Skocz do zawartości

GregorX

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 530D 218KM 2003 automat- JEST:)
  • Lokalizacja
    Oława

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia GregorX

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Jestem po wymianie czujnika wałka rozrządu po stronie wydechowej - błąd powaraca.
  2. To do Omegi nie wystarczy 530d z manualem 6b, musi być 35d :lol:
  3. Witam, miałem bardzo podobny problem. Usuwałem błąd, który powracał po odpaleniu auta. Winą okazał się akumulator, spoczynkowe napięcie miał powyżej 12V, ale podczas rozruchu spadało do poniżej 10,5V i wywalało błąd, wymiana na nowe aku załatwiła sprawę. Jak zawsze takie problemy uaktywniają sie jak zrobi się zimniej.
  4. Potwierdzam, należy pamiętać o wymianie odmy, zwłaszcza w autach z dużym przebiegiem. Też miałem problemy z odmą, tylko, że motorze 3.0d 218km.
  5. Witam, nie chce zakładać nowego tematu, wiec piszę tu, mam zregenerowane reflektory, prawy jest przerobiony z "anglika", poziomowanie działa, skręty działają, regulatory też. Niestety prawa lampa świeci za nisko, nawet regulatorem nie da się go podnieśc do wymaganej wysokości. Ktoś ma jakieś pomysły co może byc tego przyczyną , krótki film z linku poniżej pokazuje stan obecny:
  6. U mnie latem 14,2-14,4V, zimą max.14,8V.
  7. Według mojego doświadczenia nie da się zamontowac 2 różnych średnic tarczy hamulcowej na tym samym "systemie" hamulcowym, tj. często większa średnica tarczy wiązała się z wymianą jarzm, zaciski mogły zostac te same,
  8. Nie wiem jak autor wątku, ale ja kilka razy miałem błąd "transmission fault", miałem, bo mój problem zniknął po wymianie akumulatora na nowy.
  9. Zrobiłem test podciśnienia, który nie za dużo mi na razie pomaga. Lewy wakuometr przed akumulator podciśnienia turbo, prawy przed EGR. Pompa vaccum raczej ok, trzyma -0,9bar, natomiast podciśnienia skaczą przy sterowaniu EGR i wtedy właśnie obroty falują, ale czy to znaczy, że winowajcą jest zawór sterowania EGR....nie wiem...obroty falują, napięcie aku skacze nawet w tolerancji 13-15V, ciśnienie na szynie CR skacze, ilośc zasysanego powietrza większa o 100mg/suw. Błędó na kompie brak, w sumie nie wiem co jeszcze mogę sprawdzi, chyba, że ktoś ma jakiś pomysł. Test podciśnienia:
  10. Regenerację robiłem w listopadzie poprzedniego roku, 2 tygodnie temu jeden oddałem na reklamacje, ale miał +5. Jak się rozgrzeje to jest ok, nie mogę tylko wytrzymac z tymi wariacjami na zimnym.
  11. Kontynuuję dalej wątek, bo wydaje mi się, że mam podobny problem, falowanie obrotów, które jest najbardziej odczuwalne na zimnym, a w momencie jak się silnik zagrzeje to już nie jest tak dokuczliwe. Widoczne jest to na wskazówce obrotomierza w postaci takich skoków/drgań. Błędów w silniku brak. Nagrałem 3 filmy z parametrami w Inpie, może coś to podpowie: Jestem po wymianie: - regeneracja wtryskiwaczy - regeneracja turbo - wymiana węży podciśnienia - regulator ciśnienia paliwa na szynie CR - regulator przepływu na pompie CR Auto w automacie. Widzę, że jeden z kolegów wymieniał pompę vaccum, ja też mam trochę na niej oleju. Podpowiecie jak zweryfikowac poprawnośc podciśnienia.
  12. GregorX

    Webasto BMW e60

    Robiłem taki test dałem zasilanie na piec i próbowałem włączać przez iDrive ogrzewanie postojowe, dalej nic. Brakuje mi pomysłów...do kogo jechać?
  13. Przecinałem swój filtr przed regeneracją wtryskiwaczy, szukałem opiłków, nic nie znalazłem, ani skrawka, natomiast sam filtr był czarny jak Twój, co to znaczy? Auto kupiłem nie dawno, w kraju 5 lat, a filtr wyciągnąłem jeszcze z wymiany w Niemczech, dlatego tak bardzo się tym nie przejąłem.
  14. GregorX

    Webasto BMW e60

    Fabryka. Naklejka pod maską jest + po rozkodowaniu S536A Auxiliary Heating.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.