Skocz do zawartości

E61 Zestaw naprawczy hydr. klapy instrukcja str. 4


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie wszystkich jestem po zamontowaniu siłownika oraz pompy do podnoszenia tylnej klapy w e61

klapa dziala super lecz mam jeden problem z nia ( siłownik nie trzyma i klapa sama sie opuszcza)

czy ten uklad trzeba jakos odpowietrzyc lub cos innego prosze o pomoc jak to zrobic

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A nie jest to problem zaworów w pompie? Bo układ sie raczej sam odpowietrza, zreszta skoro sie podnosi to nie ma powietrza.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam problem rozwiazany skonczylo sie na wymianie pompy
Opublikowano

A u mnie z kolei klapa co prawda trzyma cisnienie i stoi w miejscu, ale dla pewnosci przy otwieraniu przytrzymuje ja reka, bo odskakuje z taka sila, ze wydaje mi sie ze wypadnie z zawiasow... nie wiem z jaka predkoscia powinna sie otwierac z kluczyka, ale u mnie jest to zdecydowanie za szybko. Ostatnio niemal nie stracilem zebow...

 

pytanie z mojej strony - czy to jest normalna szybkosci otwierania klapy bagaznika, a jezeli nie to czy mozna ja w jakis sposob regulowac?

Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
a jakie sa mozliwosci regulacji tego/naprawy, bo u mnie klapa otwiera sie naprawde z duza predkoscia i nie zwalnia na koncu... boje sie, ze cos sie urwie, po pewnym czasie... Mozna regulowac to samemu, czy musze jechac do serwisu?
Raz BMW, zawsze BMW.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

okazalo sie, ze jest to jedna czesc do wymiany, ale koszt jej w uk powoduje, ze nie widze sensu jej wymieniac. W serwisie BMW za czesc chca 85funtow +robocizna = 135funtow. Czesc nazywa sie boot gas strut/shock absorber.

Szczerze mowiac, to wole przytrzymac klape bagaznika reka, niz placic takie pieniadze za taka pierdółkę...

Raz BMW, zawsze BMW.
Opublikowano
A czy ktoś orientuje się czy jest możliwość automatycznego (z pilota) podnoszenia klapy w E61 (touring)?
Opublikowano
A czy ktoś orientuje się czy jest możliwość automatycznego (z pilota) podnoszenia klapy w E61 (touring)?

 

Jak masz hydrauliczną klapę to owszem. Trzymasz wciśnięty guzik na pilocie i klapa się otwiera.

Opublikowano

witam

 

Wlaśnie zakupilem bmw e61 525xd z roku 2008. Mam takie pytanie: jakie części trzeba dokupic zeby klapa podnosila sie elektrycznie ?

Czy jest to jakis duzy klopot przy montazu i czy jestes zadowolony z tego bajeru ?

 

pozdrawiam

Koalacmg

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja jestem zadowolony bardzo polecam wszystkim taka zmiane (wygoda)
Opublikowano
zamykam i otwieram z pilota rolety ni zakladam bo mam przyciemnione szyby i nie jest mi potrzebna :)
Opublikowano

Właśnie kolego jesteś w błędzie.

Kolega posiada e61 z oryginalną el. klapa i rolety nie posiada automatycznej

Ta opcja była za dopłata

Pozdrawiam

Opublikowano

To musisz kolego soie zmienic na vw i bedziesz machał nogami :lol:

Dla mnie jest wygoda nawet jak przycisne przycisk w klapie nie musze jej podnosic, ani ciagnac do dolu by zamknac

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

noga??????? niewidzialem nic nigdy takiego!!

czyli jak pies przeleci to tez sie otwiera,czy VW skanuje tylko nogi :duh:

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

Opublikowano

no to czyli reaguje na wszystko co sie bedzie kolo czujnika krecilo,jak dla mnie....... :mad2:

jak muwie to moje zdanie

Codowanie BMW , Wylaczenie ostrzezenia o pasach, TV-Free,przebudowa oswietlenia na LCI, klimy Basic na HIGH, Navigacji z MASK na CCC lub CCC LCI ( 8 przyciskow ) itd.


http://www.bavaria-access.de/


http://www.facebook.com/profile.php?id=100002804305191#!/pages/Bavaria-Access/157126324367474?sk=photos

  • 4 lata później...
Opublikowano

witajcie. odkurzam temat , bo nie ma sensu zakładać nowego

chodzi o E61 z automatycznym otwieraniem tylnej klapy

Nie wiem jak fachowo nazywa się ten siłownik który podnosi klapę , znajduje się on po lewej stronie auta i o niego właśnie chodzi.

Pracuje dobrze, nie opuszcza bez potrzeby , podnosi prawidłowo do końca, tyle że jego dolne i górne mocowanie ( takie uchwyty kulowe) do elementów nadwozia chyba się wyrobiło i co 2-3 otwarcie po prostu wypada. Ktoś ma jakiś pomysł na to? naprawia się to albo ktoś oferuje usługę naprawy? Nowy taki siłownik to coś koło 3,5 tysia więc jest o co walczyć, poza tym bez sensu wywalać siłownik , który pracuje prawidłowo a źle pracują tylko jego uchwyty kulowe.

Opublikowano
Te "uchwyty kulowe" możesz kupić nowe ale szczerze ja się z tym wojuje już pół roku i tak wypada i tak nie wiem jaka jest tego przyczyna oprócz tego wszystko działa OK :(
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gniazdo kuli z czego jest potrzebn tylko pierścień zabezpieczający

2 x trzpień kulisty Nr. 5 41627148797

Siłownik pneumatyczny prawy Nr. 8 315N 51247201468

 

Powodzenia :cool2:

 

 

Ps. Gdyby kiedyś link znikł od gniazda kuli wypisuje jego dane

:arrow: Gwint: M 6 x 1

:arrow: Ø Kula: 10 mm

:arrow: Długość: 25 mm

:arrow: Norma DIN 71805 A lub B (nie robi roznicy)

:arrow: Materiał: Stal

:arrow: Powierzchnia: Cynkowana

 

Wykonanie:

Z rowkiem dla pierścieniem zabezpieczającego

 

Pasujący do:

Trzpień kulisty DIN 71803, wykonanie AS lub CS

 

Pierścień zabezpieczający musi zostać lekko zcisniety a gniazdo kuli wyczyszczone.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Jaki pierścień zabezpieczający ?? Ja u siebie skąd pamiętam to nie miałem takowego i nigdzie nie znalazłem informacji na jego temat...... Pokaż proszę zdjęcie lub podaj jaki to ma być i jak powinien leżeć ? Chyba, że piszesz o gnieździe kulowym będącym na klapie a nie na karoserii auta to wtedy ok jest tam jakiś pierścień :D
Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie myślałem że chodzi Ci o klape, że z tamtąd wypada bo kolega miał ten problem. Poszukam dalej to może coś znajdę.

 

Spróbuj wymienić prawy Siłownik bo one często padaja (widać to w zimę ) a wspomagają hydrauliczny.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.