Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam jestem nowy mam poblem bo ubywa mi płyn chłodniczy w moim bmw e36 320i.od pewnego czasu zuwarzyłem ze chłodnica jest mokra niżej zbiorniczka koło czujnika poziomu płynu.sprawdziłem to i koło czujnika nie cieknie a w jaki sposób jest połącczona chłodnica z zbiorniczkiem może to tam cieknie.prosił bym o pomoc.
Opublikowano

jest to dość częsty przypadek

cieknie z pod zbiorniczka wyrównawczego

jest tam uszczelka którą teoretycznie można wymienić

ale u mnie np. taki wyciek skończył się wymianą chłodnicy

Opublikowano
Kolego ja ostatnio miałem że w mrozy padł mi korek od chłodnicy i po nagrzaniu woda uciekała spod korka. Korek powinien przepuszczać tylko w jedną stronę.
Diagnostyka komputerowa BMW dobrze ,tanio i solidnie 666109990 GG 230614
Opublikowano
jest to dość częsty przypadek

cieknie z pod zbiorniczka wyrównawczego

jest tam uszczelka którą teoretycznie można wymienić

ale u mnie np. taki wyciek skończył się wymianą chłodnicy

 

Dokładnie. Możesz sobie uszczelnić tylko pytanie na jak długo? Rok? Miesiąc , a może dzień?

Rozejrzyj sie za jakimś nowym zamiennikiem i masz spokój na amen!

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
Wydaje mi się że masz wyciek z uszczelniacza zbiorniczka wyrównawczego nr.3 na obrazku http://www.realoem.com/bmw/diagrams/a/m/288.png . Jeśli jakiś mechanik ma trochę pojęcia i robił już to kiedyś to spokojnie da sobie radę. Tylko przy wyjmowaniu zbiorniczka z chłodnicy trzeba używać suszarki do bodgrzenia plastiku chłodnicy żeby nie popękał.
Opublikowano
Mialem ten sam problem, wydalem na plyn chlodniczy jakies 250zl liczac 10zl za litr. Plyn uciekal jak samochod dostawal w przyslowiowy pedal czego skutkiem bylo gotowanko. Przy normalnej jezdzie nie bylo problemu. Usmialem sie kiedy postawilem do mechanika okazal sie pekniety jakis plastik koszt 5zl ;D
Opublikowano

Witam

 

Uszczelka jest do kupienia w ASO za jakieś 10zł. Jednakże jej wymiana niewiele daje i na pewno nie zapobiegnie rozszczelnieniu się 15-letniej chłodnicy... Takie życie, że przychodzi czas na nową chłodnicę... Nawiasem mówiąc jest to standardowa przypadłość E36 i bardzo irytująca. U nas w 323i znów cieknie... po dwóch latach od wymiany chłodnicy i już teraz wiem, że nigdy więcej nie kupię jakiejś no name chłodnicy...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano (edytowane)
jeszcze jedno a od chłodnica 1.8 zdaje się do 2.0 bo kumpel taką ma i bym wymienił Edytowane przez kula22
Opublikowano

walcze z tym samym problemem od dłuższego czasu.wymiane chłodnicy na nową mam już za sobą(nowa cieknie w tym samym miejscu,z pod zbiorniczka)może ma ktoś jakiś skuteczny patent na sklejenie tego na amen??

(uszczelka w paście do silników nie sprawdziła sie.

Opublikowano
miałem ten sam przypadek,wymiana uszczelek nie pomaga ale silikon momentalnie zatrzymał wyciek.Od ponad roku mam spokój,nie dolałem przez ten czas ani kropli.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
z tym korkiem to nie jest głupi pomysł.Zanim zaczniecie grzebać przy chłodnicach to dokładnie sprawdzcie czy to właśnie nie z pod korka płyn spie.. ładnie ścieka po zbiorniczku iiii wymienia sie dwa razy chłodnice bez potrzeby....koszt korka 16.50 (dwie chlodnice 500)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam wszystkich, mam problem z płynem chłodniczym - wycieka.

E36 Compact

jakiś czas temu za uwarzyłem ze pod podłogą, dywanikiem a dokładnie pod nogami u kierowcy jest mokro (gdy sprawdziłem po smaku i zapachu stwierdziłem ze to płyn chłodniczy)

od tamtego czasu próbowałem dojść co i jak ale bez skutecznie, co jakiś czasu dolewam płyn do chłodnicy, dziś odkręciłem króćce wyciągnąłem nagrzewnice by sprawdzić co tam się dzieje okazało się ze wszędzie jest sucho, założyłem nowe oringi spasowałem wszystko tak jak powinno był, po zmontowaniu dolałem płynu i odpowietrzyłem układ.

po przejechaniu paru kilometrów gdy silnik był zimny postanowiłem znów zobaczyć poziom okazało się ze jest na minimum.

zastanawia mnie fakt co stało się z tym co wlałem "w przyrodzie nic nie ginie :-) "

pod samochodem sucho nie widać dy płyn gdzieś kapał.

jeśli ktoś z was ma jakiś pomysł bądź spotkał się z takim objawem proszę o pomoc!

z góry dzięki i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.