Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do wyboru dwie drogi :

 

E61 530d/xd przed liftem, roczniki 2006, z trochę mniejszym przebiegiem ok. 80-100kkm

 

E61 530d/xd po lifcie, rocznik 2007, z trochę większym przebiegiem ok. 130-150kkm

 

Ceny i wyposażenie względnie podobne.

 

Co wybrać? W sensie czy w modelu po liftingu jest coś (chodzi mi o rozwiązania techniczne, czyli zmiany w silniku czy osprzęcie, elektronice a nie o wygląd) co jest naprawdę warte nawet kosztem większego przebiegu?

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

pozdrawiam

michal

Opublikowano

 

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

Opublikowano

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

 

hehe jakoś nie miałem okazji testować. wiec wyraziłem opinie ze zdjęć.

pozdrawiam

michal

Opublikowano

hej,

 

Ja bym powiedzial tak: pierwsze wypusty danego modelu, sa zawsze najmniej dopracowane, im dluzej dany model jest w produkcji, tym bardziej kazde jego wcielenie czyli tzw. lifty sa doprawcowane i nie mowie tutaj o rzeczach widocznych dla przecietnego Kowalskiego golym okiem, tylko o o rzeczach siedzacych pod spodem, a w szczegolnosci elektronika, uklad napedowy, jedny, hamulcowy itd... Kazdy lift pociaga za soba zmiany w tych ukladach ( nie koniecznie zawsze i nie koniecznie we wszytkich naraz ukladach ) i ich celem jest wyeliminowanie usterek, ktore wychodza w czasie dlugoletniej eksploatacji modelu i trapia zazwayczaj pierwsze wypusty - np: niefortunna lokalizacja slawnego juz w E60 modulu MPM - wiec odp. dla mnie jest prosta - lift jest zawsze bardziej dopracowany - oczywiscie pojawiaja sie tez w nich nowinki, ktorych nie ma w pierwszych modelach i ktore tez moga sie psuc, wiec to moze byc ewentualny minus w liftach!

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

trochę gadanie... równie dobrze można powiedzieć, że w autach przed liftem już zostało wszystko co się dało dopracowane, bo modyfikacje są także wprowadzane na bieżąco, a poliftingowe to eksperymenty... co więcej księgowi mogli "optymalizować" koszty :mrgreen:

 

generalnie:

 

1. poliftingowe teoretycznie będzie mniej traciło na wartości

2. auto z mniejszym przebiegiem, to auto z mniejszym przebiegiem. cokolwiek to oznacza.

 

czyli... "ja ci radzę - rób jak uważasz"

 

temat trochę bez sensu... wszystko zależy od egzemplarza.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano (edytowane)
trochę gadanie... równie dobrze można powiedzieć, że w autach przed liftem już zostało wszystko co się dało dopracowane, bo modyfikacje są także wprowadzane na bieżąco, a poliftingowe to eksperymenty... co więcej księgowi mogli "optymalizować" koszty :mrgreen:

 

generalnie:

 

1. poliftingowe teoretycznie będzie mniej traciło na wartości

2. auto z mniejszym przebiegiem, to auto z mniejszym przebiegiem. cokolwiek to oznacza.

 

czyli... "ja ci radzę - rób jak uważasz"

 

temat trochę bez sensu... wszystko zależy od egzemplarza.

 

nie gadanie kolego, nie gadanie, tylko fakty kolego - jesli miales okazje jezdzic autem z poczatku produkcji i z konca produkcji a w szczegolnosci zajrzec tu i tam to roznice sa, bo kazdy nowy model cierpi na te choroby wieku dzieciecego, wiec mocno splaszczasz temat, a tematem odrebnym jest to dlaczego taka marka jak np: BMW, ktora od pierwszej kreski na papierze do wprowadzenia w produkjce danego modelu, spedza na to okolo 10 lat i kupe zielonych, a pozniej wklada taki istotny element elektroniki jak MPM pod kolo zapasowe, czy pierwsza A klasa w tescie "Losia" kladla sie na bok??? Znam takiego inzynierka, ktory robil w BMW przez lat 30 i troche przy piwku opowie i nie jest to takie znowu tez proste - ogolnie nazwe to "zyciem produktu" ale to zupelnie inny temat!!!!

Edytowane przez DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

temat trochę bez sensu...

 

taaa... szczególnie dlatego, że póki co nie padło ani jedno KONKRETNE zdanie, odpowiadające na moje pytanie.

 

Czyli np. "w modelu po liftingu poprawiono/dodano to czy tamto i uważam, że jest to istotne, duże lepiej działa niż przed liftem" itd

pozdrawiam

michal

Opublikowano
A mi sie wydaje , że temat liftingu jest z góry założony już przy wprowadzaniu pierwszych modeli do sprzedaży . Weźmy przykład E60 i tylnych lamp. Od początku jak wyszło E39 miało tylne lampy zwykłe na żarówkach , po liftingu dostało lampy na ledach wszyscy wzdychali jakie piekne jakie śliczne i teraz wychodzi model E60 das neue model i co dostaje na tyle lampy na żarówkach :lol: no po co sie pytam skoro w E39 po lifcie miało już ledy :?: :duh: Mija troche czasu i co wychodzi lifting E60 i jakie dostaje lampy z tyły LEDyyy , czyli scenariusz się powtarza. Lifting generalnie to więcej jak pic , legenda i chwyt ,żeby sprzedaż po np 3 latach niespadała , żeby sprzedawca w salonie mógł opowiadać jakie to udogodnienia zostały wprowadzone. Napewno pewne rzeczy sa poprawione techniczne , może niektóre elementy które spaprali np wykonali z gorszych materiałów poprawili ale ogólnie to wydaje mi sie , że to jest zwykle zaplanowane z góry posunięcie i tyle :8)
Opublikowano

Zakładając że przebiegi w obu autach są autentyczne to lepsze będzie to z 2006 z mniejszym przebiegiem. Ten model jest dopracowany, wady mogły mieć 1 serie z 2003-2004.

Ja mam z 2005 i np. kolektor był zmieniony (choć i tak musiałem go zmienić przy 155k). Mniejszy przebieg to mniej rzeczy do wymiany (ja np przy 160k muszę zmienić wszystkie tarcze i klocki)

W zasadzie wszystko zależy od stanu technicznego najlepiej jechać na przegląd przed zakupowy jednym i drugim to się dowiesz ile wydasz w najbliższych miesiącach.

Osobiście wnętrze przed liftem bardziej mi się podoba, po lifcie pełno niepotrzebnych "guzików".

 

a tu masz konkrety

http://www.5series.net/information/2008_LCI_Detailed_Changes.pdf

Opublikowano
Obejrzenie tej broszury z linku utwierdziło mnie że przedliftingowa z zewnątrz jest ładniejsza !!!Co do środka to kwestia gustu jeden lubi tak a inny tak!Jedyne co na pewno jest ładniejsze po lifcie to lampy!
Opublikowano

z roznic zauwazalnych golum okiem bedziesz mial:

swiatla przod - tutaj na pewno docenilbys opcje swiatel dziennych w modelu po lifcie

siwatla led na tyle

zmieniony interfejs iDrive'a

lewarek - kwestia dyskusyjna

nieznacznie zmieniona konsola wewn po lifcie

wejscie aux (usb - mini jack) po lifcie w standardzie, IMO bardzo przydatne

poza tym silniki w tym modelu maja rozna moc (231 przed i 235 po lifcie)

Z subiektywnej oceny, a mamy w domu 2 szt 530xd (2006, 137 kkm i 2010, 24 kkm), napedy, skrzynia, prowadzenie, jazda bez zadnych roznic, look & feel bez roznicy, funkcjonalnosc nowego iDrivea znacznie poprawiona, port aux dziala super.

decyzja nalezy do ciebie ale ja majac taki wybor bralbym ta z mniejszym przebiegiem.

pozdrawiam,

//M

Opublikowano
z roznic zauwazalnych golum okiem bedziesz mial:

swiatla przod - tutaj na pewno docenilbys opcje swiatel dziennych w modelu po lifcie

siwatla led na tyle

zmieniony interfejs iDrive'a

lewarek - kwestia dyskusyjna

nieznacznie zmieniona konsola wewn po lifcie

wejscie aux (usb - mini jack) po lifcie w standardzie, IMO bardzo przydatne

poza tym silniki w tym modelu maja rozna moc (231 przed i 235 po lifcie)

Z subiektywnej oceny, a mamy w domu 2 szt 530xd (2006, 137 kkm i 2010, 24 kkm), napedy, skrzynia, prowadzenie, jazda bez zadnych roznic, look & feel bez roznicy, funkcjonalnosc nowego iDrivea znacznie poprawiona, port aux dziala super.

decyzja nalezy do ciebie ale ja majac taki wybor bralbym ta z mniejszym przebiegiem.

pozdrawiam,

//M

 

Ogromne dzięki za tą wypowiedź!!! O to mi chodziło!

Możesz mi naświetlić jak to jest z tym wejściem zewnętrznym? Jest w standardzie port usb? i co tam pendrive itd z mp3 można podłączyć?

pozdrawiam

michal

Opublikowano

 

Np. skrzynia automatyczna owszem nowy drążek wygląda mega kozacko, ale czy idą za tym realne zmiany w samej skrzyni, jej działaniu itd?

 

Proszę o obiektywne wypowiedzi, najlepiej osób które miały okazje pojeździć trochę modelem przed i po liftingu.

 

 

Akurat nowu drążek typu joystick to totalna porażka , plastik rodem z chin wykonanie również.

 

A tam gadasz. Wg. mnie prezentuje się dużo dużo lepiej ten "plastik" niż ta "stara pała" :-)

 

Pozdrawiam

 

Łukasz

Opublikowano
...to chyba muszę się jeszcze raz przyjrzeć bo jak ostatnio oglądałem w salonie nową piątkę to wydawało mi się że jest identyczny jak w mojej (2009r)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)

 

ja u siebie wymienialem normalnie, trzeba tylko miec mała rękę i da sie

Opublikowano
Ja mam E60 po liftingu - podobno wiele rzeczy poprawiono - z takich banalnych, np. wymienisz żarówki w ringach bez wykręcania lamp :)

 

ja u siebie wymienialem normalnie, trzeba tylko miec mała rękę i da sie

 

ja mam duza i tez wymienialem :wink: - samymi palcami idze bez problemu.

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.