Skocz do zawartości

patynn

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2006
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia patynn

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. wszystkie sa super ale: - pirelli zabkuja po czasie i robia sie glosne - potenza jest twarda i sliska na mokrym - sportcontact tyle ze 2 a nie 3 to super kompromis osobiscie wybralbym conti :D
  2. Podpinam się pod temat i zgadzam z kolegą PESZKO że da się pod wejście zmieniarki, są kable na allegro za 400zł choć zastanawiam się czy nie można taniej. To w końcu zwykły kabel !!! Tylko czy profesional ma wejście pod zmieniarkę ??? NIe chce mi się rozbierać radią stąd prośba o podpowiedź ???
  3. ...czy kolega może rozwinąć myśl (wymienić problemy) lub zdementować to co napisał jeśli jego wiedza opiera się na laickich wypowiedziach osób na innych forach ???!!! Rzeczywiście były problemy z silnikami Audi ale to czas przeszły !!! Co do kolegi który wspomniał o pompo-wtryskach w nowych modelach to proponuję zgłębić wiedzę a nie tworzyć spam na forum :mad2: :mad2: :mad2: Jeśli chcemy tworzyć zestawienia A4 vs E90 to nie mówmy niepochlebnie o Audi tylko wykażmy zalety BMW. To co dla nas jest wadą Audi może być zaletą dla fana tej marki jak tez na odwrót. Wytykanie wad innych marek jest niczym innym jak okazaniem własnych słabości lub ułomności - ale mi się zebrało :duh: Trzeba zaznaczyć że obie marki sprzedają dobry produkt tylko dedykują dla innego profilu klienta...To tak jakby porównywać wakacje w wenecji z ibizą, zjedzenie steka z tofu... Rzeczywiście praca silnika 2.0 TDI z CR jest dużo cichsza niż na pompo-wtryskach, ma płynniejszy przebieg momentu. W efekcie wydaje się słabszy niż poprzedni model ponieważ nie ma charakterystycznego gwałtownego wgniatania w fotel. Oczywiście stoper pokazuje wartości bliźniacze :-) Pzdr.
  4. Chłopie bez nerwów. Poszedłeś na skróty i nie wyszło, niestety za błędy się płaci... Spaliny na 90% wydostają się na połączeniu turbo z kolektorem, wystarczy poprawić i będzie ok. Trzpień zmiennej geometrii porusza się przy załączeniu zapłonu, tzn. komputer steruje nim na maksa potem ustawia się we właściwym położeniu. Nie są to anomalia. Problem polega na tym że kupiłeś używane podzespoły i nie wiadomo czy sprawne ??? :nienie: Jeśli przestawiłeś osłonę w skrajne położenie to z pewnością błąd popełniłeś. Wkręcisz za bardzo turbina wstaje późno, wkręcisz za mało spowodujesz niewłaściwą pracę. Moim zdaniem trzeba było zacząć od wymiany przepływki na nową, tu koszt jest stosunkowo niewielki. Jeśli problem by nie ustąpił wyjęcie turbiny i diagnoza. Daj znać jak postępy. Ciekaw jestem który element zawinił u Ciebie ??? Powodzenia
  5. ...czyli problem rozwiązany :-) niestety właściwa regulacja trzpienia jest nie do ogarnięcia dla wielu mechaników, ciesz się że masz nową całość regulowaną fabrycznie, zapewne auto odzyskało wigor ?! To nie ta firma. Chodziło mi o http://www.elektronika.com.pl :-) Ta firma o której piszesz nie ma u mnie pozytywnej opinii choć negatywnej również. Nic poza przeciętność a to dla mnie za mało aby chwalić :twisted:
  6. ...celem sprostowania wg BMW sterownik jest częścią integralną czyli występuje wyłącznie z turbiną, nie kupimy go oddzielnie - co nie znaczy że nie można go odłączyć od turbiny :-) :duh: można go regenerować, jest nawet wyspecjalizowana firma w Piasecznie. Jak wspomnieli koledzy wcześniej, elementy elektroniczne programujemy mechaniczne nie. Jak słusznie przedmówca zauważył, programowanie nie zawsze ulepsza działanie podzespołu :-) Szukanie używanego sterownika to jak igły w stogu siana, nie polecam !!! kolego 007korek, napisz jakie dokładnie masz objawy, jak zachowuje się auto obecnie a jak zachowywało się wcześniej ? Osoba która zdiagnozowała "turbo do wymiany" poszła na skróty chcąc naciągnąć Cię (prawdopodobnie) na zbędne koszty. Może to wcale nie wina działania sterownika a połączenia z turbiną ?! Jeśli wiesz gdzie się znajduje dźwignia łącząca sterownik z turbiną to spróbuj poruszać nią góra - dół na wyłączonym zapłonie. Powinna pracować równo, bez zacięć bez użycia większej siły co nie znaczy że powinna latać. Daj znać jak to wygląda.... Powodzenia
  7. patynn

    [E9x] Dystanse

    odgrzewam temat :-) założyłem na tylna oś dystanse przykręcane 20mm. Jak dla mnie odrobinę za szerokie ale węższych (dokręcanych) nie było :-( Generalnie jestem zadowolony, auto prowadzi się zdecydowanie lepiej. Przy ruszaniu bądź zaśnieżonych zakrętach stabilizacja toru jazdy nie przemęcza się. Foto poniżej. Może na zdjęciu nie widać dużej różnicy ale uwierzcie że w realu jest... http://img522.imageshack.us/img522/3005/dystanse20mm.jpg
  8. ...cudze spaliny są inaczej wyczuwalne, przynajmniej u mnie tak było :-) Sprawdźcie to łączenie, przechodziłem to miesiąc temu...
  9. ...obstawiam łączenie kolektora z turbiną :-) tak na 90%. Jak dobrze zrozumiałem objawy występują tylko na wolnych obrotach lub na wolnych się nasilają ? Czasem wystarczy dokręcić łączenie ale nie zawsze :-) Wystarczy obejrzeć to miejsce, jeśli będzie okopcone wtedy będziesz miał pewność że należy je poprawić. Powodzenia
  10. ...klapki to nie choinka zapachowa którą można wyrzucić !!! Szkoda że za takie przeróbki zabierają się osoby nie mające pojęcia do czego służą...Nie chcę nikogo obrażać ale Ci którzy je wyciągają i cieszą się że zrobili coś extra ponieważ nie czują różnicy w jeździe - sorry narażają się na śmieszność !!! Nic tylko prowokują jeszcze większych amatorów do podobnych zabiegów. Koledzy, inżynierowie BMW nie biorą się z ulicy :mad2: :mad2: :mad2: Tym co chcą zgłębić temat polecam wyszukanie "skracanie kolektora dolotowego" :-) Pozdrawiam
  11. ...jeśli śmigasz tylko po drogach asfaltowych to 19' czy 20' może być, u mnie nie ma lekko w dodatku małe dziecko w aucie :-) Póki co 18' nie zamierzam przekraczać !!! A tak na marginesie to większe rozmiary w naszym kraju są problemowe i kosztowne w zakupie, osobiście nie lubię przepłacać :nienie:
  12. ...mam takie samo zdanie, śmiech przez duże Ś :-) dlatego nie założyłbym 19tek, 18tki będą bardziej racjonalne/proporcjonalne ...zmieniłeś emblemat dla prowokacji :?: :norty:
  13. Z całą pewnością nie jest to wersja M. Oczywiście przy zakupie można dobrać sobie niektóre elementy, takie jak kierownica czy gałka co nie znaczy że jest to wyposażenie M. Ja mam u siebie pełny pakiet M wewnątrz auta, czyli kierownica, gałka, siedzenia sport, czarna podsufitka etc. jednak z zewnątrz standard stąd nie mogę nazwać mojego auta jako wersja M :-) BMW różni się od np. Audi gdzie wersja S-LINE jest całościowa, wewnątrz i z zewnątrz. W naszej marce masz dowolność konfiguracji. Sprawdź vin, może po tym dojdziesz czy ktoś dokładał na własną rękę czy fabryka :idea: :?: :!: Powodzenia
  14. mam jeden problem z moją E91. Wewnętrznie jest wszystko super, M-Pakiet, navi etc. Z zewnątrz niestety nie mam m-pakietu więc nie chcę robić rzeźby typu koła z oznaczeniem m a reszta standard. Na pełna zewnętrzną przeróbkę szkoda mi kasy więc poszukuję rozwiązania alternatywnego. Stąd załączone zdjęcie :-) :roll: Czekam na kolejne wypowiedzi :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.