Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zależy od postury, E60 ma szersze fotele :D

Poza tym nikt nie mówi że benzyna jest zła, to ja będę płakał jak padną wtryski :D

E60 większy komfort, E87 to taki gokart który daje dużo frajdy :)

Opublikowano
Dodajac do tego grozbe awarii:

- turbo

- kolo masowe

- wtryski

 

-turbo: jak sie odpowiednio użytkuje samochód wszystko bedzie ok. Pomijam wady fabryczne bo to daje szybko o sobie znać.

-dwumasa: nie pada z dnia nadzień, trzeba porzucić nawyki z benzyny

-wtryski: istna loteria, obecnie nikt ze znajmoych nie miał problemu, kiedyś owszem słyszalem kilka historii.

 

Jeśli wchodzi w gre e60 to podaj odrazu budżet. Bo się zrobiła duża przepaść klasowa jak i też napewno rocznikowa w/w modeli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Człowiek grzecznie pyta o 120i, a tu 99% zadowolonych włascicieli diesli i konkurs komu pali najmniej. Moja żona jeżdzi 118i ale po lifcie (143KM). W trasie pali o 20% procent mniej od 320i przed liftem (150KM). Oba z automatem wiec spalanie trochę większe. 320i mam już dwa lata i odpowiedzialnie mogę powiedzieć, że przy spokojnej jeździe można zrobić w granicach 8 litrów. A zatem 120i w granicach 7 do 8 przy umiarkowanej jeździe.
Opublikowano

 

poza tym, jezeli mowisz o wirusie, to akurat duzo moze sie zepsuc. nie pomyslales, ze jezeli fabryka zaprojektowala podzespoly na X koni, a tu sie nagle pojawia X+20 albo i 40, to takie wysilenie nie moze na nie dobrze dzialac?

problem z awariami w dizlu nie jest tak prosty jak go pokazujesz, bo to sa, nawet prosto z fabryki, jednak bardzo wysilone auta (a co dopiero po chip tuningu!!) z turbodoladowaniem, wiec zepsuc sie moze wiele. nasze auta w rankingach wypadaja nad wyraz dobrze, ale dzisiaj niestety sypanie sie aut nie jest niczym dziwnym. a diesle tez nie robia juz kosmicznych przebiegow jak stare mercedesy.

 

Zgadza się, nie szukajac daleko wypowiedzi tutaj na forum właścicieli dieslowskich 1er, to sprzęgło, to turbo, to dwumas i to mówi często 1 właściciel mówi. Oczywiście każdy robi jak uważa, ale czasami warto zapłacić więcej zł za przejechanie 100km. Oszczedności na ON biorą w łeb przy najbliższej awarii nowoczesnego diesla. Dlatego też ja poszukuję poliftowego 118i :).

Opublikowano
no co wy......

Mi pali w trasie 5.4l/100, E60 z tym samym silnikiem tyle samo :D

I nie są to jakieś bajki z cyklu "strefa 51", samo życie.

 

E60 przy spokojnej, ale nie emeryckiej jeździe udało się kiedyś osiągnąć 5.1l/100, także się da. 5,4l to jednak norma. Oczywiście przy pałowaniu non stop spalanie w trasie to 6-6,5l/100.

 

Oto dowód- E60 po lifcie 2,0d, po trasie Szczecin-Świnoujście, zatankowana na wylotówce

http://img64.imageshack.us/img64/2889/28012010003d.th.jpg

 

Pozdr

 

zgadzam się z tobą całkowicie ;) bo posiadam ten sam model :P

Fakt faktem ja kiedyś uzyskałem katalogowe 5.1 ale w nocy jechałem nie przekraczając 80km/h więc to nie jazda , ale wynik jest wynik .

Tak było na 16-stkach jak włożyłem 18-ście to to tak minimum 6-7 na ekranie.

Opublikowano
Ja jak jechałem na Opener'a 3 osoby + bagażnik, opony run on flat 205/55/R16 + tempomat, prędkość 140 km/h - spalanie 7,2 litra. natomiast 150 km/h już 8,3 :) Więc jak ktoś osiągnął średni 5,4 to chyba jechał zgodnie z przepisami przez całą drogę :)

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano

No właśnie nie :mrgreen:

BMW Efficient Dynamics czyni cuda :mrgreen: :mrgreen:

 

Ale nie niszczmy koledze tematu :)

120i też na pewno daje radę.

A jeśli chodzi o E60 to jednak bym brał po lifcie, takie moje zdanie.

Opublikowano
W sumie temat okay przynajmniej utwierdzam sie przy silniku benzynowym :cool2: Przy takich predkosciach na tempomacie w 2 osoby + full bagaznik mam w Coupe r4 n42. Fakt ze r6 w e60 pewnie juz tak rozowo nie bedzie 520i 523I 525i ,ale w trasie przy 130km/h + tempomat i 7.5l powinien sie zmiescic - chyba ze sie myle?

Moje byle e36325 , e46328 ,e46 318CI obecnie 330CI F/L


http://ilespala.pl/obrazek/2041/3/1

Opublikowano
Tak z ciekawosci Renoraines masz dalej e46320cd czy wymieniasz na benzyne własnie???

 

Sprzedałem, uciekałem przed wydatkami turbo słabło, dwumas sie odzywał. Diesel tak, ale nowy i to pod warunkiem, że zwróci się dopłata benz-diesel (przy tym samym wyposażeniu).

 

Co do R6 2500/3000 to w mieście 15 l PB, w trasie 10 PB, średnio 12 trzeba rozsądnie liczyć.

  • 3 lata później...
Opublikowano
Hej, poszukuje właścicieli 120i przedliftowych z Warszawy lub okolic, jest ktoś to walcie na priv. Potrzebuję porównać niektóre rzeczy w samochodach.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Mam takie durne pytanie czy 120i można juz zerwać kapcia na suchym i trochę zamieść bokiem :D ?

A 118i ?

Mówię o wersjach poliftowych.

 

Mialem kiedys 116i przedlift i generalnie dynamika byla fatalna, nie mówiac już o funie z RWD. Czy decyduja się na wersję 118/120 zobaczę zdecydowana poprawę w tym temacie ?

Diesla nie chcę (samochód stricte miejski).

Na 130i mnie nie stać :)

 

Generalnie zakochałem sie we właściwościach jezdnych 1, ale miałem okazję latać M3 kumpla i tylny napęd to dla mnie teraz objawienie.

 

Dzięki!!!

Piotr

Opublikowano

Mam 118i po lift 2009r. 143km. Powiem tak, wiadomo że potwór mocy to nie jest, ale Kocham RWD w tym samochodzie. Na suchym lajtowo na 2 rondo można bokiem, jak potrafisz.

 

Jak lekko mokro to nie musze mówić, zwrotność pierwsza klasa xD

 

Mi brakuje mocy w prędkościach ponad 150kmh ale to też nie ma czego oczekiwać.

 

Spalanie - temat rzeka. Im bliżej dziesiątego (ahh wypłata) tym mniejsze,bo noga i porfel lzejsze :) ) Minimum raczej miasto to tak 8.5l, kiedy uważam. Jak nie uważam to nawet 11 -11.5 ^^

 

Trasa u mnie najdłuższa Katowice Warszawa i w tamta stronę się spieszylem i wyszło 7.8l a spowrotem już naprawdę delikatne 6.1

 

Poza tym ze mnie wkurza bo psuje się średnio raz na tydzień to jest to kochany samochód i ciągle jeszcze walczę żeby było dobrze :)

Chyba taki egzemplarz :p

 

Polecam.

 

Ps. Jak bym miał wybór bral bym 120i ... :D

Opublikowano

Dzieki sliczne.

A czy po lekturze forum dobrze wnioskuje ze przebieg 150k km nie powinien na tym silniku zrobic wiekszego wrazenia ? Czy juz lepiej w to nie wchodzic ?

Dzieki

P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.