Skocz do zawartości

,,trudna'' decyzja BMW czy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ja nie dawno kupilem bmw e 30 za 1000zl jedna dziurka w nadkolu i pod kanapa silnik troszke klepie ale nie szkodzi i pali mi w trybie mieszanym 9-8 l gazu i ma takiego powera ze szok az sam jestem dziwny ze tyle pali i jestem tego zdania ze innym samochodem niz bmw nie bd jezdzil :D
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja od poczatku wrzesnia mam 318i turing i dziś kolege w fiacie brawo 1,9 jtd 145km(po zmianie rogramu bo fabryka daje chyba 105) na światłach zmiotłem (silnik m40b18 115 km) e30 są bardzo żwawe mimo że mają już pare lat. mam też pytanie. czytałem ostatnio że do m20 2,0l wsadzono kompresor od merca i że daje to niesamowite osiągi (240km) jak by taka modyfikacja w m40b18 wyglądała, czy ktoś próbował i czy się opłaca (kaszty ok. 1500-1700pln.)

(B)ędziesz (M)iał (W)ydatki... zdarza się! :)


http://www.surfbar.pl/ref=45216 Zarabiaj w sieci!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1300-1700 to koszt samego kompresora, a gzie reszta.... dolot, intercoler, strojenie, bez zakucia to z mocą nie poszalejesz. Jak nie masz co z kasą robić to rób, ciekawy projekt by był a tak to lepiej swap-ować np. M42 prawie 140km bezwaryjnie a do is dostaniesz więcej części do podniesienia mocy.
Opublikowano
myślę że lepiej by ci było założyć turbine, nawet mała żeby dmuchała jakieś 0.5 - 0.6 bara, nie było by to wielkim obciążeniem dla silnika, a mocy miałbyś pod dostatkiem, tak zrobił mój znajomy w renault 5, ma 2 litrowy silnik z małą turbinką i póki co mało kto go może wypykać :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
ale turbina to nie to samo:) ale to i tak temat na przyszłość... narazie zmagam się z problemem pod tytułem "dlaczego moja bawarka nie chce odpalić"

(B)ędziesz (M)iał (W)ydatki... zdarza się! :)


http://www.surfbar.pl/ref=45216 Zarabiaj w sieci!

Opublikowano
fakt nie to samo bo na kompresorze będzie ci palić więcej ;)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
Ja po 0.7l Finlandii nie powiedziałbym że Alfa jest ladna... Przecież te alfy wyglądają jak wyplute z gardła nosorożca!! To ma być klasyk? Chyba dla kogoś o podobnej urodzie
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... Naprawdę.... Aż ciężko czasami ich wyprzedzić...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
E30 i nic po za tym :) ogólnie to bmw przytoczę tu takie stwierdzenie po co jeździć na ręcznym jak można dać w pi*** bmkowcy wiedzą o co chodzi. A pozatym dostępność części i TO COŚ wystarczy by bmw e30 wygrało nad alfą 33
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

BMW tanie czesci latwo naprawic masa szrotow jako dawcy, no i dwie nerki na froncie :)

ALFA drogie czesci skomplikowana konstrukcja slabe materialy (plastiki szmaty), moze sie bardziej ludzia podobac sylwetka.

Tyle mam do powiedzenia w temacie. :norty:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
maad bardzo dobrze to określił poza ładną pracą od m20b20 nie można niczego oczekiwać...

tylko m20b25 daje frajdę z jazdy ewentualnie od m42 już jakoś jedzie...

Nie wiem jakim m20b20 jeździłeś ale moja daje sobie rade a jak ci mało to zaspawaj dyfer i bokami polatasz tylko najpierw naucz się bobrze jeździć bo inaczej może się to źle skończyć.

Dla początkującego 129KM w tylnej osi w zupełności wystarczy.

BMW musi mieć minimum 6 baniaków żeby nie było dużym fiatem.

Wiem z doświadczenia.

Jedynym odstępstwem od reguły jest M3 E30 i 318is ale na ten pierwszy to 50 tysi trzeba a drugi ciężko w ładnym stanie trafić.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano

jeździłem od 316 do 325 i powiem Ci szczerze ze 320 w porównaniu do 325 nie jedzie... każdy kto tymi dwoma jeździł Ci to powie

na warsztacie leży mój pospawany dyfer:)

wyjęty bo dużo jeżdzę po mieście i często parkuję.

Opublikowano

Nie musisz mi tłumaczyć jaka jest różnica między 2.0 a 2.5 bo miałem i jeden i drugi ale nie jedzie 1.6 lub 1.8

m20b20 już potrafi tańczyć na suchym asfalcie oczywiście zamontowany w E30,

potrafi w 7-8 sekund osiągać 100km/h

oczywistą sprawą jest że nie tak jak 2.5 ale sformułowanie nie jedzie nie pasuje.

Takie jest moje zdanie.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano
chyba troszkę przesadziłeś, 7-8 sekund do 100 km/h może tak być jeżeli nie masz wnętrza i dobrze dogrzana oponę, ale w seryjnym samochodzie nie da rady
Opublikowano

Proponuję abyś mnie odwiedził z dobrym stoperem.

Kwestia szybkiej zmiany biegu przy odpowiedniej prędkości obrotowej.

Kiedyś mój kolega pracujący w fabryce BMW w latach 1986-95 powiedział:

Wielu ludzi stać na kupno BMW ale nie wielu ludzi potrafi nimi jeździć. :!:

Nie mówię, że jestem mistrzem steru ani też, że wy nie potraficie jeździć ale patrząc na to co dzieje się na ulicach, imprezach tuningowych, zlotach, to miał trochę racji.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

Opublikowano

daj jakiś filmik gdzie te m20 przyspiesza w 7-8 sek do setki bo tym stwierdzeniem powyżej zasugerowałeś, że wszyscy kierowcy testowi bmw nie umieli jeździć a inżynierzy bmw grubo się pomylili :duh:

PS nie masz krótszego dyfra niż ustawa przewiduje?

Opublikowano

jeszcze jest to, że licznik w aucie zawsze zaniża więc aby przestać liczyć czas musisz mieć na zegarze około 105 km/h

w danych technicznych piszą 10,6s, mi z kilku pomiarów wyszło około 10s, także nie wiem jak chcesz z tego jeszcze urwać co najmniej 2s (mówimy oczywiście o samochodzie seryjnym)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
m20b20 już potrafi tańczyć na suchym asfalcie oczywiście zamontowany w E30,

potrafi w 7-8 sekund osiągać 100km/h

Takie jest moje zdanie.

 

Pokaż jakikolwiek film gdzie seryjne m20b20 ma 7 sekund do setki.

Opublikowano
To fakt dyfer mam nie oryginalny o tym zapomniałem, jeszcze zamach piórko, co do prędkościomierza też muszę się zgodzić tak czy inaczej rezultat 10s. do 100km/h przy serii jest bardzo dobrym wynikiem jak na 20 letnie wózki z tylnym napędem.

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mimo krótszego moctu wątpie byś osiagnął 7 sekund do setki. Pokaż jakiś film bo raczje bajki jakies opowiadasz. :twisted:
Opublikowano
Nie zależy mi na tym abyś wierzył ani też nie pisałem tego aby się przechwalać, nigdy nie nagrywałem, sprintów, latania bokami czy palenia gumy to raczej dla młodzieży lubiącej się przechwalać masz chęć to przyjedź zrobimy grilla polatamy bokami, zmierzymy czas itd. mam tez tor off-road-owy, pojeździsz terenówką jak umiesz to krosem. Club Pasja zaprasza!!! :cool2:

[OO==[][]==OO]

Kiedyś: E30 325 '86, E30 318 '89, E30 320 '90, E34 520 '92, E28 528 '81, E32 735 '90, E32 735 '89, E30 320 '89, E32 730 '90, E30 320 '87, E30 320 '89, E30 320 '89. Teraz: E30 320 '90, E34 525 '89

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie chodzi o udowadnianie ale o logiczne myślenie. M20b25 ma do setki jakieś7 sekund więc maloprawdobodobne byś w fabrycznym m20b20 miał te 9 sekund. Nawet nowoczesne auta z takim samym stosunkiem masy do mocy i Dwusprzęgłową skrzynią (śmiem wątpić byś tak szybko zmieniał biegi jak ta skrzynia) nie osiągają takich czasów. Po prostu albo coś Ci stoper szwankuje lub masz dłubnięty silnik. Ale nieważne. trzeba skonczyć bo się robi OT.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fabryczny m20b0 ma nieco ponad 10 sekund wg danych technicznych przeciez. Wiec niedłubniety ponizej 9 sekund raczej nie zejdzie.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
To jest parodia BMW E30 z tytułem "7s do 100" :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: ....
Opublikowano
Nie chodzi o udowadnianie ale o logiczne myślenie. M20b25 ma do setki jakieś7 sekund więc maloprawdobodobne byś w fabrycznym m20b20 miał te 9 sekund. Nawet nowoczesne auta z takim samym stosunkiem masy do mocy i Dwusprzęgłową skrzynią (śmiem wątpić byś tak szybko zmieniał biegi jak ta skrzynia) nie osiągają takich czasów. Po prostu albo coś Ci stoper szwankuje lub masz dłubnięty silnik. Ale nieważne. trzeba skonczyć bo się robi OT.

325 ma 7 sekund do 100? Chyba z krótkim dyfrem i max odchudzona. W papierach ma wpisane 8.3 (wersja 2 i 4 d).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tym bardziej 7 sekund w fabrycznym 2,0 nie ma prawa być.

Gdzieś na necie krążył film gdzie jakiś koleś 325i, niby fabryczną robił ok 7,5. Ale może jak mówisz miał krótki mos lub był odchudzony. Dużo też daje szpera.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.