Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam klubowiczów,pisze z taką sprawą iż od dłuższego czasu przymierzam się do kupna e39 i tutaj zastanawiam się czy 2.5 czy 2.8 benzyna???Tak myślę ,już duża różnica w OC to to nie jest a jak wychodzi w spalaniu??Jak patrzyłem to silniki 2.5 maja przeważnie 170 koni a te 2.8 to mają 190 lekko ponad,już nie chodzi mi w sumie tylko o spalanie ale też o koszta eksploatacji,a może w ogóle najlepiej wypada tu 2.0 150 koni???Zaznaczę że często robię trasy i to różne,200 km co weekend praktycznie a raz na rok to robię wyjazd na jakieś 3 tys. a poza tym to codzienna eksploatacja,do pracy,na zakupy co w sumie daje około 25 tys. na rok.Koniecznie musi to być manual w sedanie.Urzytkuję do tej pory e36 316i compact i najzwyczajniej w świecie brak mi mocy czasem na tych tirowców ,miejsca w środku też mało,właśnie dlatego tu się rozpisuję i zawracam Wam gitarę śmiesznymi pytaniami.Samouk często zadaje pytania!!Dziękuję za wszelkie porady i uwagi.pozdrawiam
Opublikowano

Użytkuję od prawie roku 523 i nie narzekam, spalanie w normie ,170 KM w zupełności wystarcza i na trasę , i na dynamiczną jazdę po mieście.

Ja proponuję że jak będziesz szukał auta to jeździj oglądać takie i takie - wybierz tę która będzie w lepszym stanie.

Ja też z początku napaliłem się na 528 ,obejrzałem parę egzemplarzy ,ale ich stan niestety mnie nie zadowalał ,

wkońcu trafiła się 2 i półlitrówka w dobrym stanie ,to kupiłem - i jestem zadowolony.

Pozdrawiam i powodzenia w poszukiwaniach.

Opublikowano
Jak dla mnie 2.8 daje zauwazalna roznice w jezdzie przy praktycznie tym samym spalaniu i kosztach.Jednak popieram wczesniejsza wypowiedz, szukaj najbradziej zadbanego egzemlparza.
Opublikowano
jeżeli trafisz dobrze to bierz 2.8 bo spalanie porównywalne z silnikiem 2.5 a moc i dynamika większa,ja swoją 523i jakoś po 3 latach użytkowania przyzwyczaiłem Się do "mocy" i teraz bardzo chętnie przerzuciłbym Się na wersję 2.8 lub więcej, ale podczas zakupu myślałem że ten silnik mnie zeżre a w praktyce jest całkiem inaczej
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy rocznych przebiegach rzędu 25 tys km to może się zastanów nad 530d albo zagazowaniu tego 528i bo inaczej będziesz strasznie dużo wydawał na paliwo. Między 523i a 528i masz taką różnicę, że ta druga daje Ci większą rezerwę mocy i tyle. Palą podobnie, części eksploatacyjne te same, więc koszty utrzymania podobne. Na pewno przez to 528i będzie zawsze droższe w zakupie, bo każdy z drugiej ręki woli wziąć 2.8. W Polsce mała szansa na zdrowe auto z prawdziwym przebiegiem, więc albo szukaj w DE albo bierz każde auto do dobrego serwisu na sprawdzenie i oglądaj tylko takie z udokumentowanym przebiegiem i to nie tylko książką serwisową, bo 90% sprowadzanych do Polski ma cofane przebiegi.
Opublikowano
Wiele cennych uwag,dzieki.Myslalem o dieslu ale jednak pozostane przy benzyniaku,to chyba przekonanie i zarazem przyzwyczajenie.Wiem gdzie dobrze u nas w Bialym wstawic gaz wiec taka instalacja szybko mi sie wruci no i z doswiadczenia wiem ze niema co sie spieszyc z kupnem auta,lepiej poczekac dluzej i dac ze 2 tys. wiecej za dobre auto niz pozniej latac nim tylko po sklepach z czesciami.Wybor bedzie zatem padac na 528 tak mysle no ale zobaczymy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.