Skocz do zawartości

Kasowanie inspekcji oleju bez kompa. bezpieczne?


sebadexter7

Rekomendowane odpowiedzi

W trojce klocki zgasly po kilkusek przejechanych metrach. Osobiscie uwazam ze jesli jestes swiadomym kierowca to mozez zrezygnowac z czujnika. Mi przysparzal wiecej klopotow niz korzysci.

 

ABS tez zgasl po zalozeniu nowego czujnika. Tyle ze musisz sprawdzic ktory to czujnika a to najlatwiej zrobisz kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kasuję kontrolki oleju bez ingerencji w jakieś kable, złącza itp. Wystarczy odpowiednio ruszać kluczykiem w stacyjce i używać przycisku od kasowania stanu kilometrów. W tej chwili nie pamiętam tej procedury, ale w internecie jest mnóstwo takich porad. Jest to na pewno bezpieczne i skuteczne rozwiązanie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kasuję kontrolki oleju bez ingerencji w jakieś kable, złącza itp. Wystarczy odpowiednio ruszać kluczykiem w stacyjce i używać przycisku od kasowania stanu kilometrów. W tej chwili nie pamiętam tej procedury, ale w internecie jest mnóstwo takich porad. Jest to na pewno bezpieczne i skuteczne rozwiązanie.

Pozdrawiam.

aleś teraz palnął ...

też byśmy chcieli mieć auta po lifcie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No to ja sie podpinam do tematu, wymieniłem olej wcześniej, niż kazał komputer (2 zielone diody świecą) i wskazane było by wyzerować kompa.

Próbowałem metody z kabelkiem, ale nie działa. Czy robię coś nie tak, czy kasowanie w ten sposób działa, ale tylko jak diody zielone pogasną wszystkie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja sie podpinam do tematu, wymieniłem olej wcześniej, niż kazał komputer (2 zielone diody świecą) i wskazane było by wyzerować kompa.

Próbowałem metody z kabelkiem, ale nie działa. Czy robię coś nie tak, czy kasowanie w ten sposób działa, ale tylko jak diody zielone pogasną wszystkie?

no dyć mosz wszystko napisane ...

jak masz polftową to kombinacją knefli i zapłonem

jak przedliftową to kabelkiem w gniazdku diagnostycznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Robiłem kilka razy tak jak wyżej (gniazdo mam jeszcze pod maską) i nic się nie dzieję.

Może to przez to że zostały mi jeszcze zielone kwadraciki?

Czy kasowanie działa tylko jak wszystkie znikną, czy ich ilość jest obojętna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem kilka razy tak jak wyżej (gniazdo mam jeszcze pod maską) i nic się nie dzieję.

Może to przez to że zostały mi jeszcze zielone kwadraciki?

Czy kasowanie działa tylko jak wszystkie znikną, czy ich ilość jest obojętna?

Próbowałeś na zamkniętych wszystkich drzwiach?

Ilość kwadracików do kasowania nie ma nic wspólnego. Prędzej wykasowanie z błędem może coś takiego narobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kasuję kontrolki oleju bez ingerencji w jakieś kable, złącza itp. Wystarczy odpowiednio ruszać kluczykiem w stacyjce i używać przycisku od kasowania stanu kilometrów. W tej chwili nie pamiętam tej procedury, ale w internecie jest mnóstwo takich porad. Jest to na pewno bezpieczne i skuteczne rozwiązanie.

Pozdrawiam.

aleś teraz palnął ...

też byśmy chcieli mieć auta po lifcie !

 

spokojnie...

nic nie palnąłem tylko wypowiadam się na temat.. moja E39 jest przed liftem więc nie wiem czemu krzyczysz.. sposób na kluczyk działa, ale przepraszam, że uraziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja robiłem przy otwartych drzwiach i myśle że to niema nic wspólnego ze nie kasuje i że masz jeszcze dwie sielone też raczej nie. ja na wyłączonym zapłonie założyłem kabelki włączyłem zapłon(bez uruchamiania silnika) poczekałem aż zapalą się cztery zielone (ok 10 sek) i sprawa była załatwiona.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie...

nic nie palnąłem tylko wypowiadam się na temat.. moja E39 jest przed liftem więc nie wiem czemu krzyczysz.. sposób na kluczyk działa, ale przepraszam, że uraziłem.

nie krzycze ale właśnie Twoja wypowiedź jest nie na temat bo w przedliftowym nie wykasuje bez kabelka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do kontrolki klocków, to tymczasowo pomaga odczekanie ponad minuty z kluczykiem w pozycji 2 (tzn. jak palą się wszystkie kontrolki) - czasem też trzeba miec przy tym wciśnięty hamulec. Sam tak kilka razy unicestwiłem kontrolkę klocków, ale teraz już się nie da, a i tak czeka mnie wymiana klocków i czujników.

 

Kontrolkę ABSu i kontroli trakcji u siebie kasowałem kompem, a u brata gasła sama po przejechaniu kilku metrów, więc to chyba zależy od błędu jaki złapie komputer.

 

Opisy kasowania insepkcji olejowej i "zegarka" są w dziale zrób to sam. W swojej przedliftowej zawsze kasuję na zamkniętych drzwiach i potwierdzam słowa poprzedników, że czasem lepiej znaleźć dobrą masę gdzieś na budzie niż z kostki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Co do kasowania inspekcji poprzez zegary to kolega ma trochę racji.

Znajomy ma z '99r(przed-lift) z zegarami z dwoma guzikami ,duże BC i po wymianie oleju w zakładzie trudniącym się tym skasował mu inspekcję poprzez zegary.Pytałem się kumpla jak to robił,ale mówił mi ,że nie przyglądał się i nie wie jak mechanik tam gmerał(typ człowieka który jest zadowolony jak ktoś mu wszystko zrobi :? )

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.