Skocz do zawartości

inspection - problem z kasowaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przeczyściłeś styki w złączu i skasowałeś INSPECTION i mój "ulubiony" zegarek?? Jutro zrobię tak samo, może mi się też uda....
Opublikowano

Próbowałem skasowac znów tą chol....rną inspekcję ale nic nie wskórałem...

Przeczyściłem styki w złączu ale to niestety nie pomogło....

A może miałem dziś zły dzień??

Może ktoś ma jeszcze jakies doświadczenia związane z kasowaniem?? I podobne do mnie problemy??

 

Pozdro for all...

Opublikowano
witam a ja po wielu nieudanych próbach skasowania pojechałem do mechanika i za 10 zł miałem to z głowy pozdrawiam
Opublikowano

Tylko jeszcze jeden maly szczegol!Skasowalem inspekcje odwrotnie niz Oli servis tzn. najpierw zaplon potem zworka,odczekalem az zgasnie INSPECTION z zegarkiem i wylaczylem zaplon potem rozlaczylem zworkei jest ok.Powodzenia.

 

pozdrawiam

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Odświeżam temat ponieważ mam problem ze skasowaniem inspekcji w E36 m42 92r. Wszystko już na ten temat przeczytałem na forum i nic nie pomaga.Została tylko możiwość z tymi akumulatorkami na tablicy ale nie wiem jak one wyglądają nawet i nie mam pojęcia jak zdjąć tą tablicę żeby nie posuć.

Więc jak ktoś może mi wskazać jakieś porady to proszę bardzo. :mrgreen:

No błagam was :modlitwa:

Opublikowano

Ten temat był naprawdę już milion razy, sam kiedyś już o tym pisałem.

Akumulatorki masz w desce. Występują dwa typy albo akumulatorki "paluszki" albo jakieś alkaliczne chyba takie zegarkowe tylko grubsze. Nabyć je możesz u zegarmistrza.

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Ten temat był naprawdę już milion razy, sam kiedyś już o tym pisałem.

Akumulatorki masz w desce. Występują dwa typy albo akumulatorki "paluszki" albo jakieś alkaliczne chyba takie zegarkowe tylko grubsze. Nabyć je możesz u zegarmistrza.

 

Kurczę rozebrałem deskę w proch i żadnych akumulatorków nie znalazłem. Masz może jakieś foty gdzie to siedzi?

Michał 750
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
E34 2,5 TDS 91r. skasowałem oil servis przekręciłem zapłon połączyłem pin 7 i 19 kilka sekund i wszystkie diodu zielone, oczywiscie drzwi zamnknięte wszysrtko przez otwarta szybke, ale inspektion za cholere nie chce sie skasować w ten sam sposób lecz dłuższu czas zwarcia i na odwrót :( nic nie pomogło . ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??? http://img232.imageshack.us/img232/299/26022007004mu8.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

to musze przekrecic stacyjke przez otwarta szybe??

ktos mi powiedzial ze bez wymiany oleju to ani rusz....

sam nie wiem.

zrobilem tak:

kluczyk wyjety

lacze 7 i 19

czy caly ten czas po zlaczeniu diod musze miec drzwi zamkniete???

Opublikowano
najlepiej jak by były zamknięte, ja tak bynajmniej miałem, jak zwierałem piny i przekręcałem stacyjke to przez otwartą szybe.
Opublikowano
Co do e36 skasowanie inspekcji oil service... bardzo prosta sprawa... dziś sam jednak zabieram się za kasowanie w e38... mam nadzieje że mi się powiedzie... inaczej bede potrzebował pomocy...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano
Udało się bez problemów... troche zapomniałem jak to było w E36 czy na zapłonie czy zewrzec a potem zapłon... teraz udało mi się w E38.... kabelek... włożony w Pin7 nastepnie przekrecenie kluczyka zwarcie drugiego konca z masą (sruba na kielichu) odczekanie 3 sekundy.... kabelek w góre... spacer do środka oilservice znikł zapaliły sie zielone diody... tak samo z zegarem... tylko zamiast 3 sekund było 12 sekund...
http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Opublikowano

Witam

A ja mam problem - od niedawna posiadam E36 i zaszła konieczność skasowania tych kontrolek. Tyle że albo błędnie znajduje w aucie komputer albo coś robię nie tak. U mnie są piny od 1-25 a w opisie oryginalnej wtyczki widzę 1-20. I jak mam to u siebie zrobić - czemu u mnie jest inaczej?

Opublikowano
Heh znalazłem - gniazdo w plastikowej puszce przy akumulatorze :] i pięknie się zresetowało :lol: . Pozostaje tylko jeszcze kwestia nierównej pracy na benzynie. Wygląda na kiepski silniczek krokowy - montowałem drugi ale tamten z kolei mam odpały że potrafi wchodzić na maksymalne obroty tzn. przycina się - co może być tego powodem?
Opublikowano

Ja przed chwila kasowalem, nie chcialo sie dac robiac wszystkie sposoby zwierajac 7 z 19 wiec zrobilem patent z masa aku i zadzialalo.. na wlaczonej stacyjce jak sie palily kwadraciki 4 zielone wsadzilem miedziany drut w pin nr7 i pod mase aku. pojezdzilem troche nim aby napewno przewodzil i jak zagladam przez drzwi juz jest 5 kwadracikow.

Dodam auto 1.8is rok 94 .

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Tez kiedys walczylem z inspekcja, w E30 ladnie szybko bez problemu hehe a w e36 walczylem ze dwa dni, ile ch*jow poszlo w nia to nawet sobie nie wyobrazacie, rozne wersje, z wlaczony zaplonem, wylaczonym, ale mysle ze problem to odpowiednia dlugosc drucika i jego rezystancja... a co do tego ze auto gorzej sie wkreca jak swieci sie inspekcja to tez mam takie wrazenie.

Kiedys gadalem z jednym mechanikiem z ASO, mowil ze beema ma jakis tryb serwisowy, w sensie ze jesli ma jakas awarje czy inspekcja to komp dziala w jakims trybie bezpieczenstwa i nie pozwala na tzw pelny ogien hehe. Nie wiem czy to prawda ale moja beemka po skasowaniu inspekcji jest duzo weselsza.

Inspekcja swieci sie znowu wiec czas zrobic akcje hehe i przy okazji wymiana oleju, tylko jaki olej... :)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dzięki chłopaki za dokładne opisy jak skasować oil service w e36. Właśnie wymieniłem filerek oleju i olej i nasypałem peroszeczku do filtru powietrza KN. I oczywiście dzięki Waszej pomocy skasowałęm inspekcję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.