Skocz do zawartości

regeneracja reflektorów


cypis666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przed czy po lifcie? Regulatory sam zmienisz jak masz checi. Przed liftingiem jest prościej bo lampy nie są sklejone , ale nie ma problemu większego żeby to zrobić. Słyszałem o jakiejś firmie w poznaniu co się tym zajmuje (polerowaniem) ale ludzie odradzają bo po jest gorzej jak było przed.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Samemu na spokojnie dasz radę, nie jest trudno, sam miałem takie podejście ale poszło gładko.

Co do kombinowania z kloszem odpuść, nie ma sensu, co najwyżej można soczewkę wymienić jak masz już wypaloną, zakładając że takie znajdziesz.

Podobno z audi a6 (nie wiem która generacja) pasują.

Aaa, jeśli jednak sam będziesz robił, to porządnie umyj w środku lampę, tak żeby żadnych zacieków nie było, bo będzie nie ładnie wyglądać, i światło rozpraszać tam, gdzie nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Gdańsku jest firma, która regeruje odbłyśniki

http://www.reflektory.gda.pl/

 

albo

http://www.regeneracja-hc.com/

 

Z kloszami poradzisz sobie samodzielnie. Kup wodny papier 800, 1000, 1500, 2000, 2500 i jazda.

Każdą ziarnistością po kilka minut koniecznie ręcznie, równo całą lampę (oczywiście zacznij od 800 i w górę), na koniec albo pasta Tempo, albo G3 Farecla (ręcznie, ale najlepiej polerką). Kolsze będą kryształ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie jak może się soczewka wypalać??? Żarnik owszem ale soczewka???

W trakcie kilku lat użytkowania osiada na niej kurz, wilgoć,syf i pod wpływem ciepła w jakim pracuje soczewka to wszystko się na niej jakby "zapieka". Z czasem szkło soczewki robi się mleczne/mgliste i soczewka traci swoje parametry fabryczne gdyż część strumienia światła nie przechodzi przez ten syfek.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klosze do lamp po liftingu za 300 zl? Samych kloszy się nie kupi chyba, ze podróbę jakąś. Lampy po liftingu są sklejone i nie ma możliwości zakupu samych oryginalnych kloszy (oczywiście chodzi mi o nowe). Serwis nie przewiduje zmiany samego klosza tylko całą lampe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z zewnątrz lampa była tylko lekko spolerowana pastą polerską (podobno gruntowna polerka papierem ściernym ściera powłokę ochronną UV lampy, co powoduje jej szybkie matowienie w słońcu). Regeneracja dotyczyła głównie tego co w środku lampy, czyli klosza w środku, soczewki, a przede wszystkim odbłyśnika za soczewką.Dodatkowo wymieniono regulatory. Całość kosztowała mnie o ile pamiętam 300,00 od sztuki. Tak jak pisałem efekt po regeneracji był piorunujący.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo juz świeciły , że robiłeś tą regenerację odbłyśnika? Powiem szczerze , że u mnie tez już za dobrze nie świecą , a mam nowe żarówki. (chodzi o Xenon oczywiście) Kiedyś kupiłem nowe lampy kompletne i naprawde w porównaniu do tego jak świecą używane różnica jest kolosalna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem regeneracje sam i powiem, że efekt jest zaskakujący (a jestem laikiem w tych sprawach :shock: ) Poczytałem kiedyś jakieś forum odnośnie takich spraw i trafiłem na moje lampy. A dokładniej mam lampy po liftcie (ksenony). Najpierw wsadziłem je do piekarnika rozgrzanego do temp. 200 st. C żeby ten klej zrobił się trochę elastyczniejszy. Powoli odciągałem klosz od oprawy uważając na zatrzaski - poszło dosyć szybko. Im bardziej się podgrzeje tym lepiej klosz odchodzi. Następnie wziąłem się do polerowania samych kloszy: najpierw papier wodny 2000, później 2500 ok. 45 min na klosz. Następnie miałem pastę polerską TEMPO. Na wiertarce na średnich obrotach i gąbka polerska dokończyła sprawy. Efekt jak dla mnie zaskakujący (oczywiście na + :D ) a miałem już na prawdę bardzo zniszczone klosze. Po regeneracji kloszy wziąłem się za wymianę tych nieszczęsnych regulatorów. Następnie kupiłem klej elastyczny odporny na wysokie temperatury i skleiłem całą lampę. Lampa już zniosła bardzo niskie temperatury oraz dużą ilość wody i na razie jest OK. Trochę roboty a efekt widoczny - polecam :twisted:

http://img255.imageshack.us/img255/3750/m54pd.jpg

wcześniej: E32 750 V12 - to była jazda ;-)

Teraz: E39 3.0d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabo juz świeciły , że robiłeś tą regenerację odbłyśnika? Powiem szczerze , że u mnie tez już za dobrze nie świecą , a mam nowe żarówki. (chodzi o Xenon oczywiście) Kiedyś kupiłem nowe lampy kompletne i naprawde w porównaniu do tego jak świecą używane różnica jest kolosalna.

 

Tak, słabo świeciły. Gość od regeneracji powiedział mi że odbłyśniki za soczewką były powypalane....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Słabo juz świeciły , że robiłeś tą regenerację odbłyśnika? Powiem szczerze , że u mnie tez już za dobrze nie świecą , a mam nowe żarówki. (chodzi o Xenon oczywiście) Kiedyś kupiłem nowe lampy kompletne i naprawde w porównaniu do tego jak świecą używane różnica jest kolosalna.

 

Tak, słabo świeciły. Gość od regeneracji powiedział mi że odbłyśniki za soczewką były powypalane....

Mam ten sam problem światła bardzo słabo świecą, zdecydowałem się na wymianę i zakupiłem nowe lampy jednak nie oryginały i pojawił się problem z ich podłączeniem - gniazda/wtyczki są inne niż oryginał i tak właśnie zastanawiam się na ile pomoże mi regeneracja, z tego co pisujecie to daje dużo tylko na jak długo, czy po roku znowu nie będzie trzeba regenerować bo jak tak to chyba lepiej pokusić się i wymienić w kpl. na oryginały tylko to już inne pieniążki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ja miałem podobny problem jak reszta z was, słabo świeciły xenony (ori fl) wymieniałem już regulatory parę miesięcy temu, także je wykluczyłem.

Czytając posty oddałem je do regeneracji do firmy regeneracja PVL w Zabrzu, po tygodniu powróciły do mnie, i szczerze mówiąc.....różnica jest niesamowita. Jeżdżę tym autem od roku 2005 i nigdy nie widziałem tak dobrze świecących świateł. Myślałem że takie białe światło jest zarezerwowane do nowych aut, że po prostu w tamtych latach nie mieli takiej technologii, ale się myliłem.

Koledzy.....szczerze, nie grzebcie przy światłach, gdy regulatory są ok, gdy czujniki poziomowania są ok, i żarniki nie zbyt wypalone......nie wydziwiajcie, oddajcie je do regeneracji, usługa nie jest tania ale warta. Jest dużo firm które się dobrze znają na temacie.

Ja kilka razy je rozklejałem, czyściłem i niby coś tam lepiej widać, ale na krótko. :mad2: szkoda zdrowia.

Teraz po regeneracji, i ustawieniu dobrej pozycji jest piękna pozioma biała linia, sięgająca aż po horyzont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.