Skocz do zawartości

[E39]Gorące powietrze z Lewej a z Prawej zimne


Wielebny

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj przy -6,0C zauważyłem ,że przy ustawionej temperaturze we wnętrzu na grzanie po stronie kierowcy leci gorące powietrze zaś po stronie pasażera ciepłe lub zimnawe. Mam klimatronik i jak na prawą stronę ustawie 32C (czyli max) to i tak temperatura jak wydobywa się z nawiewów się nie zmienia. Nawiewy i siła wiatru działają poprawnie ale tylko problem jest z grzaniem po prawej stronie. Co to może być?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może panel sterujący climatronikiem niedomaga... :?: A dokładniej przyciski regulacji temperatury z prawej strony skoro nawiewy działają poprawnie, prędkość nawiewu też i regulacja temperatury po lewej stronie...
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
albo padly elektrozawory ktore sie znajduja w przedziale silnikowym od strony kierownicy które rodzielaja przewody doprawdzajace cieplo do wnetzra pojazdu nieraz da sie je zregenerowac

Dokładnie tak, sprawdź elektrycznie - cewki elektrozaworów można przewinąć jężeli sie przycina to raczej wymiana

UIHZ9556.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie jest napisane czy masz LPG w swojej niuni, lae jeżeli tak t proponował bym sprawdzić jak masz wpięte przewody wodne od parownika może nie odpowiednio i obieg głupieje. jeżeli brak gazu lub jego brak stawiał bym na elektrozawory.

 

powodzenia

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem,z tym,ze przestaje dmuchac cieplym w momencie kiedy sie zatrzymam(np.czerwone swiatlo).Nie ma tez reakcji na zmiane tem.na panelu.Gdy rusze wszystko wraca do normy i dziala jak trzeba.

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
Elektrozawory jak najbardziej do sprawdzenia skoro klima dmucha na każdą stronę inaczej, co do drugiego objawu z przegazówką na postoju to jeszcze pompa wody do sprawdzenia i dodatkowa pompka ta pod elektrozaworami. Ale wykopałeś temat sprzed 5 lat gratulacje :cool2:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpal auto odkrec korek i powoli dodawaj gazu. Już od ok 1000obr powinieneś widzieć przelew, im wyższe obroty tym przelew będzie coraz wyższy aż do dość mocnego strumienia. Możesz nagrać film i ocenimy jak wygląda strumień.

 

Jak masz bardzo mały albo z przerwami zacznij od odpowietrzenia układu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.