Skocz do zawartości

Turbosprężarka 320d - regeneracja lub kupno nowej


zafir

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie sęk w tym, że nie znajdziesz ori korasa garetta czy mitsu tylko zamiennik , ponoć polecany jest melett.

I nie napisałem wcale, że jest to najlepsze rozwiązanie tylko, że " można zaryzykować " za tę cenę, zwłaszcza posiadacze aut starszych za kilkanaście tysięcy będą się interesować tym rozwiązaniem. A może ktoś z forum już montował taki koras i napisze parę zdań na temat jakości takich rdzeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 125
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ponoć ori mitsubishi też nie ma szału, pisał o tym Roger-nysa, że widział kilka turnin mitsu z ukreconymi rdzeniami. Ponoć materiałowo bez rewelacji zwłaszcza przy serwisie long life . Ponadto pada sterowanie turbiny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podbijam temat

 

Nr czesci 11 65 2 287 496

Reman , cena 2650 serwis na stronach bmwstore,

 

Obecnie mam regenerowana i niewstaje tak nisko i charmonijnie od 1800obr jak przed regeneracja, pozatym zero problemow. Chcialbym miec jak przed regeneracja i rozwazam zakup nowej. Cena 2650 jest dosc okazyjna.

 

Myslicie, ze warto sie skusic na taka opcje Reman ? w sensie, czy bedzie w czyms lepsza od obecnie zregenerowanej ktora mam, czy tylko wywale kase w bloto ?

(turbina wstaje dosc agresywnie od 2000 -2100 obr i ciagnie do konca obr, dmucha dobrze-sprawdzone. Troche jest to nieoplacalne dla mnie bo musialbym moja sprawna zregenerowana oddac w rozliczeniu *regeneracja kosztowala mnie 1200 dwa lata temu +oleje robota itp.

 

Czy taka za 3700 bez symbolu Reman > niejest regenerowana tylko fabrycznie nowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W teorii tak jak myślisz, powinna być nowa.

No wlasnie jakos niemam zaufania do tej Renam a cena w salonie bmw tej drozszej to kosmos.

 

W miedzyczasie znalazlem temat kolegi z forum i chyba lepsza opcja bedzie zakup z tej frmy:

http://www.turbosprezarki-nowe.pl/bmw/320d/turbosprezarka_mitsubishi_20_d_49e9035209_49s3505671_4913505610_4913505620_4913505630_4913505640_4913505641_4913505650_4913505651_4913505660_4913505670_4913505671_11654716166_4716166_1165779549907_11657795499_7795499_7795498_779549807_779549907_1165779549.html

 

Na bmwstrore cos 6400zł // skad taki rozjazd cenowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na Mitsu REMAN, narazie jest rewelacja, jak długo tak będzie, nie wiem. Stara puszczała olej i miała luzy na zmiennej, po wymianie na właśnie tą REMAN wróciło mi 250mabr doładowania. Mogę wstawić linka z logowania na Inpie, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. Wiadomo turbo są regenerowane, ale sterownik elektroniczny jest nowy, a jesgo dostanie praktycznie jest nieosiągalne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem w serwisie, ktory regenerowal moje turbo *ma jakies 18tys przelotu* chcialem im odsprzedaz -oferuja 250zł, ale zabili mi klina.*bo juz chcialem kupowac nowe z diesel service za 3200

 

Twierdza, ze od roku maja nowe maszyny i moga idelanie je ustawic. ok 250-300 za demontaz/ustawienie montaz u nich.

 

I teraz mam dylemat, bo niedokonca wierze, ze regenerowana bedzie chodzic tak samo jak nowa, ale moze maja racje? Oczytalem sie ,ze regenerowane tak maja ze pozniej wstaja > po szlifowaniu plaszczyzn *fachowo niewiem, czy dorze to opisuje i czy tak jest faktycznie.

 

Co myslicie o takiej opcji -wiem, ze duzo jest na forum, ale roznie z tym jest bo kazdy prztypadek jest inny. Nieznam sie na tych wskazaniach INPY -filmik podeslany przez kolege wyzej. Renam jest pozatym chyba robiony przez BMW jak dobrze kojarze no i jesli faktycznie nowy sterownik to tez pewnie duzo zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
250-300 to mega tanio za sam montaż /demontaż, nie wspominając już o regeneracji.. Może mają promocję :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250-300 to mega tanio za sam montaż /demontaż, nie wspominając już o regeneracji.. Może mają promocję :)

To kwota za demontaz , regulacje na maszynie i montaz- bez regeneracji. Mam juz zregenerowane - tylko kwestia ustawienia.

 

Tylko jakos nieufam do konca ze faktyczne sie da to zrobic idealnie. Juz chcialem wlasnie nowe turno kupowac i mnie zaskoczyli propozycja takiej regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie jestem obecnie tydzien po serwisie. Olej i filtr powietrza ma jakies 80km max :) Wszystko swierzutkie jeszcze. To tez przyspieszylo decyzje bo dodatkowy koszt oleju odpada juz *odma tez nowiutka* Pomysl z turbo byl nieplanowany bo tak nagle to wymyslilem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Sorry ze odgrzeje , ale jak to Wkoncu jest ze zmiana mitsu na garreta ? Dzis padło turbo , w mojej 1er 120d m47 , świszczy jak oszalałe i brakuje jej mocy ( brak błędu silnika ?) . Nosiłem sie z zamiarem kupna gt2056v ( ale ich prawie nie ma :O ) , także ciagle szukam . Ale jak to jest z ich montażem , chodzi o sterowanie , co trzeba zmienić ( mechanicznie wszystko wiem ) .

BMW e87 120d - 198,3 KM / 442 NM


FreeaksPC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.