Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

od miesiaca jestem posiadaczem BMW 525 TDS 95r, nigdy wcześniej nie miałem styczności z tą marką. Przez miesiac było wszystko ok tzn nurtowało mnie że przy rozgrzanym silniku aby zapalić musial pokręcic sobie do 10 razy i palił... a dzisiaj po raz pierwszy przy rozgrzanym silniku zapalenie autka trwalo ok 5 minut :duh: i co najgorsze samochodzik sie dławi na wolnych obrotach i gaśnie :mad2: i znów problem z zapaleniem :duh: Proszę o wszelkie podpowiedzi co to moze byc oraz o jakis adres warsztatu taniego a zarazem dobrego w Krakowie. Z góry wielkie dzięki

Opublikowano

no cóż czeka Cie wymiana pompy wtryskowej....a scislej mowiac glowiczki!

 

mozesz wybrac kilka rozwiazan:

 

1. kupic nowa pompe w autoryzowanym serwisie boscha koszt od 3 do 4 tys zalezy od serwisu

 

2. wymienic sama glowiczke koszt ponad 2 tys zl

 

3 zregenerowac pompe koszt 1200 zl z 6 miesieczna gwarancja...czlowiek z Dębicy regeneruje pompy i wysyla poczta (ja wybralem to 3 rozwiazanie i jestem zadowolony nr tego czlowieka 603602330)

 

wybor nalezy do Ciebie

 

po zalozeniu pompy konieczna jest wizyta na w warsztacie w ktorym komputerowo ustawiaja parametry pompy...nie daj sobie ustawiac "na oko"

 

pozdrawiam

Opublikowano
Lucky78 na pewno znajdziesz ja znalazlem bez problemu.Wlasnie w srode jade do mechanika zobaczymy co zrobi i ile wykasuje mam wlasnie podobne objawy !podobno to tez moze byc nastawnik pompy wtryskowej :doh:
Opublikowano
Dzisiaj rano tez nie chcial odpalic nawet na zimnym silniku, ale w kocu sie udalo... rogrzalem go zgasilem aby sprawdzic czy znow beda problemy... gasilem i zapalem z 5 razy i za kazdym razem zapalal od kopa...
Opublikowano
A jeszcze mam pytanko o diagnostyke komputeroawa. Czy zna ktos sensowny serwis w Krakowie w tej dziedzinie bo dzisiaj dzwonilem to samo podlaczenie do kompa samochodziku od 50 zl, a firma Diesel cos tam krzyczy 150 zl za podlaczenie a ustawienie i diagnostyka pompy wtryskowej jest po jej wymontowaniu a to koszt 800 zl :duh:
Opublikowano

nic nie szukaj tylko wymien sterownik za 8 stówek i ciesz sie dalej tdsem.

nie daj sie naciagnac na pompe. sterownik w boschu po hurcie kosztuje 550 zeta. diagnoza na 101%. kazda bmka wczesniej czy pozniej ma ten problem.

e39 3.0D
Opublikowano
Jeśli silnik sam gasnie to może powietrze albo zanieczyszczenia w pompie wtryskowej albo w przewodach zasilajacych niskiego ciśnienia. (od zbiornika do pompy wtryskowej) Sprawdź czy samochod na zaciąg zapali dobrze - jesli tak to musisz sprawdzić aku + rozrusznik (musi kręcić z odpowiednią prędkością i spadek napiecia do ok 9,5 - 10V Jeśli jest mniej to aku do wymiany a rozrusznik do elektryka, ładowanie z alternatora na biegu jałowym ok 13,5 do 14,5V (te wartości jeszcze sprawdź)). Jeśli aku, alternator i rozrusznik są dobre to trzeba szukać przyczyn w pompie i osprzecie.
Opublikowano

. sterownik w boschu po hurcie kosztuje 550 zeta.

 

 

koledze chyba cos sie pomylilo bo ja kupilem chodzony za 580

a wymontowanie pompy i ustawienie na kompie 600

Opublikowano

nic mi sie nie pomyliło.

a te pompe sam ustawisz bez niczyjej pomocy.

to jest wrecz prostackie.

wyjelenili cie z deka.

ps.no nie pomyslalem ze mozesz miec problem z wolnymi obrotami(chyba)

bo dawke to ustawisz na oko o lepiej chodzi niz jak na kompie to zrobisz hehe.

e39 3.0D
Opublikowano
nic mi sie nie pomyliło.

a te pompe sam ustawisz bez niczyjej pomocy.

to jest wrecz prostackie.

wyjelenili cie z deka.

ps.no nie pomyslalem ze mozesz miec problem z wolnymi obrotami(chyba)

bo dawke to ustawisz na oko o lepiej chodzi niz jak na kompie to zrobisz hehe.

Waldek ma rację to proste jak drut!Jak cię ten temat interesuje to daj cynk wytłumaczymy Tobie i innym zainteresowanym. :norty:

Opublikowano

w takim razie panowie jest maly interesik prosze mi dokladnie napisac gdzie zaklada sie ten zaworek zwrotny na jaki wezyk czy gdzies tam bo nie mam o tym zielonego pojecia a jak pojade do mechanika to znowu mnie wykasuja !

Wielkie dzieki pozdrawiam :twisted2:

  • 8 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano
Witam mam podobny problem z gasnącym tds-em,z tym że sprawa wygląda dziwnie,ponieważ gaśnie jedynie w momęcie zmiany biegów na wyższy w czasie dłóższym nisz pół sek. (manual 97r.)Tak jak każdy obstawiałbym pompę ale dziwne jest to że gdy zmieniam biegi szybko tak isz obroty nie spadaja więcej nisz o 500 np. z 3000 na 2500 to wszystko jest o.k. dodam że silnik chodzi jak pszczółka nie faluje ani trochę czy zimny czy ciepły odpala tesz normalnie ,gdy wyżucam na luz tesz wszystko o.k."czarna magia"........
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
wyciagam starocia ,pytanie do BROKSA i Waldka 500 chetnie poradzilbymsie od was odnosnie tego tematu dajcie jakis namiar pozd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.