Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z dzisiaj taka ciekawostka... BARDZO mocny soft na zyczenie klienta w E39 530D 193KM + GT2260. Trochę przykapcało jak to na softach 230+ w M57 ale klient chciał koniecznie wynik bo jeździ ECO i rzadko korzysta z pełnej mocy :)

 

http://img29.imageshack.us/img29/6530/pao5.jpg

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
kto mi zrobi program w wawie? i za ile? interesuje mnie tylko wersja bez dymka i z dpf aktywnym Edytowane przez tommy199
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Chlopie poczytaj na internecie, masters jest jednym z najlepszych w kraju....

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Jestem zwolennikiem bezposredniego polecenia chlopie :) a takowe mam na razie tylko z r-performance ale znajomi robili tdi i jak u was panowie z nimi robił ktoś ?

 

Oczywiście interesuje mnie w miarę świeży klient a nie sprzed paru dobrych lat :) co kto poleca ?

Opublikowano
oprócz kulturalnej obsługi w cenie dostaniesz wykres/wyniki ~+10% w odniesieniu do innych hamowni, psyha rośnie, tylko polecać...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

...no nie sugerowałbym się cyferkami z hamowni, ale ogólnie, przyrostem :lol:

poza tym, na pewno auta nie popsuje, a o to w dzisiejszych czasach, gdzie na każdym rogu proponują "profesjonalny remap"...łatwo nie jest :wink:

Opublikowano

pewnie, ze nie jest łatwo ale z racji, że Kolega nie ma sinika NIE wiadomo jak trudnego do ogarnięcia więc wybór wg mnie powinien być jeden: jadę tam gdzie liczy się podejście do zagadnienia/człowieka/auta...

 

jesteś na forum od "lat", nikt kto u Ciebie był NIE napisał negatywnej opinii, ile jest z W-wy do K-wa i W-wy :?: ~4h, i tak jak umawiasz się na program właściwie masz "zajęty" cały dzień...

 

ja mając auto, które mógłbyś zrobić "dobrze" poświęciłbym te 4h ekstra i pojechałbym do Twojego warsztatu a nie pytał się Ciebie: kogo z konkurencji polecasz w Wawie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

hehe ja jechałem, z za szczecina swego czasu :), moze nie trwało to 4h, bo obeszło się szybciej, ale wszystko od A do Z jak należy :), Nie robiło mi specjalnej różnicy czy pojadę 300km 500 czy też 800 :), każdy kto robi chipa nie robi go przed sprzedaniem, a zakłada, że będzie śmigał długo, więc argument odległości to żaden argument tak naprawdę.

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
oprócz kulturalnej obsługi w cenie dostaniesz wykres/wyniki ~+10% w odniesieniu do innych hamowni, psyha rośnie, tylko polecać...

 

moje 335i po programie u rogala mialo 330+ koni, a np u kreatora mocy 299 ;) wiec faktycznie 10%, tylko pytanie kto mial racje ... ;)

Opublikowano
Uważacie, że rogal oszukuje z hamownią? Byłem u niego z jedynka i trójka. W obu przypadkach wykres pokrywał się z serią w trójce było trochę mniej momentu w jedynce trochę więcej. Moc była identyczna co do 0,5KM z tym co zmierzylem na innej hamowni. Na innej hamowni nie weryfikowalem wyniku po chipie jednak rogal musiałby majstrowac świadomie przy urządzeniu aby po chipie uzyskać lepszy wynik. Było to 2 i 4 lata temu. Może teraz jest inaczej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Uważacie, że rogal oszukuje z hamownią? Byłem u niego z jedynka i trójka. W obu przypadkach wykres pokrywał się z serią w trójce było trochę mniej momentu w jedynce trochę więcej. Moc była identyczna co do 0,5KM z tym co zmierzylem na innej hamowni. Na innej hamowni nie weryfikowalem wyniku po chipie jednak rogal musiałby majstrowac świadomie przy urządzeniu aby po chipie uzyskać lepszy wynik. Było to 2 i 4 lata temu. Może teraz jest inaczej.

Nie majstrowac tylko kwestia kalibracji urzadzenia...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
No ale skoro urządzenie pokazuje przed chipem dane fabryczne, a w przypadku trójki nawet minimalnie mniej, i to się pokrywa z tym co pokazuje inna hamowania to chyba dobrze jest skalibrowane? Czy też sugerujesz, że po chipie następuje rekalibracja i wtedy dopiero wartości są zawyżone ?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
No ale skoro urządzenie pokazuje przed chipem dane fabryczne, a w przypadku trójki nawet minimalnie mniej, i to się pokrywa z tym co pokazuje inna hamowania to chyba dobrze jest skalibrowane? Czy też sugerujesz, że po chipie następuje rekalibracja i wtedy dopiero wartości są zawyżone ?

To ze pokazuje moc I moment zgodnie z katalogiem to nie znaczy ze auto faktycznie tyle ma ... zreszta nie moja hamownia I nie moja sprawa ... kazdy ma taka jaka ma I bez sensu prowadzic spory o wartosc 5 KM ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Czym wyróżnia się R-Performance tak naprawdę?

Gotowce wgrywają.. i ew. troszkę pokalibrują.. i tyle.. kto inny mający pojęcie tego nie zrobi... ? czym oni się wykazują? Mają tak dużo klientów, że robią na masę.. a dla mnie żadna sztuka wybrać najdroższy warsztat..

szukam czegoś najlepszego w stosunku do cena-jakość :)

 

Poza tym chyba rozszerzę pole poszukiwań warsztatu.. Poznań / Łódź też może być..

Opublikowano

Mi robił program kolega TC a wgrywał (nie pamiętam imienia) w warsztacie zaprzyjaźnionym w okolicach Ożarowa Mazowieckiego specjalizującym w przeróbkach aut do driftu.

Rogal nie chciał robić bo trzeba kompa pruć a on woli po kablu.Widocznie miał za dużo roboty i nie chciało mu się rozbierać kompa.

Weryfikowałem za to wynik u niego i wyszło 15 KM więcej i 10 Nm.

Co do cen to TC bezkonkurencyjny.

Tommy199 mogę Ci dać po testować albo możemy złapac sie z kreski i zobaczymy jaka realnie jest różnica bo subiektywnie jest zaj....... sta.

Opublikowano
...a tu ciekawostka, autko po chipie i wywaleniu dpf...klient przyjechał na ogarniecie "lekkiego" dymu i wibracji napędu, po 2 hamowaniach, ściany na hali mam do mycia :duh:

 

krótki filmik

 

 

...a tak wygląda komplet , na próbę i do diagnostyki, wgrana także seria :wink:

 

 

http://imageshack.us/a/img812/6955/jpt4.jpg

 

 

Masakra, co to za lokomotywa? :shock: :shock: :shock: :shock:

A że tak zapytam, gdzie był wcześniej robiony chiptuning i usuwany dpf, coś ziomek wspominał? Warto by było mieć rozeznanie aby unikac takich Tunerów, No chyba ze ursusa lub władimira takiemu można dać do modyfikacji.

przerazliwe partactwo :shock: :shock: :shock:

Opublikowano
...no nie sugerowałbym się cyferkami z hamowni, ale ogólnie, przyrostem :lol:

poza tym, na pewno auta nie popsuje, a o to w dzisiejszych czasach, gdzie na każdym rogu proponują "profesjonalny remap"...łatwo nie jest :wink:

 

Tak jest.

Poza tym moja 330d zrobiona u Rogala na 305 koni, zmierzonych na jego hamowni, jakoś jest szybsza od innych 330d dłubanych u innych tunerów na 280-290 koni. Zresztą na zakończenie sezonu w Toruniu w zawodach na 1/4 w klasie do 3 litrów w pierwszej piątce były 3 auta zrobione u Rogala ( 1,2 i 5 miejsce). Wiem, że warunki pogodowe były słabe ale jednakowe dla wszystkich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.