Skocz do zawartości

Subiektywne spostrzeżenia z użytkowania kilku F10. Enjoy


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
System bezkluczykowy jest po to żeby ułatwiać wsiadanie, ruszanie, wysiadanie, zamykanie natomiast nie zmienia zasady, że nigdy nie zostawia się auta z włączonym silnikiem niezależnie od tego czy posiada ono stacyjkę czy nie.
Opublikowano
No i wracając do tematu, zrobiłem mały teścik. Otóż da się uruchomić silnik, jak kluczyka nie ma wewnątrz... Był blisko - ale jednak nie w samochodzie. A biadolenie zawarte w instrukcji z cyklu "nie zostawiać kluczyka w środku, bo (...)" - zwierzęta, dzieci, etc., powinno być uzupełnione o zdanie "jeśli już zabrałeś kluczyk, to oddal się na bezpieczną odległość" :lol:
Opublikowano

wszystkie systemy mają pewne zakresy działania w zależności od miejsca użytkowania. Z naszego doświadczenia w naszym biurze często możemy uruchomić gdy kluczyki leżą poza pojazdem. :oops:

 

Czasami kluczyki w środku a i tak informacje żeby zbliżyć do kolumny kierownicy.

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Serdeczne dzięki za ciekawe opracowanie. Im więcej informacji na forum, tym lepiej.

Kupuję w 70-80% Twoje spostrzeżenia. Jedna rzecz mnie jednak zastanawia - przez 3 lata testowałeś różne auta i wersje silnikowe, i na koniec kupujesz coś, czym nie jeździłeś?!?!? I dotyczy to silnika, czyli w sumie rzeczy najważniejszej... Jasne, możesz odpowiedzieć, że testowałeś różne opcje wyposażenia; że masz porównanie bo miałeś dwie 3ki w benzynie - jedna słabszą i jedną mocniejszą, więc ten motor plasuje się gdzieś pośrodku itd... W dodatku piszesz, że 530d jest w sam raz do tego samochodu, że polubiłeś charakterystykę pracy tego motoru, a kupujesz tą małą, wyżyłowaną benzynę. W dodatku to stosunkowo nowy silnik, więc pole do wystąpienia ewentualnych chorób wieku dziecięcego, oraz do poprawy jego parametrów jest spore. Gdzie tu logika?

Nie chciałbym Cię zbijać z tropu, bo być może decyzja o zakupie już zapadła, ale 528i a 530d to dwie bardzo odmienne od siebie warianty auta klasy premium (nie będę przytaczał tu swoich wypowiedzi, wystarczy poszukać z ostatniego tygodnia).

 

zgadzam sie, to jakas pomylka, aby kupowac benzyne, kiedy sie nia nie jezdzilo... 528i i 530d to zupelnie inne samochody

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano (edytowane)
jechalem nowym 528i

toc to wcale nie jedzie, skoda sie lepiej zbiera

zenua

530d i nie ma lipy !

 

Faktem jest że 28i ma 245KM ale tylko 350Nm i podejrzewam, że dlatego może się odpychać troszeczkę słabiej, ale bez przesady porównywać ją z osiągami do Skody, ciekawie którą Skodę miałeś na myśli.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
No własnie czekam na moment, kiedy będe miał czas przejechac się 28i... a innych spostrzeżenia jakie sa?
Opublikowano
Spostrzezenia juz zostaly opisane, wg mnie nie jest zle:) Nowy 4-ro cylindrowy motor ma 350NM i 245Km w zakresie od 1250 do 4800rpm i 6,5 do 100. Do wiekszych pojemnosci tzeba sporo doplacic.... wiec wysztsko jest kwestia dogrania wyposazenia. Jesli kogos interesuje x-drive i automat i kilka innych opcji, to roznica pomiedzy 528ix a wiekszymi motorami siegnie od 30 do 60 tys...
Opublikowano
Nowy 4-ro cylindrowy motor ma 350NM i 245KM.

 

Podałeś prawidłowy moment. Już naprawiłem swój błąd :cool2:

 

Moim zdaniem 528i z takimi parametrami nie ma się czego wstydzić, nawet gdyby miał 310Nm jak napisałem wcześniej.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano (edytowane)
3,6 FSI 260 KM w superbie wcale nie musi słabo iść.

 

Ale czy była tak informacja? Taki silnik w skodzie to mega rarytas, gdzie w BMW taka moc jest osiągana z w 2.0L.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Za takie wypowiedzi powinien być BAN obowiązkowo.

Reszty nie komentuję.

 

a to dlaczego? 4 cylindrowym 528i nie jechalem, natomiast 6 cylindrowy 528i "nie jedzie" w stosunku do 530d - z tym sie zgadzam

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

 

a to dlaczego? 4 cylindrowym 528i nie jechalem, natomiast 6 cylindrowy 528i "nie jedzie" w stosunku do 530d - z tym sie zgadzam

 

Chodzi mi o to:

toc to wcale nie jedzie, skoda sie lepiej zbiera

i

zenua

 

Kompletny brak merytorycznej wypowiedzi...

 

Jeździłem 528xi i jestem pod wrażenie kultury pracy tego 4-cylindrowca, a osiągi ma naprawdę dobre :) Z resztą takiego zamawiam...

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Pewnie gdyby była piątka z silnikiem 3 cylindrowym to pierwszy byś się zapisał w kolejce.. :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kompletny brak merytorycznej wypowiedzi...

 

Jeździłem 528xi i jestem pod wrażenie kultury pracy tego 4-cylindrowca, a osiągi ma naprawdę dobre :) Z resztą takiego zamawiam...

 

to juz rozumiem to oburzenie :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

to juz rozumiem to oburzenie :)

 

Nie, nie, oburzenie było spowodowane sposobem wypowiedzi tego "świeżego" użytkowanika :)

 

 

Pewnie gdyby była piątka z silnikiem 3 cylindrowym to pierwszy byś się zapisał w kolejce.. :duh:

Nie rozumiem :|

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

Panowie, poważnie? Zamienimy dyskusję z kto ma dłuższego na kto ma więcej cylindrów? :|

 

Każdemu pasuje co innego, każdy ma inny budżet i każdy szuka takiego kompromisu jaki go satysfakcjonuje. I o to w życiu chodzi ;)

Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

 

Dzięki. Tak się zastanawiam czy to podświetlenie w nocy zamiast pomagać będzie w jakiś tam sposób męczyć ;)

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano
Mam pytanko... Czy oświetlenie ambientowe można wyłączyć lub zmienić jasność światła?

Da się przyciemnić,ale razem z podświetleniem całej deski i ekranu nawigacji.Szkoda że regulacja nie jest niezależna

 

Dzięki. Tak się zastanawiam czy to podświetlenie w nocy zamiast pomagać będzie w jakiś tam sposób męczyć ;)

 

Ambient light jest dosyć ciemny. W mieście nocą praktycznie niezauważalny a miałem ostrygową skórę - najjaśniejszą jaka może być. Nie ma mowy żeby męczyło. Dużo bardziej może w nocy na pustej drodze przeszkadzać ekran od nawigacji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Troche tu posprzatalem, jak nie potraficie nie reagowac na takie zacxepki to..... Moze nie zblizajcie sie do frum? :mrgreen:

 

Co do 528i to niedawno mialem okazje przetestowac na odcinku jakis 20km vs X3 2.0d.

Przy spokojnej jezdzie silnika niemal nie slychac, dopiero powyzej 4-5 tys staje sie uciazliwy, wyje. I wtedy czuc, ze to 4-cylindrowka :| Zbiera sie fajnie, automat gladko zmienia biegi. Powyzej 6 tys. nie czulem zeby ciagnal (w trybie manualnym). In minus zaskoczyl mnie halas przy 160 kmh, pochodzacy gdzies z okolic drzwi kierowcy, myslalem ze auta z ramkowymi szybami sa lepiej wygluszone. Srednie spalanie 13,2, przy czym jazda po pobocznych drogach wokol salonu w Jankach oraz szybka rundka po katowickiej do Maximusa i powrot przez 7ke. Jezdzilem w trybie komfort i sport i pod wzgledem tlumienia nie zauwazylem szczegolnych roznic. Jest w miare sztywno, ale ok :cool2: charakterystyka pasuje mi do limuzyny.

Potem zrobilem tą samą trase X3. Pierwsze co- glosniej, dzwiek silnika to nie klekot, raczej cos jakby buczenie. Pomimo tego sprawia wrazenie dobrze przyspieszajacego, zapewne niutonometry robia swoje :wink: Automat dobrze sprawdza sie z tym silnikeim i nadwoziem. Na katowickiej pojechalem do ok. 140 i raczej nie bylbym w stanie tak dluzej jechac, silmik oraz szum powietrza mecza. Spalanie 11,3. Wybralbym F10, wole sedany od siedzenia na taborecie :P choc w Fce nie mozna opuscic tak nisko fotela komfortowego jakbym chcial.

 

PS. Po zajeciu miejsca w E46 stwierdzam- ale mi ta kierownica ciezko chodzi :mrgreen: :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Troche tu posprzatalem, jak nie potraficie nie reagowac na takie zacxepki to..... Moze nie zblizajcie sie do frum? :mrgreen:

 

Mod zawsze dobrą zabawę psuje a mogło się tak ciekawie rozwinąć ;)

 

Co do 528i to niedawno mialem okazje przetestowac na odcinku jakis 20km vs X3 2.0d.

Jezdzilem w trybie komfort i sport i pod wzgledem tlumienia nie zauwazylem szczegolnych roznic. Jest w miare sztywno, ale ok :cool2: charakterystyka pasuje mi do limuzyny.

 

To mnie zaskoczyłeś. Dla mnie różnica jest kolosalna jak na takie systemy. W X5 czy S-Maxie praktycznie nie czuć różnicy ale w F10 ustawienie Comfort a Sport to są jak dwa różne samochody.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.