Skocz do zawartości

Zakup BMW 7 e 65 - na co zwrócić uwagę


GermanStyle

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem na dobre 745i mosisz wydac okolo 25-30tys euro. Czyli na miejscu przy dobrej histori auta mysle ze trzeba polozyc okolo 110-130tys. Mnie sie osobiscie udało kupic dosc ciekawie wyposazona 745i (wentylowane komfortowe fotele, podswietlane klami wew i zes, LOGIC 7, 2xiDRIVE(monitor na srodkowym tunelu, wexlarka DVD, w fajnym kolorze od 1 wlasciciela, tj od firmy serwisowany do konca. Dzis rzeczozawca wycenil ja na 130PLN. Uwazam ze w POLSCE mozna tez kupic ciekawy egzemplarz , tylko zalezy od podejscia do auta : tj kupic tanio nie sprawdzi sie w przypadku E65. Majac 3 szt BMW E38 740iA moge stwierdzic ze 745iA spełniło w 100% moje oczekiwania. Polecam wszystkim zastanawiającym sie nad zmiana z E38, chyba ze ktos sie boji strasznie elektroniki ( nie psujacej sie, tylko czy wlasciciel ogarnie system multimedialny w E65, bo to jest inna epoka równając nawet do dobrze wyposazonej E38. Komfortu to wogole do E38 nie ma co rownac. POZDRAWIAM i będe zdawał relacje z użytkowania ;-)

 

P.S mogę też zdradzic że trwaja prace nad POLSKIM MENU DLA SYSTEMU iDRIVE W E65 ŁĄCZNIE Z LEKTOREM !!!

 

Jak ktos ma ochote popatrzec na moj swiezy zakup to prosze tutaj:

http://www.bociangsm.pl/bocian/album/index.html

WW.NAVIBOCIAN.PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ALU KTORE SA NA FOTKACH TJ 18TKI SA NA SPRZEDAZ- SUPER STAN.

KUPIE ALU 18 LUB 19TKI Z DOBRYM RANTEM ;-)

 

Gratuluje wyboru rozmiarów - sam skusiłem się na 20 cali i przez 2 tygodnie miałem tą nie-przyjemność jeździć na nich w naszym pięknym kraju.

 

Wybór: piękny wygląd czy świenty komfort był prosty. Wróciłem na 18 cali i jeździ się świetnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20tki to nie na nasze drogi, tak jak mowisz albo wygląd albo komfort, optymalne sa 18tki, ale pokusze sie chyba o 19tki. Zobaczymy co to bedzie.
WW.NAVIBOCIAN.PL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Można na ten temat napisac książkę, odsyłam do szukarki bo już sam sporo napisałem.

 

W skrócie, elektronika często się 'gubi', mi w modelu z rocznika 2002 pojawił się raz błąd informujący, że wszystko padło (skrzynia, cala elektronika), ale to musiałbyć efekt rozładowania akumulatora. Po odpięciu aku wszystko wróciło do normy, tylko błąd poduszek musiałem przez komp zresetować.

 

Poza tym na razie bez problemów, co nie jest złym wynikiem jak na auto któe napchane jest z elektroniką z każdej strony. Najwięcej problemów osobiście mam z mechaniką: auto nie nadaje sie do jeżdżenia po Polsce, 2 tony na tych dziurach szybko kończą zawieszenie. W aktualnej wersji daje o sobie znać układ kierowniczy (stuki na dziurach).

 

No i odwieczny problem ze skrzynią (podejrzewam że to będzie jej 'zawieszenie', w 2 modelach mam to samo). Jak przywiozłem auto z Niemiec, skrzynia chodziła super pięknie. 4 tys km i mam to samo, co w poprzednim modelu: przy zmianie biegu z P na R czy D, czasami pojawia się słyszalne 'uderzenie' spod auta. Czasami też podczas dojeżdżania do skrzyżowania czuć, jakby skrzynia zmieniala bieg z lekkim opóźnieniem.

 

Planuje tym się zająć w najbliższym czasie (olej, łącznik elastyczny wału, podpora wału, ewentualnie sprawdzić i wymienić zawieszenie skrzyni). W modelach słabszych problemy są identyczne (np w 730d), w USA mieli na skrzynie gwarancje przedłużoną bo uznali te problemy za 'wadę fabryczną'.

 

To tyle w skrócie bardzo wielkim :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze skrzynią potwierdzam choć zdarza się to bardzo rzadko i nie widzę w tym problemu póki co, w serwisie też nic nie stwierdzono.

 

Jaki masz model, przebieg i rocznik i jak długo w Polsce jeździ? W 730d zdarza sie to rzadziej z tego co wiem, 1/3 mniej koni niz 745i robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

korzystając z wielkiej wyprzedaży E65 związanej z pojawieniem sie nowego modelu zastanawiam się nad zakupem 745d , 242kW. Jakieś uwagi co do tej wersji ?? Interesuje mnie przede wszystkim praca skrzyni, albowiem parametry samego motoru można łatwo poprawić :)

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według forumowiczów z portali niemieckojęzycznych jest to najbardziej awaryjny silnik z całej gamy silników BMW i pewnie dlatego został skreślony z listy silników do F01...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według forumowiczów z portali niemieckojęzycznych jest to najbardziej awaryjny silnik z całej gamy silników BMW i pewnie dlatego został skreślony z listy silników do F01...

 

:? żaden z silników E65 nie trafił pod maskę F01, więc to nie jest przekonywujący argument. Słyszałem, że stare 4.0d cierpiało na różne dolegliwości, czyżby BMW nie zlikwidowało tych problemów w swoim topowym dieslu :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem, że stare 4.0d cierpiało na różne dolegliwości, czyżby BMW nie zlikwidowało tych problemów w swoim topowym dieslu :?:

Wygląda na to, że nie. Mam przyjaciela w Szwajcarii, który ma takie autko od prawie trzech lat, a kupił je nowe i ma z nim masę problemów technicznych. Początkowo myślałem, że po zakończeniu leasingu odkupię je od niego, ale chyba sie nie zdecyduję, bo sam mi to teraz odradza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, cieakwe, ze narzekacie na 4.0d, bo u mnie jak i u znajomego pykneło 250tys i kurcze poza słabowita skrzynia z 750i nie mozna narzekać, leje srednio 10-11l ON na shell i od dwoch lat jest gitens. w e65 jest jeszcze sporo kucy wiecej, ale chyba sama koncepcja sie nie zmianiła (pewnie nowoczesniejszy i bardziej wymagajacy wtrysk), ale jest duzo lepsza skrzynia, więc z podkrecaniem nie powinno byc kłopotów..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, cieakwe, ze narzekacie na 4.0d, bo u mnie jak i u znajomego pykneło 250tys i kurcze poza słabowita skrzynia z 750i nie mozna narzekać, leje srednio 10-11l ON na shell i od dwoch lat jest gitens.

 

Najwyraźniej E38 z tym motorem był bardziej dopracowanym autem niż E65 z początku produkcji :cool2:

Co do 745d to przekopaniu się przez niemieckie fora nie znalazłem niczego co by dyskredytowało tą wersję.

 

ale jest duzo lepsza skrzynia, więc z podkrecaniem nie powinno byc kłopotów..

 

Tak, 380KM/850Nm nie jest problemem. W dalszym ciągu nie będzie to szczególnie wysilona jednostka jak na 4.4L :)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

745d ma wzmocnioną skrzynię, ale raczej nie widze możliwości by przeżyła długo takie kręcenie silnika. Jeśli chcesz sie bawic dla sportu, to czemu nie, tutaj wszystkie opcje są dozwolone. Uwazam natomiast że do jazdy na codzien, gdzie zależy nam żeby auto nie padalo za czesto, bylo z nim ogólnie mało problemów i dawało radość a nie wydatki - 745d sie nie nadaje.

 

4.4 diesel został skreślony ze względu na pojemność i awaryjność. Nie opłaca się robic V8 w dieslu według bmw. Oficjalnie, bo mniejszymi jednostkami można osiągnąć podobną moc. Nieoficjalnie - wystarczy popytać, poszukać na forum zachodnim tematów czy poszukać na allegro/otomoto, gdzie podobnie jak w 740d, w co drugiej jest informacja o wymienianych wtryskach.

 

Nie zmienia to faktu, że jest to dla osoby nie zwracającej uwagę na koszta świetna zabawka i można ją sobie kręcić ostro w góre i mieć fun ogromny, póki się nie posypie. A potem na forum pojawia sie tematy "kupilem super 745d ale dymi, nie ma mocy, leje spod silnika, wywala 1000 bledow, nie odpala, co robic" :wink:

 

Nie lepiej wziąć jak każdy normalny człowiek delikatne i ekonomiczne 760i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twoich wypowiedzi wynika, że np 123d i 335d to juz w ogole śmietnik bo są super wysilone... W sumie tak na chłopski rozum to nie wiem czy silnik 4.0 czy 4.4d nie są zbudowane na podzespołach podobnych do tych z 2.0d, więc czemu nagle miałoby sie to tak czesto psuć (zreszta tak było z pierwszym silnikiem V12 bmw, zbudowanym, z 2.5i), co ciekawe najwiecej narzekają ludzie nie mający dieslowskiego V8:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w F01 nie bedzie diesla V8 z tego powodu ze produkuja one sporo CO2...

 

...i z tego co czytalem produkcje V8 diesli porzuca tez Mercedes...producenci sie porozumieli ze olewaja produkcje tych silnikow i zaczynaja robic downsizing (maly silnik duzo sprezarek)....nie wiem jak z VAG i ich silnikami, ale ci sa mocno nakreceni na V12...

Think Locally,

Fuck Globally!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaa, biturbo i 330hp z diesla to jest zupełnie niewysilona jednostka

 

Dzieki za poprawienie humoru przed snem!

 

Mam 320hp z diesla przy pojemności 3.0L . Przejechałem 50kkm na takim setupie i nic się nie dzieje złego. Znam takich którzy mają 360hp , więc nie opowiadaj że 330 czy 380 z 4.4L to jakiś hardcore :)

 

 

Nie lepiej wziąć jak każdy normalny człowiek delikatne i ekonomiczne 760i?

 

Ekonomiczne V12, ciekawa teoria :D

 

745d ma wzmocnioną skrzynię, ale raczej nie widze możliwości by przeżyła długo takie kręcenie silnika

 

Limiterów Nm na skrzyni nie zamierzam podnosić.

 

 

Nieoficjalnie - wystarczy popytać, poszukać na forum zachodnim tematów czy poszukać na allegro/otomoto, gdzie podobnie jak w 740d, w co drugiej jest informacja o wymienianych wtryskach.

 

Właśnie nie mogę znaleźć takich negatywnych informacji na 7-forum. Przynajmniej jeśli chodzi o 745. Allegro/otomoto mnie nie interesuje. Jak wiadomo w Polsce leje się różne wynalazki do baku, a później trwoga że wtryski, że pompa itd itp

 

Pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.