Skocz do zawartości

320d - Czyżby pompa ???;/ Pomózcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wczoraj normalnie zajechałem do pracy swoja bunia, skończyłem prace o 6 rano, wchodzę do auta a tu zonk..;/ niechce odpalic, rozrusznik normalnie kreci ale nic ;/ tak jakby zlaapywala ale niemogla odpalić, spróbowałem na ''plaka'' i odpalil, dojechałem do domu zgasiłem później juz odpalil od razu, wieczorem ide do samochodu i znowu problem ;/ wychodzi na to ze niechce odpalac na zimnym silniku,podjechalem do BOSCH Service zostawilem auto na sprawdzenie, okoklo 16 dzisiaj bylem u nich i mówią ze raczej pompa siadla, ze sprawdzali kompem, i patrzeli w filtr paliwa i znajdowała sie tam substancja przypominajaca slabo zaparzona herbate

i mowia ze raczej pompa siada, i ze moze wystarczy wymienic uszczelnienia (koszt 1800 zl) albo cala bd do roboty(koszt 2500 + 500 montaz,demontaz ,ustawienie), jak tam zaszedlem moje auto chodzilo koles mowi ze byl sie przejechac i ze nie gasil jej chodzila ok 1 h , zgarneli odemnie 280 zl ;/ i pojechalem,powiedzialem ze przemysle sprawe, nagle poczulem ze auto cos blokuje przy 3 tys obrotach i idzie dym z rury;/ zgasilem go i po 10 min odpalilem i juz normalnie chodzila. Panowie co sadzicie o tym wszystkim ?? Cos niepodoba mi sie ten serwis, 280 za zajrzenie do filtra i podpiecie pod kompa ??? :duh: . Pomóźcie.

 

PS. auto juz nie na sprzedaż;/

Opublikowano

a masz pęcherzyki powietrza w przewodach??

ps. ile Twoje autko ma przebiegu?? bo już chyba wszystko co było możliwe w 320d Ciebie dotknęło ;/ sprawdz inpą stan motogodzin

Opublikowano
Szczerze ??? niewiem :(

 

sprawdz koniecznie czy nie ma powietrza w przewodach bo może to glupia nieszczelność... vp44 musi byc ciagle zalana ropą bo nią jest smarowana a kręcenie "na sucho" może ją załatwić :?

 

ja chyba zaczne lać olej do wysokoobrotwych dwusówów może bedzie lepiej smarować i vp44 troche wytrzyma :?

Opublikowano
a przejechane ma 200100

 

widziałem w galerii Twój srodek i nie wskaxuje na wiecej km przejechanych... ale warto sprawdzić motogodziny inpą

Opublikowano

Wania... rozszczelniona pompa + zatarcie tloczka [bialy dym i blok przy 3tys]. BARDZO Cie scieli na tej diagnozie! To ja u siebie dalem 350zl za uszczelnienie + 400zl za robote.

Pecherzyki sprawdzamy rano kiedy silnik jest zimny. One beda w wezyku spod filtra paliwa DO pompy wtryskowej. Mozesz ten wezyk tez nacisnac i wtedy zobaczysz jak wedruja w kierunku zbiorniczka paliwa.

Opublikowano
Wania... rozszczelniona pompa + zatarcie tloczka [bialy dym i blok przy 3tys]. BARDZO Cie scieli na tej diagnozie! To ja u siebie dalem 350zl za uszczelnienie + 400zl za robote.

Pecherzyki sprawdzamy rano kiedy silnik jest zimny. One beda w wezyku spod filtra paliwa DO pompy wtryskowej. Mozesz ten wezyk tez nacisnac i wtedy zobaczysz jak wedruja w kierunku zbiorniczka paliwa.

 

A ty miales takie same objawy ?? to czemu u ciebie 750 zl a u mnie 1800 ;> ??;/ Pomoglo ?? Czyli na 100 % pompa ??

Opublikowano
dokladnie to samo... zimny=LIPTON, cieply= palil na dotyk. Moze chodzi o wymiane tloczka i stad taka kasa... nie wiem Kolego [??] zapytaj tych typow co konkretnie bedzie robione.
Opublikowano
ja też miałem coś nie tak, zimny słabo odpalał i skakał po obrotach, ciepły zero problemów tyle że moc była normalna. W zakładzie zajmującym się regeneracją pomp wzieli 1600 za wszystko od wyjęcia po naprawę, ustawienie i gwarancja 2 lata. Ale też myślę żeby dolewać troche oleju skoro ta nasza ropa taka sucha i słabo smaruje.
szukam
Opublikowano
jedz na diagnozę do innego kumatego kogoś. Poszukaj po znajomych może ktoś blisko wie lub naprawiał pompę. Być może to mniejsza awaria niż sugerują a chcą zarobić.
szukam
Opublikowano (edytowane)
Miałem kiedyś podobnie w Citroenie Xsara z silnikiem DW8 na pompie rozdzielaczowej - wszyscy chcieli mi pompę regenerować a jeden mądry się znalazł, który stwierdził drobną nieszczelność na obudowie filtra paliwa gdzie dostawało się lewe powietrze w minimalnej ilości do przewodu z ropą... wiem... inny silnik, inny filtr paliwa, itd. - ale raczej mi chodzi o to, że podstawa to wykluczyć najpierw wszelkie błahostki ;) Edytowane przez Unkas
Opublikowano
A może po prostu strzelił ci przewód paliwowy i zasysa lewe powietrze? Może przelew na wtrysku puszcza powietrze do układu. Nie zawsze musi być to pompa wtryskowa. Zobacz czy masz mokrą pompę lub blok pod nią z ropy.
Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

 

a panu podziękujemy za porady :cool2: co do oleju 2T (tylko dobrej jakośći a nie mixol) to chyba nue byłoby głupe roziwazanie... nagarów nie powinien zosatić jak japończyki chodzą na tym bez problemu to może i tu stosować :?

Opublikowano
Niewiem co robic;/ jak sadzicie??

 

 

Tylko radykalne rozwiązania...sprzedać i kupić benzynowe. Święty spokój.

 

zgadzam sie w 100% , nie widzialem jeszcze tak awaryjnego auta jakimi sa bmw e46 320d , co jak co ale to przechodzi ludzkie pojecie

Opublikowano
Ja tez miałem ten problem z odpalaniem na zimnym silniku zaprowadziłem autko do kolesia który naprawia pompy uszczelnił wymienił tłoczek bo był troche przytarty z wyjeciem,włożeniem i ustawieniem zapłonu zapłaciłem 1500 zł.
Opublikowano
Znalazlem goscia co robi pompy w moich okolicach...w poniedzialek zaprowadzam auto, do tego serwisu co bylem niemam cos zbytnio zaufania...
Opublikowano
Pompy robią chyba gdzies w Nowych Skalmierzycach. A co do sprzedazy to jeszcze Ci turbo zostało jak cos wiec masz bardzo niezawodny woz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.