Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam koledzy, posiadam benzynę 525 192 km 2002r. średnio pali mi 14/15 litrów w trybie miejskim, jeżdżę normalnie, to znaczy nie wolno, ale też nie wkręcam na max-a (czasami się zdarzy ) wydawało mi się, że spalanie jest normalne, ale rozmawiałem z kolegą i mówi że trochę za dużo, więc jakie jest wasze zdanie?
Opublikowano

Witaj

Uwazam ze spalanie masz ok.Ja jezdzac w centrum mojego miasta pali mi 17 litrow gazu silniczek 523i automat.W trasie miedzy 10-12 gaziku.Uwazam ze zalezy przez jakie miasto.Mam przyklad na koledze ktory ma Basie 728 w automacie ktory jedzie pol drogi w trasie a pol w miescie ale to tez nie w centrum i pali mu kolo 14 litrow gazu a ma ciezsze auto i wiekszy silnik, takze z tym spalaniem to jest roznie.Ile wleje tyle spali heheeh nie ma co sie przejmowac najwazniejsze zeby Basia moja sie nie psula :D

Opublikowano
moje autko to manual i też wydaje mi się, że jest ok, ale zawsze można dowiedzieć się ciekawostek, po przez forum, znajomy radził mi, żeby jechać na kompa i sprawdzić, ale wszystko jest ok, nie szarpie, równiutko pracuje, nie czuć jakiejś nie dopalonej mieszanki, więc jest git
Opublikowano
Witam

Wybralbym 528 przed liftowa a poliftowa 530 oczywiscie benzynka obecnie mam 523

 

zgadzam się w 100%

tylko taki wybór!

6-cylindrówki rzędowe od BMW są nie do zdarcia

a z dieslami zawsze są problemy

Wszystko z Miłości do Bawarii
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

Bez urazy.

Za 3-5 lat będziemy czepiac się awaryjności 3.0d i 2.5d,poczekaj jak się te silniki zestarzeją,zobaczymy wtedy.Może w końcu przestanie się "jeździc" po biednym TDS-ie.TDS w swoim czasie też był jednym z lepszym silników,jednak zapominamy że ten silnik ma już na karku dobrze ponad 20 lat(technologicznie jeszcze więcej).Najpierw były niedobre 2.4,później dołączył Td i w końcu TDS,jak myślicie które będą następne????Jak wiadomo "lepsze jest wrogiem dobrego",jak klęknie Ci 2.5d to nie wiem czy nie zniknie ci uśmiech,schudnie portfel i nadal będziesz mówił,że jest taki wspaniały niestety wszystko się starzeje,a "nie znasz dnia ani godziny".

Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy TDS-a :D

A myślę,że trochę nas będzie :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

Boski serwis, wręcz - przezacny! :mrgreen:

Według nich 530d silnik świetny, 525d silnik fatalny. Zapomnieli chyba tylko, że to praktycznie ten sam silnik (identyczny blok, większość tych samych, wspólnych elementów osprzętu a jedynie inna pojemność, bodaj trochę mniejsza sprężarka w 525d i inne oprogramowanie).

Nooooo chyba, że oni mówili o 525d, myśląc o TDS a Ty mylnie piszesz, że to 525d jest taki fatalny. Przeszukaj forum i sam zobacz ile jest tematów o awaryjności 525d a potem porównaj z tematami o 525TDS.

Pzdr.

Bez urazy.

Za 3-5 lat będziemy czepiac się awaryjności 3.0d i 2.5d,poczekaj jak się te silniki zestarzeją,zobaczymy wtedy.Może w końcu przestanie się "jeździc" po biednym TDS-ie.TDS w swoim czasie też był jednym z lepszym silników,jednak zapominamy że ten silnik ma już na karku dobrze ponad 20 lat(technologicznie jeszcze więcej).Najpierw były niedobre 2.4,później dołączył Td i w końcu TDS,jak myślicie które będą następne????Jak wiadomo "lepsze jest wrogiem dobrego",jak klęknie Ci 2.5d to nie wiem czy nie zniknie ci uśmiech,schudnie portfel i nadal będziesz mówił,że jest taki wspaniały niestety wszystko się starzeje,a "nie znasz dnia ani godziny".

Pozdrawiam wszystkich szczęśliwych posiadaczy TDS-a :D

A myślę,że trochę nas będzie :cool2:

Może byc i tak jak piszesz - ja niczego nie wykluczam. Tyle tylko, że mówimy o czasie obecnym i jeśli teraz serwis mówi, że silnik 530d jest git a 525d jakiś mega awaryjny to nic tylko omijac taki serwis z daleka. :wink:

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może byc i tak jak piszesz - ja niczego nie wykluczam. Tyle tylko, że mówimy o czasie obecnym i jeśli teraz serwis mówi, że silnik 530d jest git a 525d jakiś mega awaryjny to nic tylko omijac taki serwis z daleka. :wink:

Pzdr.

Bo tak z pewnością będzie.A co do awaryjności i budowy to 3.0d i 2.5d zbytnio nie różnią się od siebie.Silników 3.0d jest więcej ze względu na dłuższy okres produkcji i był on chętniej kupowany ze względu na większą moc i podobne koszty eksploatacji co 2.5d.Jednak ze względu na ich ilośc jest też więcej jednostek weksploatowanych(mowa o 3.0),duża częśc jest w stanie bardzo złym.

To teraz pozdrowię właścicieli/ki wszystkich diesli ze śmigłem na masce :cool2:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Moja 528i+LPG pali jakieś 16-17 litrów gazu po zakorkowanej Warszawie. Rzadko udaje mi się przelecieć miasto bez oglądania czyjegoś zderzaka przez 20 minut... Ale jak już wyjadę na trasę, to kopniak po 3 tys obrotów jak marzenie! Warto dla tych chwil lać gaz co 450 km... :cool2:
Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 5 lat później...
Opublikowano
525d nie polecam bo nawet na serwisie bmw w Krakowie mi mowili ze najbardziej awaryjne silniki ;]

O a to, niby co jest w nich bardziej awaryjne? Fajny serwis kolega odwiedza(ł). To te same silniki i prawie identyczny osprzęt. Gdzie szukać tych oznak większej awaryjności?

Najzwyczajniej przeglądając pod-forum E39 można zauważyć, że co drugi post dotyczy 530D, a może się mylę?

Nie chce kolegi namawiać na konkretny silnik, ale na stwierdzenie, że 525 w dieslu (oczywiście CR), jest awaryjny bardziej niż 530 nie mogę pozostać obojętny.

 

 

 

zgadzam sie z kolegą , 525cr to bardzo dobra jednostka natomiast 525 tds to bardzo czuly silnik i nie polecałbym go napewno..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.