Skocz do zawartości

Kupno Bmw X5 E53 - Prośba o rady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A podoba Ci się?

Tak, bo stoi już w garażu :mrgreen:

289KM w manualu urywa dupę :o

Opublikowano
Ja dzisiaj upolowałem taką:

http://otomoto.pl/oferta/bmw-x5-3-0-d-4x4-260-km-ID6y65fD.html

 

Coś ktoś widział, wie?

Cenowo nie wychodzi źle, wyposażenie również akceptowalne.

 

Z wyposażenia chyba tylko korbotronika jej brakuje... :lol:

To auto za te pieniądze musiałoby byc w dziewiczym stanie by taki "pustak" osobiscie mnie zachęcił ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A i owszem, jest w dziewiczym stanie. Jedna z niewielu do której są wszelakie faktury, wpisy w książkach, ogólnie pełna dokumentacja odnośnie przebiegu.

Każdy ma inne wymagania co do wyposażenia, to co ma na pokładzie wystarcza w 100%.

Jedynie mogła by mieć grzane stołki, choć to nie konieczność.

Opublikowano

Panowie

Zaistniala potrzeba zakupu X5 z hakiem do ciągniecia motocykla na tor..

w domu mam e87 do jazdy codziennej a zona ma e60

x5 musi miec automatyczna skrzynie biegów i musi być to diesel.

moze mieć brzydkie zderzaki poobgryzane bo i tak oryginalnych zderzakow tam nie bedzie...

Prosze powiedzcie mi jakie sa slabe punkty X5 i na co mam zwrocic uwage przy zakupie.

Opublikowano
http://olx.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0d-xenon-navi-skory-panoramiczny-dach-zarejestrowana-CID5-IDbqJJw.html#f423aeb260

 

a jak to koledzy ?????

warto się zainteresować ????

gdzie rozkodować VIN - dajcie namiar !

z góry dzieki

 

 

 

Proszę bardzo.

 

http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html

 

przebieg tradycyjnie niski jak na diesla

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
Panowie

Zaistniala potrzeba zakupu X5 z hakiem do ciągniecia motocykla na tor..

w domu mam e87 do jazdy codziennej a zona ma e60

x5 musi miec automatyczna skrzynie biegów i musi być to diesel.

moze mieć brzydkie zderzaki poobgryzane bo i tak oryginalnych zderzakow tam nie bedzie...

Prosze powiedzcie mi jakie sa slabe punkty X5 i na co mam zwrocic uwage przy zakupie.

 

Nasze niuńki nie mają słabych punktów. :)

 

Musisz wiedzieć o różnicach pomiędzy wersjami przed i po liftowymi.

Z większych spraw to podobno odradzają wersję z pneumatycznym zawiasem. Droga w naprawie.

Nie wiem co jeszcze ,skrzynia to na pewno podlega wyjątkowo starannej ocenie.

 

Może inni coś jeszcze dorzucą...

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
Opublikowano
A podoba Ci się?

Tak, bo stoi już w garażu :mrgreen:

289KM w manualu urywa dupę :o

 

 

Ale te fotele to były przeszywane na nowo.

A co do pustaka ,sam kupiłem bez navi. Bez grzanych stołków itp. Nie narzekam.

Wiek nie gra roli ,ważny jest stan.
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo ladna. Swietne, bardzo rzadko spotykane poszerzenia Lemans. Ladny, nie typowy srodek. Swietne isa ori felgi. Niestety za dobrego xsa trzeba zaplacic.
Opublikowano
W dieslu?? jak chcesz woła roboczego to ok. Tylko kolego powiem Ci tak - po zdjęciach to może być najcudowniejszy na świecie a na miejscu bedzie traktor bez katalizatorów i co wtedy?? Poza tym na rope to sprzet rolniczy sie robi...
Buczu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tu sie nie zgodze. Charakterystyka diesla bardzo pasuje do ixa. Chcialbys miec w swoim 4.6 taki dol co ma 3.0d :D . A to, ze nie ma gory to inna sprawa. E53 to nie m5. Wszelakiego pytania typu "co sadzicie" traktuje tylko i wylacznie wizualnie.
Opublikowano
Jak dlamnie to tylko diesel lubie te klekotanie pod maska :) dzieki za ocenienie autka jutro dzwonie i ustlam termin zobaczymy co wyjdzie :)
Opublikowano

jak masz tak blisko to pewnie - az zal nie pojechać.

 

Co do tego dołu to na pewne te 184 konie dają taki dół ze hej - przez góry. 218 juz jakos. A co do mojej Buńki to jak nie jechałeś to możesz tylko żałować :lol: I gwarantuje Ci że nie brakuje ani dołu ani góry A i wewnątrz jest pięknie.

 

PS co do silnika i fakt jest faktem - każdy ma swoje preferencje dlatego są blądynki, czarne i ... rude :D

Buczu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No co ty...przeciez ty masz tylko 15koni wiecej niz moje x5...nawet w 4.8is nie czulem roznicy wiec 4.6is nie zrobi na mnie zadnego wrazenia :roll: . Chcialbym zwrocic uwage iz to moment robi dol a nie moc...Odnosnie srodka to nie wiem czy dasz rade mnie pobic...mam retrofita M-tec nappa/alcantara na komfortach z 4.8is :D :D
Opublikowano
Wizualnie ładny, jeżeli przebieg ok to cena adekwatna. Co do wyższości etylinki nad ropką- kwestia gustu, jak z córką, czy teściową kto co woli :norty: Ja wolę brunetki a mam...rudą. Ale wolę diesla. Oglądaj i daj znać, czy na żywo też piękna!
Opublikowano

jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

Buczu
Opublikowano
Wizualnie ładny, jeżeli przebieg ok to cena adekwatna. Co do wyższości etylinki nad ropką- kwestia gustu, jak z córką, czy teściową kto co woli :norty: Ja wolę brunetki a mam...rudą. Ale wolę diesla. Oglądaj i daj znać, czy na żywo też piękna!

 

Taaaa, a ja wole blądynki i mam brunetke.... Bo liczy się co ma w środku :) I dokładnie na tej samej zasadzie mam ją w gazie .... :mad2:

Buczu
Opublikowano
Do gazu też nic nie mam, miałem dwa auta na gaz i mimo wszystko wolę diesla, choć jak dla mnie zapach gazu mniej dusi :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

 

X5 E53 4.4.i lift n62: 330km...nowszej generacji silnik ,nic bys mi swoim nie urwal. Poza tym masz staly naped 50;50 a w lifcie jest xdrive ktory zmienia naped tak ze im szybciej jedziesz tym wiecej na tyl a to oznacza lepsze przyspieszenie przy wyzszych predkosciach. Jezdzilem kazda x5 i wiem ze benzyna nie ma tego dolu co 3.0d. Musisz u siebie deptac aby cos sie dzialo a w dieslu nie. Dalsza dyskusja nie ma sensu.

Opublikowano
jeżeli dalej mówisz o e53 to za bardzo nie wiem o jakim silniku.... W benzynach masz 231, 286, 347 i 360km więc to 15km ni jak mi nie wychodzi. Co do diesla masz 184 lub 218km bo tylko jedna pojemność występuje. Jezeli chodzi o moment obrotowy to w dieslu masz kolejno 410Nm i 500Nm a w benzynie w 4.6 480Nm a w 4.8 500Nm więc de facto to samo jednak do setuni masz w dieselku ponad 10 i ponad 8s i max 210km/h a u mnie masz 6,5s i max. 240km/h a w 4.8 6,1s i 246km/h max. więc na autobanie mowiąc twoim językiem dupe bym Ci urwał i zostawił daleko w tyle na bramkach.

 

Bez złych uczuć :)

 

PS co do wnętrza to nie wypowiadam się gdyz kazdy ma swój styl i nie ma sensu wmawiac ze metal jest lepszy od drewna i odwrotnie.

 

X5 E53 4.4.i lift n62: 330km...nowszej generacji silnik ,nic bys mi swoim nie urwal. Poza tym masz staly naped 50;50 a w lifcie jest xdrive ktory zmienia naped tak ze im szybciej jedziesz tym wiecej na tyl a to oznacza lepsze przyspieszenie przy wyzszych predkosciach. Jezdzilem kazda x5 i wiem ze benzyna nie ma tego dolu co 3.0d. Musisz u siebie deptac aby cos sie dzialo a w dieslu nie. Dalsza dyskusja nie ma sensu.

 

To prawda bo nie mam pojęcie o czym piszesz a o co ci chodzi.

 

PS Diesel zawsze ma dół - nawet 1.9 60km bo na tym polega generalna różnica między dzieslem a benzynką. Jeżeli chodzi o deptanie to co chcesz deptać w dieslu jak obrotomierz masz do 6tys?? A tak serio to do max 4 tyś jest sens ciągnąc.

 

Sorry ale jeżeli dobrze zrozumiałem jak tak uwielbiasz diesla to czemu masz benzyne?? I powiedz od kiedy to w BMW jest jest stały napęd 50:50?? Pierwszy raz o tym słysze. Możesz dać jakąś informacje na ten temat?

Buczu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.