Skocz do zawartości

devik

Zarejestrowani
  • Postów

    83
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O devik

  • Urodziny 13.05.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 M-sport
  • Lokalizacja
    Gniezno/Ballina

Osiągnięcia devik

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Ja bym obstawił na czujnik ABS. pierścień na półośce sie rozszerzył i przytarł o czujnik .Pierscien do wymiany i możne czujnik tez. Obojętnie która strona z każdego koła sczytuje prędkość osobno (tak mi sie wydaje). Pozdro
  2. http://i57.tinypic.com/122n4hw.jpg http://i58.tinypic.com/352gqwh.jpg http://i62.tinypic.com/24qlro2.jpg http://i61.tinypic.com/2bu14h.jpg http://i57.tinypic.com/2wn8xaw.jpg http://i57.tinypic.com/6j1pxv.jpg http://i60.tinypic.com/27zjm94.jpg
  3. http://i61.tinypic.com/dcv615.jpg prosze.
  4. "kontrola trakcji sie popsuła". Kontrola trakcji to nic innego jak odcięcie cylindrów zęby auto straciło moc wtedy rzekomo kolo które wpadło w poślizg przestanie sie szybciej obracać. Żadnych dodatkowych czujników od kontroli trakcji nie ma ! :nienie: Obstawiam w ciemno czujnik ABS do wymiany. Albo sam padł albo pierścień ABSU na półosi go przytarł i jest tez do wymiany . Podpiąć pod kompa i wszystko jasne w 2 min podczas jazdy prędkości kół będą rozne. :clap:
  5. Odpowiedzialny za to jest czujnik ABS przy każdym kole. Własnie z nich ECU zczytuje predkosc i wie czy kolo wpada w poslizg. Pewnie czujnik do wymiany
  6. Kolego jeśli wstawisz poprawnie zdiecia to może ktos odpowie ... :roll:
  7. problem rozwiązany temat do zamkniecia.
  8. Witam mam problem proszę o pomoc. Z reguły na zimnym pali za pierwszym razem,po przejechaniu paru kilometrów i zgaszeniu za cholerę nie mogę odpalić auta kreci sekundę a potem słychać tylko rozrusznik ale juz silnikiem nie kreci... Tak do skutku i za 20 razem udaje sie odpalic.Domyslam sie ze rozrusznik padł. Moze to jakis przewód jest luzny? I moje pytanie który będzie pasował bo na alledrogo rozruszników w pioruna ale nie wiem dokładnie jaki mam i który kopic możne ten oddać do regeneracji czy jak ?
  9. Mam i Ja :) http://i57.tinypic.com/r1d6wg.jpg
  10. Do mnie doszły, dzięki wielkie !!! :cool2:
  11. Dla zainteresowanych problem został rozwiązany. Lewa i praw półoś sa inne,wystarczy dopasować i przełożyć sam przegub zewnętrzny razem z pierścieniem ABSu Temat do zamknięcia.
  12. Witam. Moje pytanie dotyczy tylnej lewej półosi do E90 320d. Walnął mi pierścień abs na lewym tyle czy to prawda ze muszę wymienić cala półoske? Samego pierścienia nigdzie nie mogę znaleźć auto szarpie kontrola trakcji cały czas sie załancza proszę o pomoc Od jakiego modelu pasuje do mojego od starszego 320d będzie pasować ? Lewa a prawa sa takie same ? Zewnętrznego przegubu podobno nie idzie kupic wszedzie wystapuje w calosci jako cala półoska Podpowiedzcie cos
  13. 1. puzonn 2. Kunio 3. Matias-e90 4. Poklados 5. 87kruk87 6. Man1ek17 7. Mati_D 8. ray1243 9. devik Ja to bym do Irlandii potrzebował... jest szansa ze ktoś wyśle ? Kase oddaje wiadomo ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.