Skocz do zawartości

Zakup E39 M5 lub dużej benzyny


BartoszWPR

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu E39 i tutaj nie jest dla mnie istotną kwestią cena , gdyż zależy mi na aucie z przebiegiem najlepiej do 100 000km i jestem świadomy że taki warunek może mieć swoją cenę, jednak na polskim rynku bardzo trudno jest znaleźć auta z faktycznie tak małym przebiegiem.

Pierwsze moje pytanie jest gdzie najlepiej szukać takiego auta?

Interesują mnie modele podobne do tych:

1)

http://allegro.pl/bmw-e-39-3-5-v8-full-opcja-m-pakiet-pilne-i1450511827.html

Coś chyba było na forum o tym autku ale nie mogę tego odszukać , odpowiada mi wersja silnika oraz motor ,ale czy warto waszym zdaniem jechać kawałek drogi aby badać do szczegółowo? Jeżeli ja go nie zakupie mój ojciec były skłonny do zakupu ,ja poszukam dalej ale czy jest sens?

 

2)http://otomoto.pl/bmw-m5-e39-facelift-C15818875.html

Czy warto wydawać 12000-15000 euro w Polsce czy lepiej jechać po takie E39 do Niemiec ( w sumie nigdy nie sprowadzałem auta, ale to nic trudnego podobno)

3) http://allegro.pl/sprzedam-bmw-m5-e39-i1459459170.html

Zastanawiają mnie obszyte chyba niestandardowo siedzenia ,choć może się my i wersje M szyli w taki sposób.

I mam jeszcze pytanie do osób orientujących się, czy E39 M5 posiadało pneumatyczne zawieszenie? (w e61 mam Dynamice Drive+aktywny układ kierowniczy+pneumatykę tył)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwag ze produkcje e39 zakonczono w 2003/2004 roku to trudno bedzie znalesc egzemplarz z tak malym przebiegiem, chyba ze stał w garażu.

 

pneumatyke mialy tylko kombi na tylnim zawieszeniu w opcji.

 

pozatym wszystkie silniki V8 są przyzwoite i mocniejsze od R6

______________

champion

e53 3.0dA 2005

e53 3.0dA 2004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz z pneumatyką.

Właśnie wiem że taki przebieg może być problemem , aczkolwiek mój znajomy zakupił 540i z przebiegiem 82 000 (wyposażenie naprawdę bogato kończąc na masażach itp..) szukał również M5 ale widząc ten egzemplarz nie myślał za dużo i faktycznie przyznam, iż jest to 10-cio letni samochód a wygląda jak nowy ( o dziwo zakupił go w Polsce od syna zmarłego właściciela za 40 000zł).

R6 nawet mnie nie interesuje, ani RS6 , po prostu wnętrze audi mi nie odpowiada.

 

Może zrzucę ten temat do działu zakup bmw ,a tutaj z chęcią bym usłyszał jakie mankamenty mogą mnie zaskoczyć w V8? ( mówię o silniku z racjonalnym przebiegiem do wieku auta, gdyż mój ojciec również planuje zakup i pogodzi się z przebiegiem nawet 200 000 , 100 000 to mój warunek)

 

skoro 12-15k euro to za mało , to ile może kosztować , jeżeli chodzi o M5 ,nie będę żałował kasy ,ale i będę szukał jej cierpliwie bo do jazdy chce mieć gotową w czerwcu i mogę nawet do czerwca szukać.

 

ja kupiłem ponad rok temu E61 za 85000zł i już ponad 10 000 też włożyłem z racji kompletnej wymiany zawieszenia ,miałem sprzedawać to auto ale pewnie zostawię bratu, jak bym się przejmował zakupił bym sobie Skodę superb ,albo jeździł metrem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedź do Niemiec i sie nie zastanawiaj nad tym długo jeżeli szukasz auta w takim stanie to jedyne rozwiązanie u nas na pewno do czerwca nic nie znajdziesz, i gratuluje podejscia do sprawy w takim sensie że szukasz starszego auta w idealnym stanie niż np scioranej e60 w tej samej cenie bo nowsza. Niemcy dbaja to jest sprawa oczywista i auto jezdzi w lepszych warunkach. Taki przykład, ja jak kupiłem swoje e39 to w komplecie były zimówki na felgach i te opony były idealnie wymyte i pokryte jakas zielona pastą dla konserwacji chyba, po pierwszym sniegu poszły do smietnika bo do niczego sie nie nadawały ale przykład na to że jak ktos dba to nawet stare gumy wymyje dlatego twierdze że po takie auto to tylko do Niemiec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@ BartoszWPR

 

Zastanów się najpierw czego potrzebujesz: M5 i 540 to 2 rózne auta. To że 540 ma bardzo mocny silnik nie oznacza że ma wiele wspólnego z M5. 540 jest wciąż komfortową dużą limuzyną z bardzo mocnym silnikiem. A M5 to sportowa bestia. To 2 auta o zupełnie innej charakterystyce, i sama moc silnika nie stanowi tu różnicy.

 

A gdzie kupić: tylko NIEMCY, SZWAJCARIA, UK (ale to za dużo zabawy, potem ciężko będzie ci sprzedać auto po przekładce) - kupiłem 2 auta w DE i były SUPER. Kupiłem 2 w PL i sporo kłopotów :-)

 

Cena:

- 540 z małym przebiegiem - około 13 tys Euro

- M5 - dużo więcej, jakieś 18 tys Euro, a im droższe kupisz tym bezpieczniej dla ciebie :-)

e36 320i

e39 525i

f36 428i

f15 40d - obecnie

e30 330i - w trakcie budowy


http://www.wheelandsteel.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartoszWPR

Pamiętaj też o jednej zasadzie, liczy się stan faktyczny auta, a nie przebieg, bo jedno auto z przebiegiem 100tys nie koniecznie będzie równie dobre innemu z przebiegiem 100tys, zależy jak kto jeździ, gdzie i jak serwisuje. Bo jedni tak jak mój szef kupują 4-5letnie auto (on nie gustuje w niemieckich autach, nie wiem czemu) z małym przebiegiem, jeździ 4-5lat nie robiąc nic oprócz tego co trzeba, np. zawieszenie klepie mu już dobre 3-4miesiące i to na prawdę mocno, ale on jeździ i ma w dupie. Ma to auto już 3lata, mówi że pojeździ jeszcze parę miesięcy, naprawi zawieszenie tanim kosztem pojeździ pół roku i sprzeda.

Obecnie auto ma 115tys chyba, ale szczerze mówiąc ja bym od niego nie kupił nawet jakby miało 55tys, bo on wymienia wszystko o wiele później niż trzeba, np oleje itp itd i kupuje najtańsze części i płyny bo uważa, że auto to tylko środek transportu i nie ma co się nad nim rozczulać.

Także uważaj z tymi zakupami bo możesz kupić złom z przebiegiem 100tys, nie koniecznie po wypadku w ładnym zewnętrznie stanie ale było oszczędzane na olejach itp, i możesz kupić zadbane auto z przebiegiem 200tys, które miał ktoś kto jest fanem motoryzacji i dba o swoje auta jak o oczko w głowie, oleje filtry itp zmieniane przed czasem i tylko najlepsze części montowane.

Bo życie zaczyna się od ośmiu cylindrów :) Moja 540iA

http://forum-lines.ru/rez/ab192360.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wy znowu z tym przebiegiem. Ja mam w swojej 280tyś.km. i żadnych problemów, środek idealny.

Auto kupiłem z Niemiec, pierwszy właściciel, więc co za różnica 100-czy 300tyś km. dla V8-ki???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przed mówca. Moja ma 240 tys i jeździ idealnie. Wiem ze do puki dbam będę mega zadowolony. Zdarzają się pierdoły w osprzęcie silnika zawieszeniu i sporadycznie coś droższego. Z drugiej strony jak ktoś chce mieć auto z przebiegiem poniżej 100 tys. to możne po to by tych wszystkich irytujących pierdów unikać(pompy, przepływki, chłodnice, termostaty, tarcze, cały zawias itd. Wszystko kwestia gustu i potrzeb. JA generalnie uważam ze najważniejsze żeby karoseria nie miała solidnego dzwona. Cała resztę (zwłaszcza jak masz kasę i twierdzisz ze to nie istotne dla ciebie) można wymienić i wypieścić skutkiem czego zyskujesz pewność auta i coś co jest lepsze (lub tak samo dobre jak kto woli )niż nie jeden 100 tys-czny rarytas ze szfabii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No i jak tam? kupiłeś to e39? Pochwal się ;)

 

PS: mnie właśnie stuknęło 230 tys na liczniku, a auto jeździ jak nowe. Oczywiście jakieś pierdółki co chwilę trzeba zrobić, taki wiek, ale jak już coś zrobię, to wiem że dłuuugo będzie spokój i wiem czym jeżdżę.

e36 320i

e39 525i

f36 428i

f15 40d - obecnie

e30 330i - w trakcie budowy


http://www.wheelandsteel.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.