Skocz do zawartości

530d olej w zbiorniczku wyrównawczym :(


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zobacz jeszcze czy na zakrętce z wlewu oleju i na bagnecie nie ma jakiegoś takiego dziwnego nalotu.

 

Podjedź do warsztatu i zapytaj czy nie mają czasem takiego urządzenia co się sprawdza ciśnienie w układzie chłodzenia. jeżeli szybko uchodzi ciśnienie to znaczy że uszczelka.

 

Ale szczerze, to tak jak mówią przedmówcy - uszczelka pod głowicą. ja Ci tylko podsunołem metody które to potwierdzą. Napraw uszczelkę jak najszybciej zanim Ci głowicę powykrzywia bądź coś innego się stanie.

Opublikowano

witam, mam podobny problem, wymieniłem uszczelke, zrobiłem szlif i kompletny remont głowicy, przejechałem 200km oleju ubyło połowe, w zbiorniczku zebrała sie mieszanka z olejem,

co moze być tego przyczyną??

słabej jakości uszczelka - jakaś niemiecka podróbka?

może pękniety blok?

źle splanowana głowica?

jak sprawdzić co zawiniło??

pozdrawiam

Opublikowano

zdjeliśmy chłodnicę oleju, jest strasznie przeżarta, uszczelek prawie nie było, mam nadzieje, że to bedzie to:(

dziś rano jak prowadziłem go do mechanika zagrzał się a ogrzewanie nie działało :mad2:

Opublikowano
jak ogrzewanie nie działało to uszczelka pod głowicą :cry2:
Opublikowano
zdjeliśmy chłodnicę oleju, jest strasznie przeżarta, uszczelek prawie nie było, mam nadzieje, że to bedzie to:(

dziś rano jak prowadziłem go do mechanika zagrzał się a ogrzewanie nie działało :mad2:

 

 

No widzisz to bedzie to na 100%, głowice to w nich raczej nie padaja chyba ze ma duuuuuużo km

Opublikowano

tym bardziej że głowica była jak nówka, wszystko maiała wymienione,

czy możliwe jest że nie było ogrzewania w samochodzie z powodu tej chłodnicy oleju i uszkodzonych uszczelek?

mam nadzieje że tak, jutro zamawiam te częsci zobaczymy co dalej :duh:

Opublikowano
zdjeliśmy chłodnicę oleju, jest strasznie przeżarta, uszczelek prawie nie było, mam nadzieje, że to bedzie to:(

dziś rano jak prowadziłem go do mechanika zagrzał się a ogrzewanie nie działało :mad2:

 

 

No widzisz to bedzie to na 100%, głowice to w nich raczej nie padaja chyba ze ma duuuuuużo km

 

Panie Grzegorzu działa, samochód nie bierze oleju, i grzeje prawidłowo dzięki!

mam jeszcze pytanie dotyczace spadku mocy po remoncie, co moze być tego przyczyną?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie na 100% uszczelka pod glowica. Jesli jest ASB, to moze byc chlodniczka oleju ASB. Musisz zindentyfikowac co to za olej.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
zdjeliśmy chłodnicę oleju, jest strasznie przeżarta, uszczelek prawie nie było, mam nadzieje, że to bedzie to:(

dziś rano jak prowadziłem go do mechanika zagrzał się a ogrzewanie nie działało :mad2:

 

 

No widzisz to bedzie to na 100%, głowice to w nich raczej nie padaja chyba ze ma duuuuuużo km

 

Panie Grzegorzu działa, samochód nie bierze oleju, i grzeje prawidłowo dzięki!

mam jeszcze pytanie dotyczace spadku mocy po remoncie, co moze być tego przyczyną?

pozdrawiam

 

Tu raczej bedzie trudno stwierdzić jak juz była głowica zdejmowana ,może łańcuch jest przestawiony, może podcisnienie sterowania turbo, nie słysze auta i nie wiem jak teraz chodzi ,żeby dac gotową recepte.Dacie sobie rade :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.