Skocz do zawartości

Zakup BMW 7 e 65 - na co zwrócić uwagę


GermanStyle

Rekomendowane odpowiedzi

A wracając do tematu jeżeli zdecydowałbym się na e65, mówiąc szczerze chciałem już nie kupować diesla z uwagi na większe koszty eksploatacji wtryski, Dpf, dwumasa itp na rzecz benzyny ale po zmianie pracy gdzie muszę dojeżdżać raz w tyg dwa swoim autem dalej pozostał temat diesla. Co byście szanowni koledzy wybrali w takim

Przypadku? 730d o wiele więcej na rynku porównując do 730i przykładowo.

 

W 730d 218 KM nie posiadam DPF.


Jak użytkujesz trasy to zagazowane 730i ale to już ingerencja w auto czego BMW nie lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 735
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Właśnie Panowie rozmawiałem dziś z dwoma kolegami którzy jak pisałem wyżej są użytkownikami BMW e65 i co dziwne kolega który jeździ e65 730d z 2005r po lifcie za kwotę 50 kilka tys włożył w swój samochód ok 25 tys przez 4 lata użytkowania gdzie drugi kolega posiadający 730d przed liftową z 2003r Kupiona za 20 kilka tys. Włożył na 5 lat użytkowania ok 10 tys. Nigdy nie wiadomo jak się trafi skoro taka rozbieżność potrafi wystąpić, ale co Ciekawe przeczytałem gdzies temat użytkownika co za 7ke dał 16tys i jeździ 2 rok bez wkładu :duh: prócz wymiany filtrów, olejów etc

Co do części to wiem jak jest z beemkami i jak podchodzą do sprawy mechanicy. Mam ten plus ze przyjaciel

Jest mechanikiem który sam jeździ BMW i naprawiał mi auta zawsze w dobrej cenie i rzetelnie jak nikt. Przykładowo w e91 za klimatyzacje w której spalona była cewka kilku mechaników w mieście wolało ode mnie od 2 tys do 3. Za wyciągnięcie sprężarki, wyminę odczynnika bo coś tam”? Itp itp a zrobiłem to za kilkadziesiąt złotych u w/w kolegi. Co mechanik to lepszy czarodziej, ale całe szczęście ze nie wszyscy.

 

Puenta jest jedna: Twoi koledzy po prostu kłamią lub nie dbają należycie o auto.

 



Być może jest tak jak mówisz. 730d 218km fabrycznie było bez dpf? Czy jak z nim jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma euro4 nie ma dpfa i w automacie nie ma dwumasy :wink: breras oczywiscie tylko twoje 7 jest idealne i najlepsze w polsce :mad2:

Czasem na drodze spotykam prawdziwych szalencow...

Pedza na złamanie karku i wbrew rozsadkowi...

Czasem naprawde ciezko ich wyprzedzic...

 

 

Moje 730d==>

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

norma euro4 nie ma dpfa i w automacie nie ma dwumasy :wink: breras oczywiscie tylko twoje 7 jest idealne i najlepsze w polsce :mad2:

 

Oprócz tych rządowych pod względem technicznym pewnie na pewno, takie samo miałem E38.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem E65 740d z 2004 roku. Kupilem roczny egzemplarz ex AG i uzytkowalem go przez ponad 10 lat, a teraz ma go szwagier. Koszy roczne 20 tys. Zl :duh: tak jak sie kupi lupa to tak ale przy normalnej eksploatacji to chyba z ubezpieczeniem, oponami i calymi hamulcami.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Ja użytkowałem swoje e65 730d z 2005r przez ponad dwa lata i jedyna droższa usterka jaka mnie spotkała to wymiana pompy vacum. Poza tym jedynie oleje , filtry itp. Zwykłe rzeczy eksploatacyjne , nie wiem co tam może padać żeby pchać w auto 20k rocznie tak jak niektórzy piszą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
e65 za 15 000zł i temat usterek rośnie. Panowie kupiłem 730d 310 000 tys km wygląda jak nowe w środku i na zewnątrz, wyśle foty jak ktoś chce, ale nie wierzcie że e65 z przebiegiem 250 000 km jest zużyte, one ma 1 000 000 km. E65 ma materiały najwyższej jakości 300 000 km wygląda jak nowe. Zdjęcia do wglądu. pisać.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Panowie,


Przeczytałem cały temat, i nadal mam dylemat...


Szukam wygodnego krążownika na trasy, rocznie pokonuje około 35k km, stąd pomysł na 7kę, zamiast np Lexusa LS

Zastanawiam się czy lepszym wyborem będzie 750i czy 745d - koniec produkcji czyli 2007-2008 budżet 50-70k zł - może coś z Japonii?

Co według was jest mniej awaryjne, bardziej pewnie? Kwestia paliwa mnie nie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.