Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 98
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
W mijej F11 520d 2016 zdecydowalem sie na boxa ze wzgledu na gwarancje...

 

Nie ukrywam że też myślę o gwarancji (4 letniej :duh: ) więc box jak najbardziej.

Jesteś zadowolony? Kupiłeś w Łodzi?

 

Pozdr Czujnik

jest moc, będzie szmoc ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Chipowałem już klika f10/11 520d 184 konie zarówno w automacie jak i w manualach i sam jezdzę taką od ponad roku i jakiś ubocznych skutków ani ja ani klienci nie zauważyli. Auto jest bardziej elastyczne i przy spokojnej jezdzie spalanie spadło. Trzeba tylko uwazac na auta z 2011 roku, bo chyba jakieś felerne turbiny bmw wypuściło, bo klientów miałem pełno co z tego rocznika przy około 100tyś przebiegu siadały turbiny (bez chiptuningu). 218-220 koni z tego silnika jest w granicach rozsądku.
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Nasz projekt z najnowszym silnikiem BMW : 2.0D B47 190KM

 

Efekt modyfikacji 310KM :twisted:

 

8cdd0337bd475.jpg

c8a48e511e71d.jpg

 

Zapraszamy od obejrzenia filmiku z pomiarów :

 

 

Auto wygrało już dwie długodystansowe rundy na torze Poznań :twisted:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
420d 184KM

 

6859dc5fa2db10b6med.jpg

 

520d 184KM

 

34de60fa47838816med.jpg

jakże bidnie wyglądają w serii te 184PS.

 

Jak procent aut ktore do Was przyjezdzaja z tym silnikiem w serii ma chociażby te 180PS ?

Opublikowano

Podobnie, na zgubne działania ekologii, polskiego paliwa i emeryckiej jazdy nie ma reguły

 

1d27d4b6c2ddb.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobnie, na zgubne działania ekologii, polskiego paliwa i emeryckiej jazdy nie ma reguły

 

1d27d4b6c2ddb.jpg

Konkretnie dlaczego, emerycka jazda powoduje zmniejszenie osiągów silnika,wskutek czego ?

Opublikowano
Wskutek wzmożonej pracy układu recyrkalacji spalin, niskich przepływów w głowicy i kolektorze ssącym. Efektem tego jest nadmierne odkładanie się "wypocin" z układu wydechowego w dolocie które z kolei zmniejszają przepływ masy powietrza. Następną sprawą jest zabrudzenie końcówek wtryskiwaczy które przy emeryckiej jeździe pracują na niskim ciśnieniu. 90% aut których właściciele zgłaszają swój styl jazdy głównie miejski i bez szaleńst nie posiadają seryjnej mocy, natomiast 90% spośród tych którzy jeżdża głównie trasy >140 cechuje się seryjnymi parametrami.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
niestety ten kij ma 2 końce: robiąc ten sam przebieg przy średnio 2000obr./min i 3000obr./min - to w drugim przypadku silnik ma zrobione o 50% więcej cykli. NIe mówiąc o tarciu tocznym, które jest zależne od momentu...
Opublikowano
praktyka mówi że auta jeżdżone w trasach są w lepszej kondycji aniżeli te co jeżdżą po mieście, bo do tego dochodzi kwestia ilości faz rozruchowych silnika, przejażdżek na niedogrzanym motorze itd.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

z Twoim zdaniem w pełni się zgadzam, ale nie to miałem na myśli

 

chodziło mi o to, że emerycka jazda nie jest aż tak groźna jak "sportowa" na wysokich obrotach silnika... czyli w trasie lepiej 130-140 niż 180-190 :)

 

Reasumując: auto jest od jeżdżenia a nie od stania w korkach - ale wszystko w granicach rozsądku (pojutrze strzeli mi 300tyś na N47 :cool2: )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niestety ten kij ma 2 końce: robiąc ten sam przebieg przy średnio 2000obr./min i 3000obr./min - to w drugim przypadku silnik ma zrobione o 50% więcej cykli.

O jakich cyklach piszesz ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeden cykl pracy silnik, to sugeruje mi stan, od uruchomienia do zatrzymania pracy silnika.

Pewnie nie o to chodzi, po obroty silnika nie miałyby na to wpływu ?

Opublikowano

cykl Otta - bo rozmawiamy o silniku czterosuwowym :) https://pl.wikipedia.org/wiki/Cykl_Otta

 

silnik nie pracuje "prędkością obrotową" - prędkość obrotowa silnika jest wynikową cykli Otta :)

 

Reasumując - jeżeli jeden silnik w ciągu czasu wykona 1.000.000.000 cykli a drugi 1.500.000.000 to znaczy, że zużyje się szybciej (tym bardziej, że przy tarciu tocznym występującym np. pomiędzy wałem korbowym a panewkami które jest zależne od momentu - a jak wiadomo, moment do pewnego poziomu obrotów rośnie). Dlatego wcale nie jest aż takie "zdrowe" dla silnika sportowe katowanie (oczywiście nie należy wpadać w drugą skrajność i dławić silnik).

 

A jeżeli chodzi o odpalanie, to zdecydowanie się z Wami zgadzam - przeciążenia i siły działające wtedy są ogromne (dlatego m.in. jestem zdecydowanym przeciwnikiem systemów START/STOP)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Na jedno wychodzi bo i ilość cykli pracy i ilość cykli uruchamiania auta zmniejsza się przy jeździe autostradowej na ilość przejechanych kilometrów. Do tego dochodzi jazda o stałej prędkości, czyli bez dużych obciążeń. Czy to 120 czy 180km/h to już mniej znaczy, ważne że nie jazda zero - jedynkowa.

 

Sent with handy.

Opublikowano

noż kurde, dalej mnie nie rozumiesz... :mad2:

 

wyobraź sobie jazdę po tych samych odcinkach, ale raz na 6 biegu (tak jak to kolega określił - jazda emerycka), a raz z tą samą prędkością, ale na 5 biegu, po to by były wyższe obroty (jazda sportowa)... dalej twierdzisz, że zużycie silnika będzie takie samo? (oczywiście jest drugi koniec kija o którym pisał kolega, czyli np. mniejszy nagar w kolektorze dolotowym itp.)

 

EDIT: rozmowa nie wyszła od porównywania jazdy po autostradzie do miejskiej, a od jazdy emeryckiej (czytaj: zamulania)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kosa666 jak przyjedziesz dany odcinek z prędkością180km/h i fakt będzie więcej cykli ale w krótszym czasie niż jadać np 100km/h ;)

 

Przy wyższych obrotach a stałej prędkości nie jest powiedziane że moment obrotowy będzie dużo wyższy ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.