Skocz do zawartości

tomi5

Zarejestrowani
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Lubin

Osiągnięcia tomi5

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Super. Miałem dzisiaj o 8 startować i ogladac to autko, ale dzięki temu tematowi juz wiem że nie warto jechać, tym bardziej że sprzedawca rowniez zapewniał że auto malina i nawet na serwis BMW sie zgodził. Poinformowal tylko że malowany byl przedni zderzak ale autko jesy poskaładane że nawet nie widać... Dzieki jeszcze raz bo przy moim temperamencie jak bym zajechal na miejsce i zobaczył trupa to chłop by ze złamanym nosem już był.... Zaczynam żałować sprzedaży S8 :-(
  2. A co ma pneumatyka do klimy?? Wszystko może sie popsuć, więc ten argument mnie nie przekona do pneumatyki, która jesd duzo droższa od np naprawy klimy, a pozatym nie o to pytałem :)
  3. ale komfort duuużo lepszy. klimy też nie musisz w aucie mieć, bo jak się zacznie sypać w takim 10-letnim strupie to też koszta ogromne :D Człowieku co ty porównujesz pneumatyke do klimy, dobrze że o wspomaganiu nie wspomniałeś visku i odmie. Poza tym napisałem że nie interesuje mnie pneumatyka, więc po co chcesz mi na siłe wpierac że jest za...bista, bo komfort itd. jak bym chciał komfort to bym nie chcial sie przesiadac z S8 na X5 :mad2:
  4. Panowie, obecnie jeżdżę S8 D2 FL 2000r 360KM, i tak zastanawiam się nad X5 E53 4,4. Kiedys miałem E32 3.0 V8 i co nie co wiem na temat silnika jego bolaczek itp. Powiedzcie mi jakie jest wasze realne spalanie w tym aucie chodzi o Pb i LPG, na jakich felgach jeździcie i jak wytrzymałe jest zawieszenie. S8 po mieście przy normalnej jeździe spala mi 18-20l. Trasa, 2 dni temu wrociłem z Chorwacji spalanie średnio wyszło 15l przy prędkości 140km/h(tempomat) + klima, Czyli jakieś 33zł na 100km :) wiem żeby unikać pneumatyki, bo jak zacznie sie sypać to koszta ogromne... a co z resztą...
  5. A to jakas okazja czy może normalna cena za zestaw GT12 i GT11?? http://moto.allegro.pl/item1062465169_gliptone_do_regularnego_czyszczenia_skory.html
  6. kto szuka znajduje :wink:
  7. filtr jest ale czy u ciebie to nie wiadomo jak ci liście lecą, tak jak kolega wyżej napisał musisz sprawdzić czy ty go masz, a na pewno kupić nowy na wymiane.
  8. A może te twoje problemy z przeciekającą chłodnicą są spowodowane uszkodzonym wisko, ja też 2 dni temu wymienialem chłodnice na która dostałem pół roku gwarancji, gościu powiedzial mi że nie uwzglednia jej tylko wtedy gdy wisko jest uszkodzone bo to prowadzi właśnie do rozszczelnienia chłodnicy na tych plastikowych elementach zwłaszcza górna lewa strona pod króćcem, wiec sprawdz czy masz huragan pod maska jak auto złapie już temperaturę.
  9. No to fajnie bo znowu czeka mnie demontaż chlodnicy, chyba już jest tak stara i wysłużona że nic jej nie pomoże, najpierw miałem dziurkę wielkości jak po igle, a teraz nie mam zadnego pęknięcia dziurek itp. a płyn i tak sie wydostaje przez ten plastki tak jak by poci się tylko na tyle że po jezdzie i krutkim postoju duża plama pod autem. Jeszcze jedno pytanko do chlodnicy doczepiony jest tzw. tunel część nr 2 na rysunku http://bmwfans.info/original/E32/Lim/730i-M60/ECE/L/M/1992/07/mg-17/ill-17_0084/ do tego tunelu jest wtyczka,która jest wpieta w jakąs prostokatna kostke(czujnik na tunelu) za co ona odpowiada?? pytam ponieważ mam ten tunel popękany i chcę go oddać do klejenia i nie wiem czy będę mógł jeździć z wypięta wtyczką
  10. Wielkie dzięki Pinczer, muszę sie jeszcze raz za to zabrać, bo tak głeboko nie zaszedłem, jeszcze male pytanko czy wiesz może z czego mogę dorobić takie uszczelki pod tymi grzybkami?? i jeszcze jedno pytanie ale tym razem chodzi o odpowietrzanie: Jeżeli miał bym źle odpowietrzony układ, powinno coś się dziać z temperatura bądź ogrzewaniem kabiny??, może być taka sytuacja że układ jest źle odpowietrzony ale temperatura jest czały czas w pionie a ogrzewanie działa prawidłowo?? Pytam bo dawałem chłodnice do regeneracji wiec zlałem stary płyn, nowego weszło gdzieś z 6l i jak na razie jest wszystko ok (temperatura i ogrzewanie kabiny) Na swoje nieszczęście miałem uszkodzony tunel chłodnicy który uszkodził mi łopatkę w wentylatorze :mad2: i teraz czeka mnie wymiana obu części, jutro idę na giełdę(taka ciekawostka ;) ) :mad2: :mad2:
  11. a powiedzcie mi czy uszczelki powinny byc jeszcze tu gdzie szczałka czerwona czy tylko tu gdzie niebieska %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img401.imageshack.us/img401/9499/26032009084.jpg i druga tam w srodku %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img525.imageshack.us/img525/5415/26032009085.jpg
  12. Nie wiem o co kaman, ale żeby znaleśc ten temat musze go szukac przez inne forum bo tu w szukajce wpisanie ,,kasowanie luzu'' nic nie daje. A teraz moje spostrzeżenia i problem: Walczyłem z tym luzem w piątek, udało mi się wykonać całą operację, ale za wiele mi to nie pomogło, jest lepiej ale dalej myszkuje na koleinach, ustawiłem tak że kierownica chodzi ciut ciężej ale bez problemu powraca na swoje miejsce. Co jeszcze mogę sprawdzić żeby wyeliminować ten luz??
  13. tomi5

    Sciagniecie boczków ...

    a to przepraszam, nie wiedziałem że w E32 śruba jest jeszcze pod drewienkiem. :oops:
  14. tomi5

    Sciagniecie boczków ...

    Wystarczy użyć szukajki opis demontażu z fotorelacją http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=50369&highlight=
  15. tomi5

    Płyn do wspomagania

    Ja mam olej DEXTRON III do skrzyni automatycznej, taki też sie nadaję???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.