Skocz do zawartości

BMW e-34 525 1994 warto kupic ??


baikerboys

Rekomendowane odpowiedzi

Wiatm !! Mam pyanie, poniewż mam zamiar kupic sobie BMW 525 E-34 z 1994r i znajomy mechanik powiedzial mi ze w tych beemkach są slebe silniki to znaczy ze maja moc i są silne ale częst jest jakas awaria. Czy to prawda ?? Czy warto kupic takie BMW. Dodam jeszcze ze mialem bete 323 e-30 1990 z silnikie diesla i tam był naprawde dobry silnik i blachy tak samo!! Z gory dzieki za odpowiedz !! :!: :!:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

benzyna czy diesel?

TDS- jeżeli trafisz na dobry, zadbany egzemplarz to się będziesz długo nim cieszył

benzyna- można powiedzieć tak samo ja z tds'em, lecz benzyne można odratować, a w tds jak się zacznie psuć (czyli egzemplarz mocno wyekspolatowany) to nie jest już miło.

Blacha- rewelacja :)

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj spokój benzyna 2.5 jest lepsza i pali podobnie do tds-a.

 

:duh: Ciekawe... :duh: Jeździłeś dwoma modelami, że tak twierdzisz? :duh:

Chyba nie...

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem jeżdziłem,dizel kiepsko warczy i jest droży w utrzymaniu ale oczywiście wolność wyboru,ja wybieram benzynę.

 

Warto nie zapominać, że diesel to zawsze diesel trzeba pamiętać o kilku ważnych rzeczach... W dieslu jeździ się momentem obrotowym a nie przyspieszeniem do 100-ki. Nie powiem, silnik m50b25 jest super rozwiązaniem między osiągami a spalaniem(patrząc na moc i spalanie)... No, ale w mieście trzeba liczyć minimum spalanie 12 litrów gdzie TDS weźmie max 9 przy porównywalnym stylu jazdy. Silnik benzynowy jest po prostu bardziej ''idiotoodporny''. TDSy mają na kołach grubo przebiegi ponad 500 tyś. km i dlatego ludzie na nie tak narzekają kiedy się sypią. Takie moje zdanie :) TDS do normalnej jazdy jest wystarczający :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli dielsla 525tds czy benzyne 525i? Jeśli diesla to mechanik ma rację - jeśli benzynę to mechanik nie wie o czym mówi bo M50B25 to jedna z najlepszych konstrukcji BMW

 

Tu chyba ktoś porównał diesla o przebiegu 400tys z benzyna o 140tys

 

No dzięki :!: Ale mam jeszcze jedno pytanie czy do 525tds e-34 pasował by silnik od 324 td e-30 1990r. Czy trzba zminic mocowania czy da sie na te same :?:

 

E 30 ma inne łapy, musiałbyś założyć je od wersji 524td, ale poza tym elektryka też nie będzie pasować :)

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz na myśli dielsla 525tds czy benzyne 525i? Jeśli diesla to mechanik ma rację - jeśli benzynę to mechanik nie wie o czym mówi bo M50B25 to jedna z najlepszych konstrukcji BMW

 

Tu chyba ktoś porównał diesla o przebiegu 400tys z benzyna o 140tys

Ale w Polsce nie ma tds-ów z takim przebiegiem jaki podałeś. Wszystkie mają po 200tys km na blacie :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mylisz się kolego są mój ma 540 tyś i zaperd... jak nie wiem co trzeba tylko pamiętać o tym że żądzi się swoimi prawami jak o niego nie dbasz to [BAD]. Większość kupujących starsze modele bmw to młode chłopaczki które nie wiedzą o co chodzi dla nich ważna jest marka BMW ale super tylko trzeba pamiętać że nawet najlepsze samochody się psują a bmw jest jednym z droższych w utrzymaniu. Jak masz kase żeby zainwestować i zrobić sobie tds-a pod siebie to nawet z przebiegiem 300 tyś.km. będzie cieszył.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam M20b25 z 88r od ponad 2lat przebieg 470tys. i nie narzekam na silnik jeszcze nigdy nic mi sie nie stalo oprócz zmiany uszczelki pod glowica (naszczescie nie glowicy) ale to bylo z mojej winy bo go przegrzalem przy okazji wymienilem pare rzeczy: uszczelniacze, uszczelke pod glowica i pokrywa zaworow, dotarlem gniazda zaworowe, w cylindrach nie bylo nawet uskoku u gory, sprawdzałem cisnie miałem 10 na kazdym cilindrze ale nie wiem czego i silniczek dalej mi ladnie cyka. Oczywiscie bez zadnych problemow tez sie nie obylo ale byly zwiazane glownie z zawieszeniem przednim albo z czyms nie zwiazanym z silnikiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

525i przebije żywotnością tds-a. Miałem 4 diesele BMW i teraz M50B25 w 3ce

 

A jeżeli podać koszty utrzymania "pieców" przy przebiegu realnym dla tego wieku 300+ to zdecydowanie przebije go benzyna.

(OO)=== OO===(OO)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj spokój benzyna 2.5 jest lepsza i pali podobnie do tds-a.

 

:duh: Ciekawe... :duh: Jeździłeś dwoma modelami, że tak twierdzisz? :duh:

 

Sam mam benzynówke i jestem zwolennikiem benzyny, ale twierdzenie że 525i bedie palic tyle samo co 525 TDS to jest rozmijanie sie z prawdą. Zależnie od warunków i stylu jazdy benzynówka spali minimum 3-4 litry wiecej.

Co do kosztów utrzymania i awaryjnosci? Wszystko zależy od poprzednich włacicieli, jak dbali - i ile auto ma naprawdę przebiegu. Zadbany TDS bedzie smigał pięknie, moj brat jezdził TDSem prawie 7 lat i był bardzo zadowolony, bezusterkowo i tanio.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest tak odwieczny problem: benzyna czy diesel jak automat czy manual, każdy wybierze co innego :)

I to jest dobre i to :D

Faktycznie mało jest zadbanych TDS'ów w PL ale jak już trafimy na zadbanego 525tds to nie ma mowy o "podobnym" spalaniu- pali mniej z czego wychodzi 100km jest tańsze niż na 525i.

Osobiście jeździ mi się dobrze i benzyną i dieslami pod warunkiem: że to powyżej 2,0L :)

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie to nie to samo co tyle samo,jeżdżę raczej dynamicznie tds palił mi średnio w cyklu mieszanym nie mniej niż 9 i nie więcej niż 10,benzyna pali 9-12,należy jednak pamiętać że części do diesla są droższe a obsługa serwisowa (olej,filtry itd...) częstsza, no i jeszcze benzyna jest dynamiczniejsza,szybsza i faktyczne bardziej idioto odporna a jak ktoś szuka oszczędności może zamontować gaz i jeżdzić taniej niż dieslem.muszę jeszcze dodać o bardzo ważnej kwestii: BRZMIENIE SILNIKA. doznania akustyczne są bardzo ważne a brzmienie BMW to raczej kojarzy się z brzmieniem benzyniaka.przed kupnem polecam popróbować jak się jeżdzi jednym i drugim i dopiero wtedy podjąć decyzję który kupić.ja wybieram benzynę.pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.