Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiatm !! Mam pyanie, poniewż mam zamiar kupic sobie BMW 525 E-34 z 1994r i znajomy mechanik powiedzial mi ze w tych beemkach są slebe silniki to znaczy ze maja moc i są silne ale częst jest jakas awaria. Czy to prawda ?? Czy warto kupic takie BMW. Dodam jeszcze ze mialem bete 323 e-30 1990 z silnikie diesla i tam był naprawde dobry silnik i blachy tak samo!! Z gory dzieki za odpowiedz !! :!: :!:
Opublikowano
Masz na myśli dielsla 525tds czy benzyne 525i? Jeśli diesla to mechanik ma rację - jeśli benzynę to mechanik nie wie o czym mówi bo M50B25 to jedna z najlepszych konstrukcji BMW
Opublikowano

benzyna czy diesel?

TDS- jeżeli trafisz na dobry, zadbany egzemplarz to się będziesz długo nim cieszył

benzyna- można powiedzieć tak samo ja z tds'em, lecz benzyne można odratować, a w tds jak się zacznie psuć (czyli egzemplarz mocno wyekspolatowany) to nie jest już miło.

Blacha- rewelacja :)

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Opublikowano
No dzięki :!: Ale mam jeszcze jedno pytanie czy do 525tds e-34 pasował by silnik od 324 td e-30 1990r. Czy trzba zminic mocowania czy da sie na te same :?:
Opublikowano
daj spokój benzyna 2.5 jest lepsza i pali podobnie do tds-a.

 

:duh: Ciekawe... :duh: Jeździłeś dwoma modelami, że tak twierdzisz? :duh:

Chyba nie...

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Opublikowano
owszem jeżdziłem,dizel kiepsko warczy i jest droży w utrzymaniu ale oczywiście wolność wyboru,ja wybieram benzynę.

 

Warto nie zapominać, że diesel to zawsze diesel trzeba pamiętać o kilku ważnych rzeczach... W dieslu jeździ się momentem obrotowym a nie przyspieszeniem do 100-ki. Nie powiem, silnik m50b25 jest super rozwiązaniem między osiągami a spalaniem(patrząc na moc i spalanie)... No, ale w mieście trzeba liczyć minimum spalanie 12 litrów gdzie TDS weźmie max 9 przy porównywalnym stylu jazdy. Silnik benzynowy jest po prostu bardziej ''idiotoodporny''. TDSy mają na kołach grubo przebiegi ponad 500 tyś. km i dlatego ludzie na nie tak narzekają kiedy się sypią. Takie moje zdanie :) TDS do normalnej jazdy jest wystarczający :wink:

Opublikowano
Masz na myśli dielsla 525tds czy benzyne 525i? Jeśli diesla to mechanik ma rację - jeśli benzynę to mechanik nie wie o czym mówi bo M50B25 to jedna z najlepszych konstrukcji BMW

 

Tu chyba ktoś porównał diesla o przebiegu 400tys z benzyna o 140tys

 

No dzięki :!: Ale mam jeszcze jedno pytanie czy do 525tds e-34 pasował by silnik od 324 td e-30 1990r. Czy trzba zminic mocowania czy da sie na te same :?:

 

E 30 ma inne łapy, musiałbyś założyć je od wersji 524td, ale poza tym elektryka też nie będzie pasować :)

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
Masz na myśli dielsla 525tds czy benzyne 525i? Jeśli diesla to mechanik ma rację - jeśli benzynę to mechanik nie wie o czym mówi bo M50B25 to jedna z najlepszych konstrukcji BMW

 

Tu chyba ktoś porównał diesla o przebiegu 400tys z benzyna o 140tys

Ale w Polsce nie ma tds-ów z takim przebiegiem jaki podałeś. Wszystkie mają po 200tys km na blacie :mad2:

Opublikowano
No i mylisz się kolego są mój ma 540 tyś i zaperd... jak nie wiem co trzeba tylko pamiętać o tym że żądzi się swoimi prawami jak o niego nie dbasz to [BAD]. Większość kupujących starsze modele bmw to młode chłopaczki które nie wiedzą o co chodzi dla nich ważna jest marka BMW ale super tylko trzeba pamiętać że nawet najlepsze samochody się psują a bmw jest jednym z droższych w utrzymaniu. Jak masz kase żeby zainwestować i zrobić sobie tds-a pod siebie to nawet z przebiegiem 300 tyś.km. będzie cieszył.
Opublikowano
Ja mam M20b25 z 88r od ponad 2lat przebieg 470tys. i nie narzekam na silnik jeszcze nigdy nic mi sie nie stalo oprócz zmiany uszczelki pod glowica (naszczescie nie glowicy) ale to bylo z mojej winy bo go przegrzalem przy okazji wymienilem pare rzeczy: uszczelniacze, uszczelke pod glowica i pokrywa zaworow, dotarlem gniazda zaworowe, w cylindrach nie bylo nawet uskoku u gory, sprawdzałem cisnie miałem 10 na kazdym cilindrze ale nie wiem czego i silniczek dalej mi ladnie cyka. Oczywiscie bez zadnych problemow tez sie nie obylo ale byly zwiazane glownie z zawieszeniem przednim albo z czyms nie zwiazanym z silnikiem
Opublikowano

525i przebije żywotnością tds-a. Miałem 4 diesele BMW i teraz M50B25 w 3ce

 

A jeżeli podać koszty utrzymania "pieców" przy przebiegu realnym dla tego wieku 300+ to zdecydowanie przebije go benzyna.

(OO)=== OO===(OO)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
daj spokój benzyna 2.5 jest lepsza i pali podobnie do tds-a.

 

:duh: Ciekawe... :duh: Jeździłeś dwoma modelami, że tak twierdzisz? :duh:

 

Sam mam benzynówke i jestem zwolennikiem benzyny, ale twierdzenie że 525i bedie palic tyle samo co 525 TDS to jest rozmijanie sie z prawdą. Zależnie od warunków i stylu jazdy benzynówka spali minimum 3-4 litry wiecej.

Co do kosztów utrzymania i awaryjnosci? Wszystko zależy od poprzednich włacicieli, jak dbali - i ile auto ma naprawdę przebiegu. Zadbany TDS bedzie smigał pięknie, moj brat jezdził TDSem prawie 7 lat i był bardzo zadowolony, bezusterkowo i tanio.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

To jest tak odwieczny problem: benzyna czy diesel jak automat czy manual, każdy wybierze co innego :)

I to jest dobre i to :D

Faktycznie mało jest zadbanych TDS'ów w PL ale jak już trafimy na zadbanego 525tds to nie ma mowy o "podobnym" spalaniu- pali mniej z czego wychodzi 100km jest tańsze niż na 525i.

Osobiście jeździ mi się dobrze i benzyną i dieslami pod warunkiem: że to powyżej 2,0L :)

"Mogę jeździć każdym autem, byle byłoby ze stajni BMW" :D

"W życiu piękne są tylko chwile..."

Opublikowano
podobnie to nie to samo co tyle samo,jeżdżę raczej dynamicznie tds palił mi średnio w cyklu mieszanym nie mniej niż 9 i nie więcej niż 10,benzyna pali 9-12,należy jednak pamiętać że części do diesla są droższe a obsługa serwisowa (olej,filtry itd...) częstsza, no i jeszcze benzyna jest dynamiczniejsza,szybsza i faktyczne bardziej idioto odporna a jak ktoś szuka oszczędności może zamontować gaz i jeżdzić taniej niż dieslem.muszę jeszcze dodać o bardzo ważnej kwestii: BRZMIENIE SILNIKA. doznania akustyczne są bardzo ważne a brzmienie BMW to raczej kojarzy się z brzmieniem benzyniaka.przed kupnem polecam popróbować jak się jeżdzi jednym i drugim i dopiero wtedy podjąć decyzję który kupić.ja wybieram benzynę.pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.