Skocz do zawartości

Subiektywne spostrzeżenia z użytkowania kilku F10. Enjoy


moreti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak Suva do miasta – X6.

dobre sobie,Suv do miasta x6 :duh: Jak dla mnie ten czołg nadaje się tylko na autobahny........

 

Właśnie po mieście fajnie się jeździ SUVami/SAVami. Na trasie huczą u buczą powyżej 160-180km/h. Ostatnio nawetj jechałem od znajomego X6 M i powyżej 220km/h też już nie ma przyjemności z jazdy mimo że silnik ma jeszcze spory zapas...

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia co i do czego :wink:

 

Między X3 a X6 już takiej przepaści nie będzie :twisted: I tu i tu miejsce parkingowe musi być całe. Co innego gdybyś porównywał SMART-a :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeździłem tez FII, Discovery 4, okazyjnie Murano, RRS, ML320d i ML500. Jak ktos chce porządnego rodzinnego Suva z zacięciem terenowym polecam D4. Jak Suva do miasta – X6.

A co sądzisz o RRS?

 

RRS to zupełnie inna filozofia, niż np. X5 czy X6... buja na boki, buja do przodu i tył, środek jest z innej epoki (moze poliftingowy srodek od Disco 4 już jest normalniejszy), ale mamy fotele nie porównywalne do zadnych w BMW, nie mowiac o komfortach. Mało intuicyyjny dotykowy ekran z nawigacją z interfacem sprzed 5 lat... brak polowy dodatków, ktore sa ju zstandardem na liscie dodatków bmw/audi. Moim zdaniem to samochod dla pasjonatów Ranga lub osob zupelnie inaczej odbierajacych przekaz marki range rover niz bmw - bo dla mnie te przekazy są dośc skrajne - stad pewnie jedni jezdza bmw inni rangem, nie wnikając, ze to są rozne zupełnie samohcody. RRS w wersji sprzed liftingu, czyli 2005-2009 to dla mnie zupelnie inna epoka samochodów (sinik 2,7 ktory jest OK ale do klasycznego toczenia się, pow 140 jest tak glosno w srodku, ze nie chce się jechac szybciej). Pneumatyka fajna, ciagle podwyzszałem go albo obnizałem - to fakt - i zawieszenie na pneumatyce jest ciekawe w sensie komfortu; b.wolna jak dla mnie skrzynia (dopiero pare mieiecy temu na 2012 wprowadzil i8 biegowego zf, ale nie jezdziłem nim). Ale znam ludzi, co tylko uznają ta markę i jezdzi im sie swietnie (podobno) - choć nie mają duzego porownania, zwykle mają ranga i tyle - i ew. wymieniaja na nowszego ;-). Co jeszcze - ciekawy terrain response na zime, rzeczywiscie zmienia charakterystyke i inaczej się jedzi; ale nie ma tej lekkosci, czujesz ze silnik napedza ponad 2,5 tony a nie 2 tony. Tylnie fotele podobno mało wygodne i nie wyprofilowane. fajne mozliwosci skonfigurowania skór, kolorów deski, drewien, etc ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas nie jest w standardzie. Prawdę mówiąc wątpię, żeby działało po polsku, ale może... Tak czy owak fajna rzecz. Dotyczy nie tylko navi, ale nawet klimy czy muzyki (jak masz na USB 2 tysiące utworów i nie chce Ci się szukać, to mówisz po prostu tytuł i wykonawcę, a system odnajduje piosnkę i gra muzyczka :D ).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm... Co to za akrobacje :lol:

W autach na nasz rynek nie działa funkcja dezaktywacji alarmu bagnetem klucza, więc zapewne da się nim zamknąć drzwi... Natomiast z pilota nie. Zresztą system szybko wyczuwa, że się wysiadło z kluczykiem - od razu silnika nie wyłącza, ale daje komunikat. Odejdziesz kawałek dalej i padnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmmm... Co to za akrobacje :lol:

W autach na nasz rynek nie działa funkcja dezaktywacji alarmu bagnetem klucza, więc zapewne da się nim zamknąć drzwi... Natomiast z pilota nie. Zresztą system szybko wyczuwa, że się wysiadło z kluczykiem - od razu silnika nie wyłącza, ale daje komunikat. Odejdziesz kawałek dalej i padnie.

 

Tak myślałem. Dzięki ;)

Nie chce pisać skąd ten pomysł, ale przynajmniej się upewniłem.

 

 

Jeszcze jedno.

 

Na poniższym zdjęciu jest podświetlenie pomarańczowe oraz cała obwódka. Dzisiaj jechałem piątką i nie miała dolnej części tej obwódki a podświetlenie było białe. Dlaczego? To jest ta "rozszerzona deska" czy ten "black panel" - tego drugiego nie ma oficjalnie w opcji.

http://img683.imageshack.us/img683/7610/dsc09559h.jpg

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odejdziesz kawałek dalej i padnie.

 

Nic nie padnie dopóki nie zgasisz... Auta poprostu nie będzie sie dało uruchomić, ale samo nie zgaśnie.

 

Co do zegarów to tak jak kolega wyżej napisał, była to deska o rozszerzonym zakresie.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zgodzę się. Gdyby tak było, każdy mógłby sobie wsiąść i odjechać bez kluczyka w siną dal, jeśli akurat właściciel stałby sobie obok z nim w kieszeni.

A co do deski - u nas to się nazywa "rozszerzony zakres", a w anglosaskiej kulturze "full black panel" - to jest opcja 6WA. Podświetlenie jest białe w dzień, albo przy pozycji świateł na "0". W innych przypadkach się czerwieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zgodzę się. Gdyby tak było, każdy mógłby sobie wsiąść i odjechać bez kluczyka w siną dal, jeśli akurat właściciel stałby sobie obok z nim w kieszeni.

A co do deski - u nas to się nazywa "rozszerzony zakres", a w anglosaskiej kulturze "full black panel" - to jest opcja 6WA. Podświetlenie jest białe w dzień, albo przy pozycji świateł na "0". W innych przypadkach się czerwieni.

 

Aaa, ok. Wracając do tego kluczyka to dobry przykład dałeś - wychodzisz z samochodu (np. na siku:D) z pilotem w kieszeni i odpalonym silnikiem, a tu ktoś wkrada się do auta i odjeżdża mimo, że pilota jest w kieszeni... To by było dziwne.

http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie zgodzę się. Gdyby tak było, każdy mógłby sobie wsiąść i odjechać bez kluczyka w siną dal, jeśli akurat właściciel stałby sobie obok z nim w kieszeni.

A co do deski - u nas to się nazywa "rozszerzony zakres", a w anglosaskiej kulturze "full black panel" - to jest opcja 6WA. Podświetlenie jest białe w dzień, albo przy pozycji świateł na "0". W innych przypadkach się czerwieni.

 

Aaa, ok. Wracając do tego kluczyka to dobry przykład dałeś - wychodzisz z samochodu (np. na siku:D) z pilotem w kieszeni i odpalonym silnikiem, a tu ktoś wkrada się do auta i odjeżdża mimo, że pilota jest w kieszeni... To by było dziwne.

 

Jeśli wysiądziesz z kluczykami z auta z włączonym silnikiem to każdy może nim odjechać. Będzie miał komunikat o braku klucza ale dopóki nie wyłączy sam silnika to będzie mógł jechać aż się paliwo skończy. Nie wierzycie to przetestujcie.

 

Ja miałem w E60 odwrotnie. Wysiadłem wyjąć coś z bagażnika, nie wyłączyłem silnika, zatrzasnąłem drzwi a te wzięły i się zaryglowały... Telefon, portfel i wszystkie dokumenty moje i auta były w zamkniętym pracującym aucie a ja na zewnątrz bez niczego w niefajnej części Nowego Portu w Gdańsku... Ani auta zostawić i szukać kogoś z telefonem bo ktoś wybije szybę, wskoczy, odjedzie ze wszystkim. Uratowała mnie laska, która myła okna w bloku niedaleko i widziała, że wysiadałem wcześniej z auta i zdziwiła się czemu potem cegłą walę w szybę...

 

Co do podświetlenia - nawet w normalnej desce zmienia się z białego na czerwone. W dzień jest białe a w nocy, w tunelu, w ciemnych parkingach czerwone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli wysiądziesz z kluczykami z auta z włączonym silnikiem to każdy może nim odjechać. Będzie miał komunikat o braku klucza ale dopóki nie wyłączy sam silnika to będzie mógł jechać aż się paliwo skończy. Nie wierzycie to przetestujcie.

 

 

Potwierdzam to.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurza twarz... W moim - przyznaję - nie sprawdzałem - ale tzw. znawca tematu na zadane pytanie zarzekał się, że silnik gaśnie... A jeśli jednak nie, to znaczy, że jednak należy wyłączać silnik przed opuszczeniem wozu... I mam nadzieję, że się go nie da włączyć, jeśli kluczyki są tuż obok samochodu, ale nie w środku, bo to już byłoby przegięcie :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym systemem bezkluczykowym to rzeczywiscie ciekawe - miałem w jednym F10 - bardzo mi sie podobało - rzeczywiscie po wyjściu z nim, samochód pracuje nie wyłacza się - i zapewne mozna nim odjechac do czasu jego zgaszenia! Opcja b.mi sie podoba, gorzej z jej ceną - prawie 3500 zł - ale fakt, jezdizłem przez jakiś czas z kluczykiem w teczce - i nie wyjmowałem go - gorzej z bezpieczeństwem takiej zabawy... sam już nie wiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System bezkluczykowy jest w każdej F10. To o czym piszesz to dostęp komfortowy. Bez względu na to czy dostęp komfortowy posiadasz czy nie to można odjechać odpalonym autem bez kluczyka i będzie on "działał" do momentu zgaszenia samochodu.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj się jeszcze raz pytałem o to innego sprzedawcy i potwierdził to, że bez kluczyka w środku można odjechać. Ciekawe co na to ubezpieczyciel kiedy zwiną nam brykę z zapalonym silnikiem (tak jakbyśmy zostawili klucze w środku). Choć z drugiej strony też może być taka sytuacja gdzie stoimy sobie na światłach (pomijam fakt, że drzwi się same blokują) w innym samochodzie z normalnym kluczykiem, ktoś otwiera drzwi, wywala nas z samochodu i w długą (coś a'la GTA ;)) - wychodzi ogólnie na to samo...
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, jak żona miała jakiś już czas temu Meganę, i tam zamiast kluczyka była karta. Przy zapalonym silniku, można było wyjąć kartę ze slotu i jechać autem dalej. Nie można było natomiast zgasić motoru, komputer prosił o włożenie karty.

Niemniej z karty dało się wyciągnąć klucz i zamknąć drzwi samochodu przy zapalonym silniku manualnie. Bo kartą, naciskając przycisk "zamknij" zamków od zewnątrz nie dało się zaryglować. Myślę, że w F10 działa to na podobnej zasadzie...

Edytowane przez Pemek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.