Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
możesz spokojnie zakładać tarcze od M50B25, tylko że do tarcz wentylowanych musisz zmienić również zacisk i jarzmo
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
518, 520, 525TDS oraz 524 TD miały zwykłe tarcze nie wentylowane. od 525 i wzwyż wszystko wentylowane :wink:
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
518, 520, 525TDS oraz 524 TD miały zwykłe tarcze nie wentylowane. od 525 i wzwyż wszystko wentylowane :wink:

 

Małe sprostowanie - 525TDS Touring ZAWSZE był wyposażony w wentylowane tarcze hamulcowe (limuzyna w zwykłe tarcze).

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
518, 520, 525TDS oraz 524 TD miały zwykłe tarcze nie wentylowane. od 525 i wzwyż wszystko wentylowane :wink:

 

Małe sprostowanie - 525TDS Touring ZAWSZE był wyposażony w wentylowane tarcze hamulcowe (limuzyna w zwykłe tarcze).

 

Pozdrawiam

 

Oj wybacz, tego akurat nie wiedziałem, dzięki za poinformowanie :mrgreen:

http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
Opublikowano
TDS, 520, 525, 530 wentylowane o srednicy 320 mm i 22mm grubosci natomiast M5, 540 i IX tarcza o grubosci 28mm

KLIMATYZACJA SAMOCHODOWA, THERMO KING, CARRIER

DIAGNOSTYKA BMW, VAG tel. 500 236 866

Opublikowano
Moj kumpel ma takie 520i jak ja i ma wentylowane. Chyba zalezalo to od doplaty. Ja mam zwykle, ale chyba zaloze od 740i, bo moge miec za przyslowiowe grosze.
Opublikowano
tak samo jak ja mam skórę , niby trochę wypas ale złożyli do niej zwykły analogowy zegar a znajomy w 2 lata starszej ma zwykłą tapicerke a ma pełne obc , abs, klime i szpere, pełno tych wydań ale w hamulce napewno warto zainwestować
Opublikowano

w małych silnikach były lite tarcze, a to że akurat w waszych jest inaczej to nic dziwnego, skąd wiece że jeden z poprzednich właścicieli nie zmienił hebli tak jak wy chcecie

 

swoją drogą lite tarcze w takim ciężkim samochodzie to porażka

lepsze heble można dac od e32 od 750i od wersji gdzie zaciski były dwutloczkowe, ewentualnie od e38 dwu tloczkowe, generalnie hamulce w e34 są mało odporne na katowanie :(

Opublikowano
Hej, muszę przyznać, że nie jest tak źle. Ja po wymianie całego układu hamulcowego, nowych zaciskach i to przedliftowych, czyli jednotłoczkowych jestem w stanie zablokować koła na suchym, tak że się ABS włącza, tarcze tył również wentylowane. Zdarzyło mi się awaryjne hamowanie ze 150 do około 70 podczas wyprzedzania i było bez problemu. Również mam zrobione od nowa wspomaganie, Ci co mają M70 to wiedzą o co chodzi. Nie można porównywać tak ciężkich aut do małych, tutaj hamowanie jest zupełnie inną sprawą.
pozdrawiam Bartek
Opublikowano
nie chodzi o jednorazowe hamowanie, bo zahamować auto raz z 200km/h to nie sztuka, mi bardziej chodziło o dłuższą intensywną eksploatację, powiedzmy robisz trasę 100km bardzo dynamicznie, sporo dohamowań, itp i w takich sytuacjach hamulce w e34 sobie nie radzą, zresztą nie tylko w e34, niestety czuć masę auta, w e30 przy dobrych klockach i tarczach nie ma tego problemu, w obecnej e36 328i też jest pod tym względem dużo lepiej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.