Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prędzej tarcze hamulcowe są do wymiany
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ja dorzucę jeszcze tuleje wahaczy.Temat stary jak E 39 :mrgreen:

:search: :search: :search:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

Jeżeli tylko przy hamowaniu jest bicie na kierownicy to wskazuje na bijące tarcze hamulcowe z przodu.

Jeżeli drga również w czasie jazdy to mogą być pokrzywione felgi, nawet tylne.

U mnie dopiero prostowanie felg pomogło, a wymieniłem wcześniej tarcze na Brembo i elementy zawieszenia Lemfordera za 1500zł.

Opublikowano
ja mialem tak ze bilo przy 120km i jak sie hamowalo ,kazdy mowil ze to tarcze lecz okazalo sie ze to przedni dolny wahacz...
Opublikowano
Jeśli nic ci nie puka podczas pokonywania nierówności to wymień przednie tarcze i klocki i po kłopocie.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Jeśli nic ci nie puka podczas pokonywania nierówności to wymień przednie tarcze i klocki i po kłopocie.

Tuleje na górnym wahaczu nie będą pukać na nierównościach. Tylko będzie drżeć kierownica. Jest to takie specyficzne bo drży tylko przy średnim hamowaniu, najlepiej to czuć na równej drodze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.