Skocz do zawartości

Chrobotające tarcze BMW E32 - tył - jak zdjąć?


Michael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problem, chciałem zdjąć tarczę z tyłu niestety śrubka imbus który ją trzyma nie chce puścić. Spryskałem tarcze WD-40 wszystkie dziury wokół dziury od tej śruby i dziury na wszystkie śruby i cholera nie chce puścić.

 

Chce to ściągnąć i wymienić tarcze chyba bo strasznie mi hałasuje jak jadę i otworzę okno to słyszę ocieranie choć ręczny jest słaby. Tarcze są stare, w środku jest chyba dużo rdzy.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie okladziny odpadly ze szczek , mozna tez wiertarka rozwiercic glowke sruby tarcza zejdzie a reszte wykrecic zabka ( tak wlasnie musialem zrobic)

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zostało jeszcze trochę tego ampuła to użyj klucza udarowego. Takiego co w momencie walnięcia młotkiem wykonuje obrót. Dobra sprawa na zapieczone.

Jak na wybojach słyszysz dodatkowo takie metaliczne brzęczenie to pewnie też osłonę termiczną rdza dociska do tarczy. Mam to samo. Chyba bardzo popularna przypadłość.

Bring More Women
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie użyłem szlifierki kątowej.przeciąłem tercze na krzyż w miejscu imbusa potem resztę łebka śruby wydłubałem wkrętakiem.okazało się,że odkręcałem imbus nie w tę stronę :duh:
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na wybojach słyszysz dodatkowo takie metaliczne brzęczenie to pewnie też osłonę termiczną rdza dociska do tarczy. Mam to samo. Chyba bardzo popularna przypadłość.

Mam pytanie odnośnie tego metalicznego stukania,jak i co trzeba wymienić ,bo u mnie też stuka na wybojach a dodatkowo są rytmiczne pukania rosnące w miarę przyspieszania tak do ok 60km/h, powyżej jest już cicho dopóki się nie zatrzymam i znowu ruszę.Ten problem mam tylko na lewym kole,tarcze z klockami i szczęki od ręcznego wymieniałem może rok temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img84.imageshack.us/img84/7392/85901022.png

Element nr 13 to prawdopodobny winowajca.

Korozja od strony mostu wykrzywia tą osłonę w kierunku tarczy i wtedy ociera, a często też ułamuje się w jednym miejscu i wydaje taki metaliczny sprężysty dźwięk.

Żeby konkretnie zrobić to trzeba wszystko po drodze zdjąć( koło, tarczę, piastę), odkręcic tę osłonę i ją oczyścić i ew. pospawać.

A doraźnie wjedź na kanał i ją drutem gdzieś tam przymocuj.:)

Bring More Women
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Witam kolegów!

Jak nie możesz odkręcić imbusem,bo napewno już wyjechaną masz śrubkę,to najlepiej załatw sobie gwiazdke(drobną)tzw. torx i nabij ją głęboko.Napewno się odkręci.Pozdrawiam!

siema lokacz!!! ja to jebnolbym ja wpierw pare razy dobrym mlotkiem zaloze sie ze palcami bym ja napewno odkrecil pozdro lokacz;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.