Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo ładną sztukę wkleiłeś, sprawdź historię po vin (co było robione) i na oględziny.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, bo te sztuki po cyganach z dołożonymi zderzakami faktycznie zachęcają aby w nich zasiadać :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, no więc kupiłem! Czarna 520i prosto od Pana Niemca :) jest jedno ale, tak jak wspominałem priorytetem był hak i składane tylne fotele. Niestety welury i tu moje pytanie do was drodzy koledzy. Jako, że auto będzie robiło długie niemieckie trasy chce zamontować pożądane fotele, zwłaszcza kierowcy. Mam możliwość kupienia przednich foteli full elek. z pamięcią itp ale od e38. Czy idzie to zamontować do e39? Oraz drugie pytanie odnośnie kanapy. Jest składana, czy to taka sama kanapa jak w turingu? Jeżeli kupię skórzaną od touringa będzie pasowała?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Czołem

Zamarzyło mi się e39, za dzieciaka bardzo wzdychałem do tego auta, robiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie, na tamte lata wyglądało bardzo imponująco. Teraz podoba mi się tak samo, ceny są na bardzo niskim poziomie, ogromna społeczność, dużo znajomych użytkowników i spora dostępność części powodują że kupno e39 będzie rozsądnym wyborem. Do rzeczy

Wymagania :

Sedan

Benzyna + podtlenek LPG, raczej słabsze silniki, na v8 pewnie mnie nie stać

Automat

Auto nie może być ulepem z przystanku autobusowego, odpadają sztuki po poważnych wypadkach

Najlepiej w białym kolorze


Co mnie nie przeraża:

Wiek auta (szczerze mówiąc przedlifty podobają mi się bardziej niż polifty)

Przebiegi (300 kkm to imo rozsądne minimum, w mniejsze jakoś średnio mi się chce wierzyć)

Dłubanie przy aucie - mam dostęp do kanału, ogarniam elektrykę, lutowanie, OBD, mam sporo narzędzi i potrafię się nimi posługiwać. A poza tym satysfakcja rośnie :)

Lakierowane i wymieniane elementy, wgniotki, drobne usterki

Ruda


Co mnie nie interesuje:

Touring

Silniki diesla

Manual

M-pakiet

Tuning wizualny, przeróbki, poprawianie fabryki


Co jest mile widziane (oczywiście nie wymagam wszystkiego na raz - auto można sobie systematycznie doposażać):

Skórzana tapicerka

Szyberdach

Szyby atermiczne

Dobry system audio (jednostkę centralną i tak zamiarzam wymienić na taką z CarPlay więc na fabrycznym navi mi nie zależy)


Załóżmy że mam 15k na auto (nie liczymy opłat i ubezpieczenia). Czy w moim przedziale cenowym dostanę to czego szukam, czy powinienem zwiększyć budżet?


Pierwsza sztuka https://www.olx.pl/oferta/bmw-e39-523i-CID5-IDx3rEp.html

Z mojego województwa, patenty agrotuningowe do odkręcenia, cena wydaje się dość atrakcyjna


Druga sztuka https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-520i-automat-z-niemiec-biala-ID6Bpyey.html#44af57f340

Tu jestem w stanie uwierzyć w przebieg, biorąc pod uwagę wyposażenie a właściwie jego absoluny brak widzę przed oczami bawarskiego emeryta który jeździł swoim 5er co niedzielę do lidla, a jak mu się zeszło, to auto trafiło do Polski


Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukanio ten automat zabija osiągi tego auta, poza tym miej budżet na naprawy z 2-3k.

Zweryfikuj przebieg i zdobądź VIN. Brak zdjęcia z pod maski i zdjęcia atak zrobione żeby ukryć np zużycie boku fotele kierowcy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ukanio ten automat zabija osiągi tego auta, poza tym miej budżet na naprawy z 2-3k.

Zweryfikuj przebieg i zdobądź VIN. Brak zdjęcia z pod maski i zdjęcia atak zrobione żeby ukryć np zużycie boku fotele kierowcy...

Dałem sobie spobie spokój

Niestety sprzedający to najzwyklejszy w świecie handlarz, który ma wiele do ukrycia, nie udostępnia Vinu, nie zna historii serwisowej nie ma nic do powiedzenia na temat samochodu poza obelgami pod adresem potencjalnego kupującego. Jedyny przekaz to teksty typu:

"Daje (VIN), przy ogledzinach , nie widze nie znam Pana nie bede powierzał wiec takich informacji. Przypadkowej osobie jeszce w dodatku w formie zdjec"

pytanie o stan samochodu

"Takie informacje tylko przy ogledzinach pojazdu z , gotówką i chęcią zakupu"


Także odradzam handlarza strata czasu i pieniędzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym rozsądnym zakupem przed liftowej E39 jest v8 4.4 bez vanosów biorąc pod uwagę, że w tak wiekowym aucie i tak trzeba inwestować niemałe pieniądze a ta jednostka jest elastyczna i trwała. Odnośnie ulepa znalezienie E39 w oryginalnym lakierze bez rudej graniczy z cudem a znam na prawdę wiele ładnych egzemplarzy które mają wstawki lub lakierowane elementy po kilka razy, sam wymieniałem maskę i klapę a problem powraca :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim,


Padło i na mnie, od dwóch miesięcy oglądam się za każdym e39 jakie zobacze, przeglądam otomoto, olx i kilka grup na fb.


Chciałbym e39 w sedanie, manual, benzyna, najlepiej polift z silnikiem 525 192KM, kolor inny niż srebrny.

Budżet jaki zakładałem to około 13tyś. jak wszystko będzie z autem ok to później dołożyć gaz.


Jest ktoś z Bydgoszczy kto mógłby pomóc przy zakupie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie myśl o kupieniu e39. Wybór padł na 2.8 benzynke, tylko przeglądając strony aukcyjne zauważyłem, że cena takich "w miare zadbanych" e39 oscyluje w przedziale 13-14 tyś. Za tyle powinienem dostać sprawne technicznie auto, czy jednak musi być to więcej? Nie mówię o egzemplarzach, które są dopieszczone z wyglądu. Mógłbym przygarnąć jakiegos na normalnych standard felach i prostocie z zewnatrz(dopieścić auto to można będzie później), tylko główną rolę gra sprawność techniczna. Od razu powiem, że wiem iż nie możecie mi powiedzieć, że nikt mi nie przewidzi czy auto za tą kwotę będzie w super stanie,bo to jest różnie itp itd. Ale tak mniej więcej czy można podchodzic do tego tematu z tą gotówką. Trochę mam pojęcie o mechanice pojazdowej jak coś, więc przy ewentualnych oględzinach jestem w stanie dokonać ostatecznego wyboru.



Dziękuje serdecznie z góry za każdą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Za taką kwotę już coś ciekawego możesz znaleźć, uważaj tylko na korozję.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taką kwotę już coś ciekawego możesz znaleźć, uważaj tylko na korozję.

 

I licz się z tym, że pierwszy serwis to 1000-2000zł nawet w zadbanym aucie. Nikt nie sprzedaje samochodu, który nie wymaga wkładu. Szczególnie E39, które ludzie żartobliwie sprzedają też czasami za ponad 30K. Także pierwszy serwis to jedno, druga sprawa to opony. Komplet dobrych 16' to ponad 1600zł. Poprawki blacharsko-lakiernicze to znowu conajmniej kilkaset złotych. A kupić E39 bez rdzy w tych pieniądzach to ciężki temat.


13-14K na auto plus 2-5K na początek. Ewentualna instalacja LPG to dodatkowe 3500zł. Tanio nie będzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wychodzi 20 tysi., nigdy nie wydałbym tyle na taki zabytek.

To ile byś wydał? Ja mam 530i w manualu. Zawias z przodu i z tyłu nowy (łącznie z amorkami), tarcze, klocki tak samo, wszystko porobione, że nie ma się do czego przyczepić. Wszystko na częściach z górnej półki. Gaz Landi Renzo, dwa komplety opon z felgami. To za ile mam ją sprzedać? 13-14tyś? Ciekawe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanuję to,że wszystko porobiłeś-też tak mam,jednak mało osób by Ci zapłaciło jakąś kwotę więcej bo wymieniłeś tarcze ,klocki itd. Coś takiego jak z założeniem zestawu grającego za 5tyś do samochodu np.za 10tyś.Jeden to doceni i zapłaci np.14tyś za samochód a drugiemu to będzie wisiało i powie,że może dać Ci max.11tyś. Takie ryzyko.Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.