Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! byłem na komputerze i okazało się że jest walnięty generator impulsów wałka rozrządu. wymieniłem na nowe właśnie ten czujnik i czujnik położenia wału. po skręceniu wszystkiego i odpaleniu samochód chodzi jeszcze gorzej. prycha kicha dusi sie jakby na dwa cylindry chodził tylko. o co chodzi ? pomocy
Opublikowano
Weź miernik uniwersalny i zmierz oporność czujnika. Jaka ma być - nie pamiętam, ale to możesz znaleźć np. w książce "Sam naprawiam E36". Niewykluczone, że mogą być różne czujniki, mi do silnika zaoferowano 2 różne, oba miały inne oporności [choć tu dobrze by było, gdyby wypowiedział się ktoś mądrzejszy]. Oczywiście możesz jechać do ASO - tam Ci dadzą właściwy [za właściwe pieniądze...].
Opublikowano
Witam! byłem na komputerze i okazało się że jest walnięty generator impulsów wałka rozrządu. wymieniłem na nowe właśnie ten czujnik i czujnik położenia wału. po skręceniu wszystkiego i odpaleniu samochód chodzi jeszcze gorzej. prycha kicha dusi sie jakby na dwa cylindry chodził tylko. o co chodzi ? pomocy

Zmień tytuł na poprawny :arrow: viewtopic.php?f=68&t=120678

Opublikowano
nie ma w moim mieście ASO a poza tym to drogi interes i naprawde nie można nic z tym zrobić ? Tzn że te czujniki EPS bo takie właśnie mam mogę już odkręcić i wyrzucić pomimo tego że są nowe ?:/
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie ma w moim mieście ASO a poza tym to drogi interes i naprawde nie można nic z tym zrobić ? Tzn że te czujniki EPS bo takie właśnie mam mogę już odkręcić i wyrzucić pomimo tego że są nowe ?:/

 

Według mnie możesz je wywalić lu oddać. Kolega miał to samo, ale z czujnikiem FEBI który padł po miesiącu. Wymiana na oryginał i już rok bez kłopotu. Nie musisz kupować w ASO, ale tylko Bosch lub Siemens

 

http://allegro.pl/czujnik-obrotu-walu-bmw-e36-e39-siemens-oryginal-i1461127413.html

 

http://allegro.pl/czujnik-polozenia-obrotow-walka-bmw-e36-e39-e38-z3-i1508981807.html

Opublikowano
ooo masakra. dlaczego wogóle sprzedają takie gów....skoro i tak nie działa a w sklepie nie chce mi przyjąć części elektronicznych. kompletna bzdura:/ 260zl w błoto...
Opublikowano

Dokładnie. Nie kupuje się zamienników. Ale polak jak zwykle mądry po szkodzie. (było wiele razy na forum ostrzeżenie o tym)

Podeślij numer VIN , poszukamy ci numery OEM części wg których poszukasz sobie firmowych czujników. - pytanie czy wogle ci poprawne sprzedali.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

http://static.bmwfans.info/images/epc/ODExX3A=.png

Timing case - BMW parts catalog

 

Wg mnie to 20 i 21 . 20 wał korbowy 21 to rozrząd. Tu masz odnośnik do wersji PL

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=11_1376&hg=11&fg=10

 

Tak wogle to dlaczego musiałeś wymienić oba czujniki?

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może zamieniłeś wtyczki kolego bo w m50 nie ma z tym problemu.Jezdziłem swego czasu na tych włoskich zamiennikach i nie mam powodu do narzekania.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
wielkie dzięki za pomoc:) podaję numer VIN: WBACA71020FL34266

Po raz drugi przypominam o zmianie tytułu na poprawny . Czy to takie trudne :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.