Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Haha dokładnie zgadzam się z AO - sporo już się osób zaskoczyło osiągami mojego samochodu myśląc, że mają do czynienia z 4cyl.

Natomiast 2.0tdi z podwójnym wydechem po bokach wygląda jak przerost formy nad treścią (szczególnie w a6 :lol: )

 

Jedyne co mi się nie podoba aktualnie to, że f10 prawie wszystkie wersje wyglądają tak samo (wydech, nerki itp) co zapewne będzie kontynuowane także w f30. Daje to pole do popisu sprzedawcom na otomoto - teraz już nie będą opisywali 318d jako 320 ale od razu 330 :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fakt bo wykonczenie w nowej A4 troche poszlo w dol w stosunku do B6/B7.

Ja mam niestety to plastikowe aluminium :mad2: :mad2:

według mnie najlepiej wykonczone w srodku było B5 po lifcie po xx latach w stosunku do pasata to przepasc u kolegi 99 rok kombi i nic nie skrzypi passatów kombi1998- 2003r nie chce komentowac nawet

Opublikowano
a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

 

Ja nie mowie o wersjach z 4cyl bo to akurat dobrze wyglada . Ale np 245konny samochod ma rureczki po jednej stronie co wyglada nieco ... slabo . Nie uwazam tez zeby to byl przerost formy nad trescia , po drugie to poprawia wizualnosc samochodu. Kwestia gustu .. w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

 

Gorik79 , jezdzilem B5FL oraz B6 i B6 jest o niebo lepiej wykonane ... Ale co tu porownywac skoro B6 jest lepiej wykonane niz e9x w wielu kwestiach ...

 

Daje to pole do popisu sprzedawcom na otomoto - teraz już nie będą opisywali 318d jako 320 ale od razu 330 :norty:

Nie widywalem takich ogloszen ... :duh:

Opublikowano

kwestia smaku to jedno a zagadnienie wykonania to drugie, trzecie to połączenie całości...

 

przykłady:

1) RS4/5/6 - piękne 2 owale..., deisgn.wykonanie,smak reweleacja

2) S4/5/8 - 4 rury, po całości słabo

2) AUDI A6 2.0 tdi -2 symetryczne duże rurki, wykonanie dobre, design średni, smak - całkowity brak wyczucia...

3) ITALIA - 3 rurki, pod każdym względem rewelacja...

4) fiat 500 ABARTH - 2 symetryczne duże nierdzewne rurki - wykonanie ładne ale jak to widzę nawet z ładną dziewczyną za kierownicą to tylko śmiech...

5) NISSAN GTR - 4 kilkunasto centymetorowe rynny :mrgreen: :mrgreen: , jak podejdziesz blizej to zobaczysz w "tych rynnach" małe ~3cm rureczki na które zostały nałożone "mega końcówki"...

6) SUBARU STI - 4 rynny z 4 cylindrów :mrgreen: :mrgreen: najgorszy element auta...

7) ....

 

w BMW można zanegować "wykonanie" widocznych elementów tłumika (szczególnie w wersjach 4 cylindrowych), jego kształt (brak kształtu :mrgreen: ) ale nie powinno się mówić, że jest to bez smaku i nie pasuje do całości...

 

F30 na 100% będzie autem zgodnym z designem firmy, z bardzo ładnym środkiem a czy będzie dobrze jeździć i działać to zobaczymy już niebawem ...

 

ja dopiero jak wejdzie wersja LCI :wink:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

AO troche przesadzasz wg mnie ... . Np taki fiat 500 ABARTH moze nie jest jakims szybkim autem , co najwyzej przecientym ale te 2 rury sluza tylko i wylacznie designowi. Auto wyglada grozniej bardziej sporotowo i ... kozacko i tyle. Mamy odmienne zdanie w tym temacie wiec nie ma co ciagnac dyskusji ...

Zeby nie bylo nie uwazam ze A6 z 2.0TDI i dwoma rurkami wyglada powaznie ale nie wyglada zle :cool2:

Opublikowano
w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

w mpaku czy nie 2.0 zawsze w standardzie ma tą jedną, która zgadzam się, że wygląda tragicznie...

Opublikowano
w Mapku nawet w 2.0 sa dwie rurki :whistle: :whistle: jesli juz do tego zmierzasz ... pozatym ta pojedyncza szeroka wyglada jak K U P A .

w mpaku czy nie 2.0 zawsze w standardzie ma tą jedną, która zgadzam się, że wygląda tragicznie...

fakt zgadza sie . no ale wyglada kupowato :wink:

Opublikowano

a wracając do tematu - tylko mnie się wydaje, że tył nowej 3 jest jakiś taki krótki?

No ale poza tym z tego co widać na razie chyba poszli za ciosem 5 a na szczęście nie nowej 1... Zapowiada się świetne autko :cool2:

Opublikowano
kwestia smaku to jedno a zagadnienie wykonania to drugie, trzecie to połączenie całości...

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

Z daleka prawdziwy bandzior z agresywnym tyłem, ale jak sie człowiek z bliska przypatrzy to mogli to jednak inaczej rozwiazać bo trochę wioską zanosi (chodzi mi o rzeczywistą wielkość wydechu i tą przerwę między niewidocznym wydechem a widocznymi końcówkami monstrualnych rozmiarów). Zdecydowanie przerost formy nad treścią, powini albo polecieć po całości i skoro ma być krzykliwie to zrobic to porządnie od "A" do "Z" albo w ogole nie bawić się w pozerkę :mrgreen:

 

http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2006/12/sliik_isf_chop.jpg

 

http://www.a5oc.com/photos/images/2099/large/1_08_lexus_is_f_det_7_500.jpg

Opublikowano

apropos podwojnych wydechow... mozecie mnie przekonywac ale dyfuzor i wydech w A6 wyglada zdecydowanie lepiej ... ten z F10 jest ...z lekka niedorobiony ... :D

 

http://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/Audi-A6-C7-BMW-5er-F10-Bildvergleich-Heck.jpg

Opublikowano

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

też jestem jego fanem :mrgreen: :mrgreen:

teraz pytanie czy taki wydech to "kozak" czy "wioska" :?: :?:

 

... ale dyfuzor i wydech w A6 wyglada zdecydowanie lepiej ... ten z F10 jest ...z lekka niedorobiony ... :D

...

patrząc tylko na wygląd zgadzam się w 100%, patrząc na całość (wygląd/potencjał auta) dla mnie już nie jest tak oczywiste, że AUDI z 2 symetrycznymi rurami jest "fajniejsze"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zarejestrowani
Opublikowano

http://allegro.pl/dlugopis-kamera-pen-hd-8gb-podsluch-mikrofon-usb-i1769127557.html

 

tutaj masz przykładowy, jest ich duzo wiecej ;) Jakoś obrazu może nie powala, ale jest podobna do np filmików kręconych nokia n95 itp

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
a dla mnie "pojedynczy/normalny" wydech to najlepszy pomysł designerski auta i marki BMW ....

 

większość obecnych aut z 4 cylindrowymi "potworami" pod maską ma 2 :mrgreen: :mrgreen: lub 4 rury :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ...

 

wielki szacun dla marki BMW, że nie ulegli presji i nie ośmieszją swoich aut tylko zostawiają to dla przyszłych właścicieli....

 

Moim zdaniem też jest to spoko, że bmw odpowiednio dostosowało końcówki wydechów do potencjału auta :cool2: Ci co się znają mogą poznać ile cylindórw stoi obok :D

 

PS Wiekszość ma 4? hmm z końcówkami po obu stronach to eszcze troche aut kojarze ale z 4? (oprocz STI nie kojarze) :P

Opublikowano

 

Zapomniałeś o moim "faworycie" - Lexus IS F.

też jestem jego fanem :mrgreen: :mrgreen:

teraz pytanie czy taki wydech to "kozak" czy "wioska" :?: :?:

 

wg. mnie nawet jeśli wydech były rozprowadzony na 4 to i tak design dość "dziwny", a z tymi atrapami to totalna wioska, kto na coś takiego wpadł :mad2:

Opublikowano
Zeby nie bylo nie uwazam ze A6 z 2.0TDI i dwoma rurkami wyglada powaznie ale nie wyglada zle :cool2:

ale dwie rury w audi to chyba tylko w modelach z quattro? i chodzi tu jedynie o ułożenie wydechu i wału ze sprzęgłem na tył ?

 

najgorzej to wyglądają lexusy większe (LS), bo końcówka ogromna i ładnie wbudowana w zderzak, ale dokładnie widać że 5cm głębiej wychodzi rurka o średnicy ~3cm

Opublikowano

wszystkie a6 poprzedniej i obecnej generacji maja po obu stronach.

co do lexusa nigdy aż tak się nie przyglądalem, ale przy okazji zaciekawilo mnie jak jest w serii7 i S'ce po lifcie :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
duże, największe motory - 750, 760, 550 gt - mają dokładnie to samo, końcówki wydechu skomponowane ze zderzakiem i dochodzące do tego po dwie rurki z tłumików, + oczywiście motylki na jednych z nich

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.