zamontowaniu niewłaściwego filtra paliwa, różne marki, różnie moga działac, kup i zamontuj MANNa

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.