Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 432
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

 

Jest możliwość, wystarczy je wyjąć i zawieźć do jakiegoś Diesel Service. Oni sprawdzą je w każdych warunkach i na 100% jeśli będzie coś nie tak to to zdiagnozują.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
chlopaki nic nie pomoglo,przegonilem moja bunie ponad 2 godziny po autostradzie(140-180)non stop i nic jest tak samo.w tygodniu jade na wymiane ktoregos z wrtryskow,podobno jest bardzo ciezko zdiagnozowac ktory z nich nie dziala prawidlowo albo jest zabrudzony-zobaczymy.to musi byc ktorys z wtryskow,samochod jest po pelnym servisie wszystkie filtry,paliwa takze oraz wymieniono mi takze odme-zobaczymy!pozdrawiam

z tego co wiem (malo jednak wiem :duh: ), nie ma szans na zdiagnozowanie, ktory z wtryskow jest zly jezeli nie ma bledow, jedyna metoda jest podmiana poszczegolnych wtryskow i proby drogowe, ale tak jak pisales jezeli auto "muli" to jest bardzo duza szansa, ze ktorys z wtryskow nie dziala na 100%...pozdr.

 

Jest możliwość, wystarczy je wyjąć i zawieźć do jakiegoś Diesel Service. Oni sprawdzą je w każdych warunkach i na 100% jeśli będzie coś nie tak to to zdiagnozują.

dzieki, przekaze Tesciowi :mrgreen: , ma ten sam problem (wtryski) w mercu "E" a w serwisie powiedzieli, ze nie mozna tego sprawdzic (czytaj: kup nowe i powinno byc dobrze)...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

ok a teraz pytanie dla kumatych ludzie.

 

W Vagu, korzystając z podpięcia pod kompa można uzyskąc info na temat tego, który wtrysk ma dawki na + a który na - w stosunku do tego, co powinien wtryskiwać. WIem, że można tam korygować wartość dawki w pewnym zakresie. Jak sytuacja wygląda w bmw? Nie można w ten sposób zdziagnozować?

 

AO, w wawie masz serwis Boscha/dephi nie wiem ( nie pamietam już ) który ale zajmujący się własnie wtryskami do ropniaków.

Opublikowano

AO, w wawie masz serwis Boscha/dephi nie wiem ( nie pamietam już ) który ale zajmujący się własnie wtryskami do ropniaków.

dzieki sabur ale z wtryskami ma problem Tesc, dodatkowo jest to merc "E", dodatkowo Tesc mieszka w Sz-nie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: z racji tego, ze w rodzinie trzeba o "czyms gadac" :mrgreen: , wiec rozmawiamy o autach :mrgreen: ,on przekazal mi swoj problem i proby rozwiazania a ja przekazalem mu swoj :mrgreen: :mrgreen: dobre stosunki rodzinne zostaly zachowane :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Witam

Wcześniej czytałem ten temat i tylko pocichu myslałem "jak to dobrze że u mnie nic takiego nie ma" i do czasu.... juz mam czyli wszystko to co było opisywane wczesniej :szarpanie, mulenie + moje wielkie niezadowolenie. To teraz moje pytanie.Czy ktoś nalewał jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków (a jak tak to jakiego) czy to coś da? I czy wogóle ryzykować nalewaniem jakiś specyfików do takiego silnika.Jeśli tak ciezkie jest zdjagnozowania tego to moze by pomógł jakiś wynalazek w płynie?

Opublikowano
chlopaki ja wlasnie wrocilem od mechanika i wszystko narazie jest ok!!!!!!!!! :lol: przejechalem ok 30 km.Kamien z serca.diagnozowali moj samochod przez 2 dni- podlanczanie do kompa,testowali go na drodze z jakims innym kompem i wszystko pokazywalo ze jest ok.az wreszcie zrobili mi upgrate i update kompa wgrali najnowsze sterowniki : CAR ACCESS SYSTEM(CAS) - GATEWAY(CIC-GW) - MULTIPLE RESTRAINT SYSTEM(MRS) - DIGITAL MOTOR/DIESEL ELECTRONICS(DME/DDE) oraz FUEL PUMP(EKP) i wszystko jest ok :wink: wyczuwam nawet ze samochod jest bardziej elastyczniejszy i lepiej sie zbiera.pozdrawiam
Opublikowano
bez slow,poddaje sie!tylko 2 dni bylo ok i znowu to samo! :mad2: wrocilem do mechanika jeszcze raz podlaczyli do kompa i jest wsazystko ok,zadnych bledow.mechanik zasugerowal ze to moze cos z DPF zapycha sie albo jest walniety,ale nie bylem w bmw powiedzieli mi ze w moim modelu nie ma tego filtru,zdiagnozowali to poprzez wyglad koncowki wydechu,jezeli jest wygjeta do dolu to nie ma tego filtra a jesli jest prosta to jest .czy ktos moze mi poradzic co moge jeszcze zrobic?pozdro!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
bez slow,poddaje sie!tylko 2 dni bylo ok i znowu to samo! :mad2: wrocilem do mechanika jeszcze raz podlaczyli do kompa i jest wsazystko ok,zadnych bledow.mechanik zasugerowal ze to moze cos z DPF zapycha sie albo jest walniety,ale nie bylem w bmw powiedzieli mi ze w moim modelu nie ma tego filtru,zdiagnozowali to poprzez wyglad koncowki wydechu,jezeli jest wygjeta do dolu to nie ma tego filtra a jesli jest prosta to jest .czy ktos moze mi poradzic co moge jeszcze zrobic?pozdro!

 

No to może wtryski (jeden albo kilka). Mnie dpf nie pasował do tych objawów z jednego powodu. U mnie nigdy nie występował ten niepokojacy problem jak było zimno albo samochód był nie nagrzany.

Opublikowano
wtryski nie auto bylo badane u dobrego mechanika pod kompem i nic nie pokazalo,cisnienie w cylindrach,wtryski wszystko jest ok.a i nowinka wlasnie zauwazylem ze gdy mam malo paliwa w zbiornika ok rezerwy albo troche wiecej auto ma wiecej obiawow tego delikatnego szarpania albo zamulki.natomiast gdy mam pol zbiornika albo wiecej jest lepiej zdarza sie to zadziej/filtr paliwa mialem wymieniany jakies 20tys temu.moze to cos z ukladem paliwowym??????????
Opublikowano

Spróbujcie to http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=547154

A dwa jedzcie do kogos kto ma komputer ktory nie tylko zczytuje bledy ale mozna widziec parametry rzeczywiste czyli cisnienie doladowania, cisnienie na listwie common rail, czesto w przypadku takiego szarpania sa zapieczone kierownice w turbinie, ale to albo trzeba zdmontowac i ogladnac albo pojezdzic z komp. i zobaczyc wszystko, nie zawsze na takie samo szarpanie jest jedna recepta.

Opublikowano
to napewno nie kierownice w turbinie moja auto ma tylko 110tys przebiegu oraz czuc te delikatne szarpanie albo zamulke tylko gdy turbina nie pracuje ok 1500tys. obrotow do 1700tys obrotow i tylko przy stalej predkosci 50,60 na 3 lub 4 biegu!!!!auto dopiero co mialo konkretny service,wymianilem wszystkie filtry,odme dobry olej a dpf nie mam.pozdro
Opublikowano
Czyscilem kierownice przy przebiegach niby 70 tys niby bo tyle podobno mialy i byly tez zasyfione.czytales watek o czujniku na listwie common rail??
Opublikowano
Opisane masz w tym linku co ci podalem o co chodzi z wtyczka trzeba przeczytac. Wszystko da rade zobic samemu zalezy od checi i umiejetnosci
Opublikowano
delikatne szarpanie albo zamulke tylko gdy turbina nie pracuje ok 1500tys. obrotow do 1700tys obrotow i tylko przy stalej predkosci 50,60 na 3 lub 4 biegu!!!!

Chcialem sie zapytac, co masz za samochod, ze turbo nie pracuje :lol: Ale nie o to chodzi... ja mam przebieg 43k km. i mam cos podobnego. Ruszam..1,2 bieg... obroty spadaja na okolo 1800/1900 i.... tu jest dziwna dziura.(nie ma zadnych szarniec) tylko taki brak mocy przz sekunde. Po przekroczeniu 2k obrotow auto idzie normalnie. Zdarza sie to tez nawet z 5ki na 6ke. przy wiekszych predkosciach. Dodam, ze moj silnik osiaga pelne 400Nm przy 1400 obrotow.

Opublikowano
Chodzi o element nr 2 zawor regulujacy cisnienie na listwie.Tam trzeba przeczyscic wtyczke ale nie zaszkodzi przeczyscic tez wtyczke na czujniku cisnienia nr 3. Ja mialem ten problem i mi pomoglo czyszczenie kierownic w turbo
Opublikowano
chlopaki czy dostane sie do tej szyny tylko po odkreceniu tej gornej plastikowej pokrtwy silnika,chcialbym przeczyscic te elementy nr 2 i 3 tzn. te wtyczki.a co do kierownic w turbinie to lepiej pojade do dobrego mechanika,sam nie bede tego ruszal.z gory dzieki
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Mialem do niedawna ten sam problem.Zrobilem trzy rzeczy.Wlalem plyn do czyszczenia katalizatora do paliwa,wymienilem wezyki podcisnienia i odlaczylem elektroniczny zaworek przy egr oraz air mass.Auto sie uspokoilo,niema wiecej zadnego dlawienia obojetnie przy jakiej predkosci czy obrotach.Teraz musze sie jeszcze upewnic ktory z tych elementow to powoduje.Jak tylko doprowadze sprawe do konca odrazu dam znac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.