Skocz do zawartości

320-dziwny wyciek oleju z silnika + pytanie o wydech.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.mam taki problem ze gdy silnik jest juz cieply i go zgasze to przez jakies 15 minut kapie mi olej.problem polega na tym ze nie wiem z czego mechanik powiedzial ze musial by rozebrac pol przodu wyjac chlodnice itp i dopiero moglby stwierdzic z skad ten wyciek.moze ktos z was mial taki sam problem?podkreślę jeszcze raz ze tylko kapie przez jakies 15 minut po zakonczeniu jazdy.na zimnym silniku ani kropelki.

 

aha i jeszcze zapytam przy okazji musze wymienic wydech bo mam dziurke i czy kupic wydech do mojej 2.0 czy moze lepiej od 2.5 lub 2.8?bedzie wogule jakos roznica podczas jazdy?na przyrost mocy raczej nie licze bo to chyba nie da rady no chyba ze troche cos da to tak.

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano

Jak chcesz sprawdzić skąd kapie.

Kup talk - taki zwykły i do tego gruszkę, wiedź na kanał i obsyp od spodu newralgiczne miejsca (uszczelki, przekładnie itp) tam gdzie talk zrobi się szary/czarny - to masz wyciek, sposób stary i sprawdzony.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
no ok zrobie tak tylko nie wszedzie dojde.mechanik tez wchodzil na kanal patrzal z gory i mow ze tego nie widzi i nie moze stwierdzic skad kapie.dlatego powiedzial ze musial by troche rozebrac auto z przodu.ale zrobie tak jak mowisz tylko od spodu to caly silnik jest prawie zalany bo to gdzies jakby z gory splywa na sam dol az w koncu na ziemie.ale sprobuje jak mowisz.troche to dziwne ze kapie tylko wtedy jak rozgrzeje silnik i troche pojezdze :?

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano
zobacz uszczelniacz wału korbowego(simering),uszczelnienie(blok-obudowa) łączące obudowe filtra oleju i nic więcej z przodu raczej nie może przeciekać
Opublikowano

a moze przyczyna byc wymiana oleju z mineralnego na półsyntetyk?gdzies kiedys czytalem ze nie mozna zmieniac oleju z gorszego na lepszy a ja tak zrobilem ale tu na forum powiedziano mi ze to bzdura i ze smialo moge lac półsyntetyk. dodam ze mialem kiedys problem z iloscia oleju w silniku ale dla chetnych podam link z tym problemem ktory udalo mi sie rozwiazac. w skrócie powiem ze kiedys bylo w silniku 10 litro oleju ale juz jest ok czyli 6,5 litra. ale dla zainteresowanych link z tematem.

viewtopic.php?f=88&t=126230

Moje Coupe------------------> http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=160279


Potrzebujesz nowych części ? Dobrych znanych marek ?lub tańszych zamienników? pisz na pw.

Opublikowano

co do namierzenia wycieku, to nie pomogę, ale sposób z talkiem wydaje się dobry :).

 

W kwestii wydechu to najlepiej pokusić się o dedykowany do twojego silnika.

inny tłumik może doprowadzić albo do zastoju spalin lub do niewłaściwego ciśnienia przy wydalaniu spalin, co ostatecznie może doprowadzić do zatarcia silnika lub ogólnego jego rozszczelnienia,

 

Jeżeli masz nieco więcej gotówki polecam wydech końcowy ULTER'a... jeżeli chcesz oszczędzić poszukaj dobrej jakości zamienników.

 

No chyba, że to po prostu drobna dziurka, a nie np. pordzewiały w całości tłumik, jeżeli to drobna dziurka to jak pisał kolega wyżej, najlepiej dać do zespawania :)...

- Bóg stworzył BMW bo wie co dobre.

- A pozostałe samochody?!

- Bo wie co to poczucie humoru :D


BMW E36 318ti Compact z silnikiem M44B19 w kolorze "Magnetic Blau"... mrrr... ;)

http://www.motostat.pl/user_images/31525/icon3.png

Opublikowano
mi tez odradzono wlewania oleju połsyntetycznego do 1,6 m40 a na mineralnym zrobione juz bedzie ok 40kkm (przed mineralnym był połsyntetyk) i teraz załuje ze nie wymieniłem bo silnik mam jeszcze w bdb stanie( 11 bar na tłokach przy przebiegu wg licznika 215 tys) a ten olej go niszczy :roll:
Opublikowano
zobacz uszczelniacz wału korbowego(simering),uszczelnienie(blok-obudowa) łączące obudowe filtra oleju i nic więcej z przodu raczej nie może przeciekać

 

U mnie właśnie ciekło na uszczelce pod obudową filtra oleju.

Jeżeli nie widzisz wycieku i nie możesz go zlokalizować to bardzo duża szansa, że tam masz wyciek.

 

R.

R6 + V4 = :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.