Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
...no i standardowo. u Rogala wyższy wynik :)

Uważasz ze po 3 latach ma sens porównanie ?

 

 

śmiem twierdzić że teraz moje auto jest lepiej przygotowane aniżeli przed chipem

chip był robiony na zasyfiałym filtrze, który latał ze 2 lata min. bo był tak zatłuczony że ja po roku takiego nie wyciągam,

filtr paliwa miał 6 lat i min 200kkm teraz ma 2 lata i 20kkm + reszta filtrów, przeczyszczony IC, egr,wymyty dolot itd

równo 10 KM i 16 niutów mniej

na ori cześciach nie da rady pocisnąć więcej niż 200KM a ja pamiętam że Rogal na jego hamowni wycisnął mi dobrze ponad 207KM co jest awykonalne co

potwierdza ostatnie hamowanie wtedy mogło być blisko 195 a nie 207 czy 210KM

  • Odpowiedzi 3,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

U mnie też już po programie :) Seria na hamowni przy przebiegu 141tys km wyszła 201KM i 430Nm, a dzięki właścicielowi TC Chiptuning moja 325d legitymuje się teraz mocą 260KM i 574Nm. Wielkie dzięki bo różnicę na prawdę czuć, a profesjonalizm Tomka i działanie zgodnie z życzeniami klienta zasługuję na wielką pochwałę.

 

P.S.

Niestety nie wiem jak wstawić wykres...

Opublikowano

cieszy mnie zadowolony klient zwłaszcza iż mamy możliwość hamowania aut na hamowni stacjonarnej w Warszawie , dzięki firmie ZIBISOFT ( która zajmuje sie strojeniem aut benzynowych do driftu itp )

http://img211.imageshack.us/img211/5243/2x4.jpg

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano (edytowane)

Nie żebym sie czepiał ale przyrost 60km i 140nm nie wydaje mi się ani zbyt realny ani bezpieczny znając wersję x25d i jej osprzęt przenoszenia napędu, ale niech się może wypowiedzą autorytety w tym temacie..

 

Grzesiu ?

 

P.S. Wyniki serii identyczne z wynikami "fabrycznymi" 325d z silnikiem n57 ot zbieg okoliczności :norty:

Edytowane przez dziqsek

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Nie żebym sie czepiał ale przyrost 60km i 140nm nie wydaje mi się ani zbyt realny ani bezpieczny znając wersję x25d i jej osprzęt przenoszenia napędu, ale niech się może wypowiedzą autorytety w tym temacie..

 

Grzesiu ?

no to się nie czepiaj ...

więc powiedz nam cos o osprzęcie ... o układzie przeniesienia napedu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

...pewnie przeżyje, to twarde sztuki, choć moment można by rozłożyć bardziej płasko, a moc max zrobić jak to w BMW, nie przy 3600 ale co najmniej przy 4000obr. :wink:

 

 

http://imageshack.us/a/img20/7312/dtjt.jpg

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ależ z wielką chęcią :

 

Po pierwsze zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d, skrzynia biegów ma inne ratio niż w 330d tak samo sprzęgło ma inny numer niż w 330d bo jest liczone na dużo mniejsze obciążenia , konwerter oraz sam sterownik skrzyni jest inny niż w 330d ( bliżej do 320d pod względem softu i wytrzymałości ), dyfer jest robiony podobnie jak skrzynia całkiem innych materiałach niż w 330d oraz zdolności przeniesienia oraz wytrzymałość obciążeniowa i termiczna jest inna niż w 330d .

 

Mogę wymieniać dalej , zwłaszcza że mamy w rodzinie 325d z 2008 i 330d z 2007 i kuzynostwo często je rozbiera oraz tuninguje we własnym zakresie pod street racing.

 

Ja programów nie robię jak wiecie , ale znam je pod względem mechaniki i elektroniki i nie jest tak różowo jak myślicie , wiadomo że trafiają się mocne wydania ale w praktyce ich trwałośc jeżeli chodzi o podzespoły jest raczej słabsza niż 330d , mimo że silnik ma to samo oznaczenie m57n2 to już osprzęt nie jest taki sam niestety, w każdym razie nie fabryczny , bo aftermarketowe no sprzęgło czy wandler już sie niczym nie różni w 325d i 330d :twisted: BMW celowo wypuszczało na początku model 325d na gorszych materiałach , tak samo jak np porsche caymann nigdy nie będzie 911 mimo że moca aż tak się nie różnią :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ależ z wielką chęcią :

 

Po pierwsze zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d, skrzynia biegów ma inne ratio niż w 330d tak samo sprzęgło ma inny numer niż w 330d bo jest liczone na dużo mniejsze obciążenia , konwerter oraz sam sterownik skrzyni jest inny niż w 330d ( bliżej do 320d pod względem softu i wytrzymałości ), dyfer jest robiony podobnie jak skrzynia całkiem innych materiałach niż w 330d oraz zdolności przeniesienia oraz wytrzymałość obciążeniowa i termiczna jest inna niż w 330d .

 

Mogę wymieniać dalej , zwłaszcza że mamy w rodzinie 325d z 2008 i 330d z 2007 i kuzynostwo często je rozbiera oraz tuninguje we własnym zakresie pod street racing.

 

Ale to nie moje auto jak właściciel chce mieć podniesiony moment o 1/3 prawie to prosze bardzo , nie mój cyrk nie moje małpy :twisted:

 

Takie moje 3 grosze jeżeli chodzi o 325d :wink:

ja czasem nie wierzę czy Ty to piszesz naprawdę ... czymś chcesz się wykazać ? a wtrsyki w 320d i w 330d tez były te same i nie przeszakadzało to osiągać okolice 300 KM na seryjnych wtryskach :lol: fakt ich zmiana na wtryski od 535d wydłużała ich żywotność ... tu jest tylko 25x KM , czyli układem paliwowym na Twoim miejscu bym się nie przejmował , powiem Ci cos w sekrecie : cisnienia na szynie nie ruszałem :norty:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
zawór regulacji ciśnienia na szynie wtryskowej oraz same wtryskiwacze i szyna wtryskowa są takie jak w wersji 320d a nie 330d

 

Do takich softów nawet nie trzeba ruszać ciśnienia na szynie, więc co ty gadasz o zaworze zwrotnym :D btw 320D ma kiepski zawór regulacji ? U mnie trzymał pięknie 1740b w ramach testów kilkutygodniowych. Szyna wtryskowa jak w 320D ? to co w 325D są 4 wtryski ? :lol:

 

Sprzęgło ? Jakieś specjalne w 325D ? Heh.. realoem sie kłania : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=21207535593

 

To ja się pytam czy mam wymieniać dalej... turbo? :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Hola hola dziewczęta, wyluzujcie :nienie: ja Wam pisze z doświadczenia o różnicach praktycznych kiedy wymieniamy części :roll:

 

Jak pisałem nie znam się na chiptuningu i nie znam wyników jakie wyciągacie na takich jednostkach ani ile one wytrzymują , napisałem z punktu widzenia laika w temacie że przyrost 1/3 na momencie obrotowym to chyba trochę dużo :shock: w każdym razie jak dla mnie....

 

JNX, realoem nie musisz mnie uczyć... a to co wkleiłeś to dokładnie widać sprzęgło 325d i 525d, nie ma tam 330d m57n2 i to z tego względu właśnie że fabrycznie sprzęgło mimo z tego co pamiętam jednakowej średnicy z 330d jest wykonane celowo z gorszych materiałów - i to się tyczy sprzęgieł oferowanych przez BMW a nie aftermarketowych bo wtedy już nie ma różnicy , ot taka magia BMW :twisted:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Dobra, nazwijmy rzeczy po imieniu, chciałeś zabłysnąć i Ci się nie udało :lol:

 

Skoro nie muszę uczyć Cię realoem to po co piszesz o układzie paliwowym w tym aucie? :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
...nikt nie zamierza się kłócić tylko jeśli coś podważasz rób to mądrze i bądź sumiennie przygotowany ... zobacz ile wytrzymywała seryjna tarcza w 330d M57n bo sprzęgło jest to samo ...;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja nie podważam, napisałem że wydaje mi się mało realny i bezpieczny, a tu zmasowany atak grupy TC nagle mi na moje szerokie plecy wchodzi :|

 

Fakt faktem że chciałbym w swojej 530xd mieć dodatkowe 140nm i 60km ale nie wydaje mi się żeby auto to zniosło :evil:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Ja nie podważam, napisałem że wydaje mi się mało realny i bezpieczny, a tu zmasowany atak grupy TC nagle mi na moje szerokie plecy wchodzi :|

 

Fakt faktem że chciałbym w swojej 530xd mieć dodatkowe 140nm i 60km ale nie wydaje mi się żeby auto to zniosło :evil:

zniesie duzo więcej , zależy od skrzyni ... ale bez uluźnienia wydechu i większego IC się nie obędzie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Chcesz mi powiedzieć że z moich 235km i 500nm ( niby ) na serii , można z niego zrobic 300km i 650nm ?? :shock: Lepiej nie :norty: Auto musze mieć minimum 3 lata zależy jak mi się uda go spłacic więc dodatkowe atrakcje finansowe pod postacią wymiany skrzyni i czegoś w silniku ponadplanowego nie są mile widziane ;)

 

Co nie zmienia faktu że pewnie kiedyś się zdecyduję zrobić program na jakieś 270km i 580nm, tak żeby mieć po programie osiągi jak 535d na serii i to chyba wystarczy :roll:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano (edytowane)
wiem , wiem :) nie chciałem przeginac z egt :D

 

co do samej hamowni to własciciel twierdzi że przekłamuje jakies 5 KM i kilkanascie Nm ...

 

Hamownia rzeczywiście troszeczkę przekłamuje ale w "drugą stronę". Hamowałem samochód kilka dni przed programem u siebie w LBN na jednej z nowocześniejszych hamowni MAHA w PL i wyszło 204KM/422Nm, także przekłamania są raczej na poziomie błędu pomiarowego.

 

Natomiast co do samego programu i przyrostów to raczej niczego się nie obawiam, kilku znajomych jeździ x25d na podobnych wartościach już dość długi czas i nic złego się nie dzieje.

Edytowane przez PatLove
Opublikowano
Chcesz mi powiedzieć że z moich 235km i 500nm ( niby ) na serii , można z niego zrobic 300km i 650nm ?? :shock: Lepiej nie :norty: Auto musze mieć minimum 3 lata zależy jak mi się uda go spłacic więc dodatkowe atrakcje finansowe pod postacią wymiany skrzyni i czegoś w silniku ponadplanowego nie są mile widziane ;)

 

Co nie zmienia faktu że pewnie kiedyś się zdecyduję zrobić program na jakieś 270km i 580nm, tak żeby mieć po programie osiągi jak 535d na serii i to chyba wystarczy :roll:

dziqusek ja w swojej byłej E46 330d miałem 297 kucy i 618 niutów i wszystko na ori sprzęgle i jak na razie kolega który ode mnie kupił furkę nadal śmiga i nie narzeka, wiadomo większy icek i uluźnienie wydechu daje naprawdę tym autem frajdę z jazdy a teraz kiedy widzę jak śmiga mój kolega to łza w oku się kręci że już nie jest mój :(

Także dziqusek nie obawiaj się zwiększenia mocy a dopiero gdy odczujesz zmiany sam się przekonasz że było warto :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Witam,napisałem w tym temacie viewtopic.php?f=73&t=215606

ale chyba niezbyt trafnie.

Wiadomo coś na temat grupowego chiptuningu u Aligatora w Katowicach,byliby chętni???

Widziałem stawkę , odezwij Sie na PW , wystarczy Ci na dojazd i jeszcze sporo zostanie ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.