Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie rob konkurencji W-wce :nienie: , w wakacje to codziennie a w innym czasie to w weekendy, scigacze spotykaja sie na CARGO i fuuuuuuuun, prawie jak "szybcy i wsciekli" tylko bryki mocniejsze :cool2: i niestety niewiasty brzydsze :cry2: , pozdr.

 

 

W Krakowie co czwartek , nawet byłem wczoraj po oglądać :lol:

 

Ale mnie zupełnie nie o to chodzi by się ścigać a tylko o sprawdzenie samych aut i tylko od 0 do 100km?h więc szybkość niezbyt kosmiczna

 

a jestem ciekawy jak chip tuning wpłynął na nasze wozy - mam nadzieję że jeszcze się ktoś z nami umówi bo samo spotkanie zapaleńców już jest fajne

 

 

Pozdrawiam i zapraszam

Niemirad

 

 

Dzisiaj wieczorem możemy się spotkać :cool2:

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no to jest już nas piątka :mrgreen: :mrgreen:

 

G-CS -boss of chip tunning

klagosz

Wojtek_e91

eXiDe

i ja Niemirad

 

 

 

Kurczę ale ja wyjeżdżam dzisiaj chyba że jakoś przełożę na późniejszą godzinę

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
no to jest już nas piątka :mrgreen: :mrgreen:

 

G-CS -boss of chip tunning

klagosz

Wojtek_e91

eXiDe

i ja Niemirad

 

 

 

Kurczę ale ja wyjeżdżam dzisiaj chyba że jakoś przełożę na późniejszą godzinę

 

Spoko przełóż, pomożesz mi z tą navi :)

 

Dla świętego spokoju niech każdy weźmie swoją lepszą połowę, co by kobietki nic nie gadały ;P :D

Opublikowano

jeśli chcecie sprawdzić co się zmieniło po chipie, to pomiar elastyczności będzie najbardziej adekwatny

jeśli ma to być fun to 0-100 będzie lepsze, bo nawet opony można wyrównać :lol:

 

a na inercji GC-S nie zrobisz pomiaru elastyczności :wink: no bo jak ?

 

pozdro

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

nie rob konkurencji W-wce :nienie: , w wakacje to codziennie a w innym czasie to w weekendy, scigacze spotykaja sie na CARGO i fuuuuuuuun, prawie jak "szybcy i wsciekli" tylko bryki mocniejsze :cool2: i niestety niewiasty brzydsze :cry2: , pozdr.

 

Ta na Cargo zlot malolatow i prawie same ledwo jezdzace trupy. Przyjedzie jakies sti/evo/m3 e46 i laski juz zdjemuja majtki przez glowe :lol: . To bardziej przypomina piknik niz spot. Ale od czego sa spotkania we wlasnym gronie :twisted:

Opublikowano
Ta na Cargo zlot malolatow i prawie same ledwo jezdzace trupy. Przyjedzie jakies sti/evo/m3 e46 i laski juz zdjemuja majtki przez glowe :lol: . To bardziej przypomina piknik niz spot. Ale od czego sa spotkania we wlasnym gronie :twisted:

nie rozumiem aluzji, pewnie zbyt glupi jestem :mad2: , bylem tylko kilkakrotnie i widzialem: M.Prokopa w E92M3, brata P. Krzyska z MASTERSa w SHELBY GT zrobionym na ~800KM, "Lysego" od spozywki w najnowszym GT2, + "x" osbob, ktorych nie znam nawet z widzenia w super autach jak dla mnie....moze dlatego, ze spotkanie bylo tak jak piszesz we wlasnym gronie, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Szanowni koledzy

 

w czwartek tj. 15.06 o 20.30 w Krakowie (szczegóły i zgłoszenia do mnie na pirv)

 

z G Car Solution - naszym zaprzyjaźnionym Tunerem który bezpłatnie zapewnia sprzęt pomiarowy

 

będziemy robić pomiary przyspieszeń naszych BMW

 

zapraszam wszystkich chętnych

 

Po badaniach w planie przejazd na Bora Komorowskiego - po przyglądać się lokalnym ścigaczom :wink:

 

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

Edytowane przez niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
318d seria 122km teraz 180km i 400Nm... W serii około 10sek do 100 teraz 7,4s-7,6s w zależności jak ruszę, mierzone dynolisious.
Opublikowano

No to rewelka 2,5 sekundy lepiej !! A czym mierzyłeś ???

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
318d seria 122km teraz 180km i 400Nm...

 

Nie przegięliście troszeczkę? :)

 

 

Fakt nieźle nadmuchane :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Może w myśl zasady wszystkich mafiosów - ważne żeby żyć szybko, nawet jeśli krótko ;)
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Witam wszystkich

 

na czwartkowe próby przyspieszeń

potwierdzili swoje przybycie koledzy

 

klagosz

Wojtek_e91

SiDo

niemirad (ja)

 

 

Zapraszamy użytkowników wszystkich BMW 1, 3, 5, 6, 7, 8 , Z, X i innych

 

będzie fajny spocik :norty:

 

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Kolego napisz w pierwszym poście tego tematu oddziel jakoś wypowiedź wcześniejszą i dodawaj tam wszystko czyli kto gdzie i o której . Bo tak wpisywać się od 3 strony szukać gdzie i kiedy po wszystkcih postach wydaje mi się bez sesnsu .

W ten czwartek? szkoda :) bo dopiero w następny będę miał wgranego wirusa do e60

Opublikowano
Kolego napisz w pierwszym poście tego tematu oddziel jakoś wypowiedź wcześniejszą i dodawaj tam wszystko czyli kto gdzie i o której . Bo tak wpisywać się od 3 strony szukać gdzie i kiedy po wszystkcih postach wydaje mi się bez sesnsu .

W ten czwartek? szkoda :) bo dopiero w następny będę miał wgranego wirusa do e60

Kamil to zawsze możesz przed i po się zbadać :)

  • 7 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr
Opublikowano
arnold a mierzyles swoja? Jak wychodzi 330xd po wzmocnieniu?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr

dla mnie szału nie ma :? , obecnie są najlepsze warunki atmosferyczne z możliwych, wiedząc, że benzyna i 4x4 to najlepsze czasy będzie mieć właściwie w tym pomiarze czyli 0-100km/h ...

 

u mnie tak jak pisałem na "łysych zimówkach" wyszło 5,78...

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr

Super wynik jak na serie. Ciekawe jakie byłby czasy po programie.

 

dla mnie szału nie ma :? ,

szału nie ma 5,11 a szałem jest 5,78 - czegoś tu nie rozumiem.

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

redukcja biegu nie trwa 2 sekundy :) Zresztą jak masz zamiar się ścigać to nie jedziesz 100 km/h na 6 biegu :duh:

Opublikowano

planem było nabicie 1000 posta , będzie 1001 :mrgreen:

 

[

dla mnie szału nie ma :? ,

szału nie ma 5,11 a szałem jest 5,78 - czegoś tu nie rozumiem.

wynik pomiaru 0-100km/h dla benzyny z bi turbo i z napędem 4x4 w obecnych warunkach pogodowych na mnie nie robi wrażenia, sam wynik jak najbardziej tak ...

 

wynik 5,78 nie robi wrażenia ale z jakiego auta wyszedł: diesel / ośka to robi wrażenie ...

 

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

redukcja biegu nie trwa 2 sekundy :) Zresztą jak masz zamiar się ścigać to nie jedziesz 100 km/h na 6 biegu :duh:

 

pisałem o elastyczności nie o ściaganiu, przy małych prędkosciach (~100km/h) na 6 biegu elstyczność diesla w odniesieniu do benzyny nawet do super silnika roku 3,5i to przepaść...

 

w przypadku ścigania pewnikiem jest, że 335i zawsze wygra z 335d, niezależenie czy będzie to od 0 do 100, czy od 100 do 200

 

w przypadku elestyczności jest odwrotnie

 

jak wczesniej napisałeś, że "nie rozumiesz" to nie będę tłumaczył (od tego są "podręczniki"), empirycznie: wystarczy się przejechać i zmierzyć czas nawet zwykłym zegarkiem z sekundnikiem, dokładność pomiaru przy takich różnicach nie będzie miała znaczenia...

 

1001 licznik wybił, czas na "urlop" od forum :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Z tego co pamiętam jak opisywałeś swój start:

koniec zabawy, szybciej nie umiem :mad2:

 

wynik: 5,78 :8)

 

auto startując zawsze "ruszało" bokiem z zarzutem do +/- 1m, po kontrze powolna stabilizacja i ogień na do przodu, do bezpiecznego pomiaru potrzebne minimum 2 pasy ruchu...

 

to widać że robiło to na Tobie wrażenie.

Moc masz podobną do seryjnej 335i bo wiadomo, że mało która ma te 306 KM. NM masz 200 więcej, a czas i tak gorszy.

 

przy małych prędkosciach (~100km/h) na 6 biegu elstyczność diesla w odniesieniu do benzyny nawet do super silnika roku 3,5i to przepaść...

 

faktycznie przepaść od 80 km/h do 120 km/h na 5 biegu różnica między 335i a 330d to całe 0,2 s ----->

empirycznie: wystarczy się przejechać i zmierzyć czas nawet zwykłym zegarkiem z sekundnikiem, dokładność pomiaru przy takich różnicach nie będzie miała znaczenia...

:8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.