Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie

próbuje namierzyć jakąś sprawdzoną firmę na program do mojego auta z Wrocławia.

Oczywiście z hamownią na wyposażeniu, żadne gotowce.

Byłem już nawet zdecydowany na jedną ale czytając opinie w necie, w tym jedną na naszym forum zwątpiłem.

Kto może coś polecić w rejonie Wrocka to będę wdzięczny.

Jeżeli trochę OT temat to niech moderator przeżuci w inne miejsce, dzięki

W okolicach Wrocka to Jetronic robią tam indywidualnie samochód i mają hamownie. Już wstępnie ich pytałem też mam w automacie. Ale mam do wymiany termostaty i nie za bardzo mi się śpieszy z chipowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

czytając wątek widze,że duzo 2.0d nie trzyma serii i mają moce ok 150 KM , czy to nie ryzykowne chipować jak nie ma serii. U mnie też wyszło 153 KM a powinno być 163 :cry2: i zastanawiałem się czy mu nie zaszkodzę. DOdam tylko ,że mam w automacie i może on tą moc zabiera ?

nie no bez przesady ..."duzo"(wg mnie niewiele... :roll: ) 2.0d nie trzyma serii bo sa zaniedbane najzwyczajniej w swiecie. Albo poprostu motor sie tak ulozyl. Jest tez kilka wykresow z flotowek a tam moc jest obniozna przez producenta.

Generalnie mu nie zaszkodzisz jesli pojedziesz do czlowieka ktory ogarnia temat i powie Ci z czego to moze wynikac. Nieraz poprostu auto zamiast byc gonione bylo mulowane i takie sa skutki ze motor nie generuje podawanej mocy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by wszyscy przyjezdzali na hamownie swiezo po wymianie oleju i wszystkich filtrow to roznice byly by mniejsze. Proponuje wymienic wszystko z eksploatacyjnych rzeczy, wlac sobie LM do czyszczenia wtryskow i podjechac na hamownie zapewne wyjdzie wiecej

 

na tym oleju i filtrach miałem nakulane jakies 5 tys km wiec to chyba nie to , ale teraz zapodałem mu LM na wtryski tylko szkoda mi kasy na sprawdzenie tylko czy to pomogło .

 

czytając wątek widze,że duzo 2.0d nie trzyma serii i mają moce ok 150 KM , czy to nie ryzykowne chipować jak nie ma serii. U mnie też wyszło 153 KM a powinno być 163 :cry2: i zastanawiałem się czy mu nie zaszkodzę. DOdam tylko ,że mam w automacie i może on tą moc zabiera ?

nie no bez przesady ..."duzo"(wg mnie niewiele... :roll: ) 2.0d nie trzyma serii bo sa zaniedbane najzwyczajniej w swiecie. .

 

no bez jaj "zaniedbane " moja jest mega zadbana , wymiany robione co 10 tys. Km .

 

Byłem na mierzeniu w Goodhope w Pleszewie i gościu powiedział,że to nic wielkiego a szukanie przyczyny może iść w grube tysiące bo to szukanie w ciemno, może wtryski, może wydech a moze jakiś czujnik wiec jedna niewiadoma i się wycofałem z chipowania. Za to moment miałem idealny bo świeżo po wymianie turbo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu sie wycofales... nie trzyma serii ale to nie znaczy ze motor jest chory ..i nie zniesie podniesienia mocy ... Tym bardziej 10 koni.. jak moemnt dobry ja bym robil wirusa. .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie

próbuje namierzyć jakąś sprawdzoną firmę na program do mojego auta z Wrocławia.

Oczywiście z hamownią na wyposażeniu, żadne gotowce.

Byłem już nawet zdecydowany na jedną ale czytając opinie w necie, w tym jedną na naszym forum zwątpiłem.

Kto może coś polecić w rejonie Wrocka to będę wdzięczny.

Jeżeli trochę OT temat to niech moderator przeżuci w inne miejsce, dzięki

Zadzwon do ADT tuning.Z tego co czytalem to same pozytywne opinie.

Podpytaj naszego forumowiczy @roger-nysa,zdaje sie ze jego samochod tam byl robiony a on byle komu swojego wozu nie odda ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytając wątek widze,że duzo 2.0d nie trzyma serii i mają moce ok 150 KM , czy to nie ryzykowne chipować jak nie ma serii. U mnie też wyszło 153 KM a powinno być 163 :cry2: i zastanawiałem się czy mu nie zaszkodzę. DOdam tylko ,że mam w automacie i może on tą moc zabiera ?

 

to prawda, już któryś silnik widze, który nie trzyma serii, u mnie jest 157 KM i 326 Nm, wiele zależy też od hamowni i rzeczywiście stanu filtrów, zwłaszcza powietrza. Jednak odchyłkę +/- 5% należy traktować jak najbardziej jako normę

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Grzesiu tu coś dla Ciebie ku przestrodze :)

 

http://www.sadistic.pl/kompilacja-faili-na-hamowni-vt118687.htm

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...hehe, dobre, kilka przypadków już widziałem...ale niektórzy sami sie prosili, byle jak zapięte, albo do chłodzenia używali wentylatorka z biura :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

335i po pierwszym chip bez modyfikacji

http://www.e90-forum.de/index.php?page=Attachment&attachmentID=62768&h=d1b1d5929b799a7b0ee4ba10c40d7159e635233a

po modyfikacjach.

http://www.e90-forum.de/index.php?page=Attachment&attachmentID=62769&h=fd87f8b2b711e420bcf94e11631b8449c3976fc0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
500/600 no to musi dawac, rade. Chcialbym filmik z przyspieszenia 0-200 zobaczyc :)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ćwiczył założenie biturbo z N47s do standardowego N47? Czy te silniki różnią się czymś więcej niż turbinami i kolektorem (wtryski?).

Biorąc pod uwagę że fabryka wypuszcza z tej konstrukcji 204KM w Biturbo, czyli zapas jest, zastanawiam się czy może warto pokusić się o taki mod albo większą turbinę, tak by uzyskać te 230KM, bo wygląda na to że ten motor to zniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ćwiczył założenie biturbo z N47s do standardowego N47? Czy te silniki różnią się czymś więcej niż turbinami i kolektorem (wtryski?).

Biorąc pod uwagę że fabryka wypuszcza z tej konstrukcji 204KM w Biturbo, czyli zapas jest, zastanawiam się czy może warto pokusić się o taki mod albo większą turbinę, tak by uzyskać te 230KM, bo wygląda na to że ten motor to zniesie.

Jest choćby inne ciśnienie na listwie. Mi poradzili zmianę auta, bo nikt tego nie ogarnie elektronicznie i tak zrobiłem, a miałem podobne pomysły.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biturbo to napewno złożona sprawa choć jego możliwości są świetne, a może po prostu większa dmuchawka?

 

Przy zmianie celowałem w 3.0 ale przez trzy miesiące szukania nie udało mi się znaleźć takiej coby odpowiadała i wyposażeniem i ceną i się poddałem, padło na 2.0 i teraz kombinuję jak koń pod górę, po programie jest jakieś 205KM i chciałoby się trochę więcej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biturbo to napewno złożona sprawa choć jego możliwości są świetne, a może po prostu większa dmuchawka?

 

Przy zmianie celowałem w 3.0 ale przez trzy miesiące szukania nie udało mi się znaleźć takiej coby odpowiadała i wyposażeniem i ceną i się poddałem, padło na 2.0 i teraz kombinuję jak koń pod górę, po programie jest jakieś 205KM i chciałoby się trochę więcej...

25 KM myśle ze może byłoby do zrobienia na osprzecie FMIC, wydech... Popytaj.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

momentu trochę Ci nie brakuje??

Wzgledem stocku 23 Nm uciekło

A koni 22 zwiało

 

Tyle ze samochod jest przed serwisem,musze wymienic olej,filtry itd.

Mysle ze moze to miec jakis wplyw na wykres.

I koni moze ze 2 by bylo wiecej :)

 

Chyba ze macie jakis pomysl na wyprostowanie tego momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.