Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Obawiam sie, ze bez wypadu za granice sie nie obejdzie, znalezc cos sensownego w Polsce jest bardzo ciezko, chyba, ze ktos by z tego forum sprzedawal :P A opinie niektorych no. moich znajomych, ze nie oplaci sie tego za tyle kupowac bo jest juz stare po prostu olewam totalnie, co mnie obchodzi wiek, wazne jak to wyglada i jezdzi jak jest w dobrym stanie :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie nastawiaj się,że na zachodzie to same rodzyny są.

Jeżeli tak myślisz to jak pojedziesz to się mocno rozczarujesz.Nawet bardzo mocno, zwłaszcza że rządzi tam Turecka mafia.

 

Wiem, wiem ;] Ogolnie nie wiem czy to dojdzie do skutku ale po nowym roku planuje wypad do Szwajcarii i jak tam nie znajde to nie wiem co dalej.

 

gorik ta z trzeciego linku cudna :P Tylko cena tez fajna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
moja jest w takim stanie ale niestety brak M-pakietu i siedzeń komfortowych :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
jakas tania w dizlu do jazdy co polecacie, czy 2,5 z przebiegiem ponad 300 jeszcze pojezdzi?

Jeżeli z autentycznym to jeszcze długo pojezdzi.Swoja sprzedałem miała 315 i latała cudnie.

Tylko te przebiegi w ogloszeniach w większości to są..........hmm.

Cofane.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla tych co szukaja

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-navi-leder-sitze-elektr-serice-kompl-bmw-herzberg/186360006.html?lang=de&pageNumber=3&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&negativeFeatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-weener/184446949.html?lang=de&pageNumber=4&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&negativeFeatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-530i-m-paket-sommer-auto-wie-neu-voll-extras-bergisch-gladbach/186074351.html?lang=de&pageNumber=9&__lp=9&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=22&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2001-01-01&maxFirstRegistrationDate=2003-12-31&negativeFeatures=EXPORT

 

 

Trzecia świetna ale na miłość boską 50 tyś plus rejestracja to dużo za dużo. Wiadome że tyle kosztują takie sztuki ale nikt nie zapłaci tyle.. Temat 530i pociągne tylko w DE bo w polsce to nic nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Trzecia świetna ale na miłość boską 50 tyś plus rejestracja to dużo za dużo. Wiadome że tyle kosztują takie sztuki ale nikt nie zapłaci tyle.. Temat 530i pociągne tylko w DE bo w polsce to nic nie ma...

 

Kolego nie jesteś w temacie najdroższe szybciej się sprzedają niż te za 3tyś euro od turka, dwa lata temu znalazłem piękne e39 m5 przebieg 45tk pierwszy właściciel za 25tys euro ogłoszenie tydzień w necie na mobile.de, dzwonie i słyszę że już ruscy po nią jadą i niestety nie aktualne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem tu nowy i w najbliższym czasie zamierzam zacząć przygodę z tą marką samochodów. Planuje na wiosnę sprawić sobie moje wymarzone BMW E39 520i, tylko mam pytanie do osób mających ten silnik czy jest on naprawdę aż taki słaby do tej budy ?, boję się że złe opinie o tym silniku wychodzą od ludzi którzy mieli styczność z szybszymi samochodami i taka 520i dla nich jest po prostu już za słaba. Ja w swoim życiu szybszym samochodem niż passat b6 2.0 140KM nie jechałem, sam posiadam mazde 323f z silnikiem 1,5 który nie jedzie ;p dlatego też myślę że takie 520i 150 konne powinno mnie zadowolić i różnica będzie znaczna np przy wyprzedzaniu, jak to naprawdę z tym silnikiem jest ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, ja się przesiadłem z Golfa III 1.6 (75 koni miał 19 lat temu :mrgreen: ) na 520i, w między czasie miałem sporo okazji pojeżdżenia dużo lepszymi samochodami typu X5, E65 3.0d itp, temat wygląda następująco: jeśli nie oczekujesz szaleństwa, wbicia w fotel itp. jest wystarczający, a nawet ponad to. Jak chcesz szybkiej jazdy musisz go kręcić powyżej 3 tysięcy.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ten silnik nie ma dołu, a konie są gdzieś daleko i żeby to szło to trzeba kręcić wysoko co jak wiadomo ma duży wpływ na spalanie.

Miałem okazję przejechać się 2,0 w E36 i do mojego auta niestety, ale jest dosłownie przepaść.

ec2Wze6.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do szaleńców nie należę, jeżdżę raczej spokojnie chociaż czasami wiadomo kusi trochę przycisnąć. Najbardziej mi zależy na tym aby nie bać się wyprzedzać tak jak to ma miejsce przy obecnej maździe :P. Nie wiem chyba muszę się po prostu przejechać taką 520i i zobaczyć na własnej skórze ja to jedzie. Kumpel ma mitsubishi eclipse 2.0 145KM i gdyby bmw miało takie przyśpieszenie jak jego mitsu to byłbym zadowolony, szału nie ma ale odejście jakieś jest, te auta wagowo są do siebie podobne. A czy 523i 170KM dużej więcej mi spali od 520i ? jeśli różnice nie byłyby duże to się poświęcę i poszukam 2,5L, chociaż wolałbym nie bo zarobki by utrzymać taką krowę nie są zbyt duże :P.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kup lepiej te 2.5L. Ja od 5 lat mam 520i i rozglądam się za 2.5 lub 3.0.

Dla mnie ma trochę za mało mocy a spalanie 2.0 do 2.5 lub 3.0 to mała różnica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, słyszycie przecież po raz któryś, że koledze najbardziej zależy na kasie i ekonomii, a ciągle doradzacie większe motory. A nie oszukujmy się, 2.0 wyjdzie najtaniej. Zarówno w zakupie, na paliwie, pewnie niektórych częściach, ilości oleju (wypijanej jak i wymienianej), a także na ubezpieczeniu co również jest istotne.
Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty z tą Mazdą masz to samo, co ja z Golfem. Redukcja, silnik 4000 obrotów, "Ave Maria" na ustach i próbujemy wyprzedzać. Beemką nie ma problemów, wiesz, kwestia tego, czego potrzebujesz. U mnie 70% jazdy to miasto, gdzie 150 koni to tyle, ile trzeba, a nawet jeszcze więcej.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty z tą Mazdą masz to samo, co ja z Golfem. Redukcja, silnik 4000 obrotów, "Ave Maria" na ustach i próbujemy wyprzedzać. Beemką nie ma problemów, wiesz, kwestia tego, czego potrzebujesz. U mnie 70% jazdy to miasto, gdzie 150 koni to tyle, ile trzeba, a nawet jeszcze więcej.

 

U mnie tak samo, 70% to miasto a reszta trasa raz na jakiś czas, ale dobrze mieć ten zapas mocy. Co by nie mówić na pewno osiągi będą dużo lepsze od mojej mazdy co powinno mi wystarczyć. Przy poszukiwaniach jeśli nadarzy się okazja przejechania się 523i to na pewno z niej skorzystam by porównać te dwa motory, ale jednak stawiam raczej na 2.0, gdyby człowiek zarabiał ciut więcej to można się pokusić i o 4.4 :P ale niestety są jeszcze inne wydatki :( .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak jeździsz to nawet się nie zastanawiaj i bierz 2.0. Co do wyprzedzania i zapasu mocy, skoro czasem tylko śmigasz w trasę to aż tak to 20 koni mniej nie będzie Ci się dawało odczuć na co dzień (w odróżnieniu od wydatków na ubezpieczenie - jak już ktoś mądry wyżej powiedział).

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 528 i w trasie przy 100-150km/h spalila mi przedwczoraj 9 litrow, w miescie przy mojej mlodziezowej jezdzie, pali mi 13-16. Mowie o LPG :)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.