Skocz do zawartości

chip tuning - wykres


niemirad

Rekomendowane odpowiedzi

2.0t bmw dobrze serwisowany wytrzymuje takie moce bez najmniejszego zająknięcia :)

montaż/demontaż banalnie prosty, 2/3 wtyczki pod maską

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

BMW F11 535D 313HP My2013 - STAGE1

CUSTOM MOD : 386HP / 763Nm

 

10658725_1210251495671244_7503885083402126291_o.jpg

1601719_1210251455671248_2714239725220721941_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Jak by jej walnąć hybrydowe turbo i DP to by była dopiero wichura ;)

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mogli byście dokładnie opisać co oznaczają:

Custom Mod

Stage 1

Stage 2

Stage 3

oraz inne zagadnienia ważne przy chip tuningu.

Wiele osób nie do końca wie o co chodzi w tych pojęciach i dokładny opis bardzo rozjaśnił by im temat. Można by wstawić to na początku tematu i każdy zainteresowany mógłby nastawić się na odpowiednią modyfikację dla siebie.

 

Dziękuję i pozdrawiam.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Custom Mod - Strojenie indywidualne. Nie na zasadzie kąt wtrysku +10%, turbo 4% lub +150mbar itd... tylko dopracowane mapy względem dawki paliwa i dostrojone względem naszych doświadczeń z danym osprzętem silnika.

 

Stage 1 - to propozycja dla aut seryjnych niemodyfikowanych mechanicznie w żaden sposób.

Stage 2,3 to z modyfikacjami mechanicznymi.

 

BMW F11 535D 313HP N57D30TOP - STAGE1

CUSTOM MOD : 381HP / 725Nm

 

 

12370654_1206698296026564_4671829048623104964_o.jpg

12357131_1206698276026566_9200995290301298647_o.jpg

 

 

 

 

BMW E61 535D 272HP - STAGE2

FMIC, DPF OUT

CUSTOM MOD : 397HP / 747Nm

 

 

1926074_1206728049356922_2709540352611502908_o.jpg

1397028_1206728012690259_6453693994839004791_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Ehhh zeby u mnie takie wyniki wychodzily :/

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Fmic.pl sprzedaje dedykowane intercolery do seri 1 i 3 2 litry, warto inwestować 1tyś?

Ktoś może sprawdzał jaki jest przyrost lub rożnica między seryjnym ic a wiekszym customowym lub od 335 w silnikach n47 np 177KM?

Chodzi mi o wynik po samym virusie

 

Ja mam u siebie IC od 335d,ale nie sprawdzałem na hamownii. Wątpię w jakikolwiek przyrost. Prędzej w upalne dni się przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fmic.pl sprzedaje dedykowane intercolery do seri 1 i 3 2 litry, warto inwestować 1tyś?

Ktoś może sprawdzał jaki jest przyrost lub rożnica między seryjnym ic a wiekszym customowym lub od 335 w silnikach n47 np 177KM?

Chodzi mi o wynik po samym virusie

Sam IC niewiele daje, holender w silniku M47 163 dołożył IC, dolot, turbo i wtryski z M57, wydech i zrobił bodaj 247KM.

3A0jS9b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

kilka miesięcy temu po czyszczeniu geometrii turbosprężarki mechanik mi powiedział, że za około pół roku do roku trzeba będzie wymienić turbo. Jutro oddaję auto, żeby ponownie to sprawdził, auto po przejechaniu 8 tys. kilometrów pokazuje minimum oleju. Niby nie jest jakieś wielkie ssanie ale jednak ;) Teraz pytanie - regenerować turbo czy nie ? Ponoć Bunie niezbyt znoszą regenerowane ale średnio mi się widzi zakup nowego, tym bardziej, że w tym roku może dojść u mnie do wymiany na 330d (choć to póki co tylko jakieś plany).. Jeżeli już wymiana na inne to koniecznie oryginał ? Czy jest sens przerabiania/zakupu hybrydy ? Czy może z większego silnika turbo ? Proszę coś polecić, jutro oddaję auto do mechanika i muszę szybko zadziałać z tym turbo.

Napisałem do firmy ecuproject ale póki co czekam na odp.

Pozdrawiam ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych kolegów :)

Zastanawiam się nad podkręceniem/zawirusowaniem mojej e90 2005r przebieg 211 tyś (oryginalny nie kręcony ) 2.0 163km (DPF zostaje )tak w granicach bezpiecznej mocy aby lepiej to auto się odpychało, widziałem że wszystko zależy od serii ale średnio wychodzi ok 200Hp i 400Nm pytanie do kolegów którzy już zawirusowali swoje autka odczuliście różnicę w dolnym zakresie obrotów ? Następne pytanie do was gdzie najlepiej to zrobić ? zastanawiałem się nad Krakowem lub Łodzią...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał... rób czym prędze. Ja zrobiłem jakiś rok temu i sprawuje się super 184ps/420nm :twisted:, różnica na duży + z fabrycznych 150ps. Każde auto z turbo będę wirusował. Żałuje że zdecydowałem się tak późno i że nie z chipowałem mojej starej D5. Ja robiłem w Łodzi w TC i jestem zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swoją chipowałem ok tygodnia po zakupie i zaraz miną dwa lata i blisko 60kkm bez awarii i perturbacji. Robiłem u Rogala w Wawie. Poza tym, poczytaj na forum, to zdobędziesz masę informacji o efektach takiego zabiegu.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dumą ogłaszamy STAGE 4 dla silnika N54B30 na seryjnym ECU Siemensa (bez konieczności używania zewnętrznych modułów - Cobb, Jb4 itp.). Paliwo RON98.

Lista modyfikacji :

Hybrydowe turbiny, IC Wagner, Custom wydech, Dolot Burger

 

BMW E93 335i 306KM - STAGE 4 - 470KM / 600Nm

 

12672046_1243427842353609_6786315146787956394_o.jpg

12697101_1243427815686945_857566609274178666_o.jpg

 

 

 

BMW 135i 306KM - STAGE2 - 410KM / 560Nm

 

PB95/98

IC Wagner Tuning

Exhaust MG Motorsport

 

 

12694887_1241246905905036_3561490921407287960_o.jpg

12671934_1241246849238375_7239528559616933019_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F30 16i 136KM

 

były tylko drobne problemy z hamowaniem automatu, więc początek wykresów trochę dziwny

seria wybitnie mocna :)

 

 

http://images75.fotosik.pl/334/757742674828c293med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW E46 330D 204KM STAGE3 @ 347KM

FMIC, Wydech, GT2266, INJ219

 

10296230_1244935112202882_6637402421257577972_o.jpg

12694843_1244935095536217_3903432362903918024_o.jpg

 

 

BMW E46 330D 204KM STAGE3 @ 338KM

FMIC, Wydech, GT2266, INJ216 EU4

 

12715859_1244932792203114_4684019441189094412_o.jpg

12719404_1244932918869768_5920407477681042763_o.jpg

 

BMW E46 330D 204KM STAGE3 @ 317KM

FMIC, Wydech, GT2266, INJ219

 

12698180_1244933355536391_151674865720725881_o.jpg

12747479_1244933352203058_3864227860672108442_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW E92 335D 286KM - STAGE2

FMIC, Exhaust MG

Custom Mod : 390KM / 750Nm

 

1491331_1246751105354616_5289745662060391739_o.jpg

893490_1246751102021283_2928323163745139224_o.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
normalny wynik to 360 - 370 KM , reszta już wymaga napewno większego IC i pompy w bardzo dobrej kondycji , o sprawnnych świecach , szczelnym dolocie nie muszę chyba wspominać ;) czyszczenie zaworów tez dużo daje ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.