Skocz do zawartości

hyzmont

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d Black
  • Lokalizacja
    Gliwice

Osiągnięcia hyzmont

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Miałem to samo.Po nawierceniu otworu w przepływce problem zniknął.6 miesięcy nic nie szarpie więc chyba pomogło.
  2. 1. Czerwony330d 2. Wolf997 full ( kodowanie plus update ) - Tomku najlepiej do mnie przedzwonić, ostatnio jestem tak zabiegany że mało kiedy mam czas na pw odpisać 3. Kris70 ( jak tym razem nie przyjedzie to mogiła pojade do Rybnika i skopie Ci dupsko ) 4.Macieke60 ? 5.PET1 - multifunkcja 6.MarcinUTG - aktualizacja silnika lub może coś więcej 7. radaz - kodowanie foteli 8.hyzmont - Światła i pewnie coś jeszcze
  3. Również jestem chętny na światła na Śląsku .Czekam na termin i miejsce.
  4. Zakładamy nową listę chętnych do aktywacji świałeł na Śląsku.Chętni proszę o wpis.
  5. Mój stał 8 miesięcy na rozładowanym akumulatorze do zera i bez odpalania i nic się nie stało.Po wsadzeniu nowego zapalił jak złoto.Więc chyba nie masz się czym martwić.
  6. Moja przygoda z szarpaniem zaczela sie po wymianie filtrów.Potem doszło spadanie obrotów przy zapalaniu.
  7. Wsadziłem strone wtyczki do imadła i ruszałem na boki całym kanałem z wyczuciem aż puściło na klejeniu.Przyznam że jest to trudna operacja!! ale z wyczuciem się da zrobić.
  8. Po kilku dniach testów mogę na 100% stwierdzić że problem delikatnego szarpania nie występuje!!!HUUURAAAAA!!! Zalecenia: Wymiana przepływki lub jej rozwiercenie i delikatne przemycie płytki w kanale pomiarowym-(ja tak właśnie zrobiłem) Po tym zabiegu wróci banan na jape!!Zróbcie sobie prezent na święta. Pozdro
  9. Proszę bardzo.Przepływka a w zasadzie obudowa w e90 jest inna ale sam czujnik pomiarowy jest taki sam. http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=61186
  10. Dzisiaj zabrałem się za wymianę termostatu głównego i wymontowałem przepływomierz i otworzyłem go.Rozwierciłem według opisu Roger-Nysa i i delikatnie przemyłem benzyną płytkę.Po złożeniu do kupy auto po zapaleniu nie buja na obrotach i co najważniejsze nie szarpie na obrotach od 1500 do 1800 na 3 i 4 biegu.Walczyłem z tym od roku :)Przejechałem kilka kilometrów i wszystko wydaje się ok.Postaram się opisać za kilka dni efekt będzie bardziej rzetelnie.
  11. To jaką wartość wpisać w inpa? jak zmieniam na 80 to poszarpuje jak na 10 jest ok tylko że po wyłączeniu active i wejściu powtórnie jest wartość AGR;30.Inpa zapisuje zmiany?
  12. Problem był poruszany i w 100% nie zdiagnozowany: viewtopic.php?f=70&t=116274
  13. Miałem identyczny objaw i po zdjęciu skrzyni okazał się dwumas.Też tylko tyrkotało przy lekkim wciśnięciu sprzęgła.Łożysko jeszcze było przyzwoite.Wymieniłem na oryginały w Mysłowicach koszt wszystkiego 3600zł.
  14. Tak to zupełnie normalne!! U mnie jest tak jakby kto na tarce kartę kredytową tarł.A tak naprawdę to masz coś zepsute.!!!
  15. Wyskoczył błąd.Jak myślicie co to za błąd? Świece czy może sterownik? http://imageshack.us/photo/my-images/593/16178797.jpg/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.