Skocz do zawartości

Ile jechaliście swoim BMW


Blaster

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 630
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fakty ze temacik straszecznie dlugi ale jakos stracil sens. Chyba go nawet nie mial od poczatku. Nikt, poza wlascicielem nie wie na pewno jak bylo a juz napewno niewielu sprawdzalo, profesjonalnie nie testowalo samochod. Prawdziwe wyniki to hamownia i akcelerometr oczywiscie plus minus cos tam.

Nie wierze we fruwajace polowki, standardowe 316-tki smigajace dobrze powyzej 200-tu i inne tego typu sprawy. Sam sie niestety tez tu ulokowalem ale.... postaram sie byc na pierwszym zlocie po lutym, mam papiery na osiagi i beda one do wgladu.

Pozdrawiam

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera, ja kupiłem 325 e36 i ledwo 220 licznikowo idzie... Czemu nie pomyślałem o 316 z gazem? :lol: :lol: A tak poważnie, w 2002 miałem 325 e30 cabrio które miało przerabiane przełożenie, szła ledwo 190, za to przyspieszenie...Ogień, i to jest dla mnie ważniejsze od Vmax której i tak nie ma gdzie sprawdzić. Nic nie zastąpi mi uczucia wciskania w fotel od 80 do 160, a tak miałem w nie tak dawno niestety sprzedanej (albo jeżdzić, albo mieszkać :cry: ) 530d, którą i tak niedługo znowu odkupię, a co...Jeżeli nawet 316 e36 poleci z górki licznikowe 200, to od 150 praktycznie nie przyspiesza, to katowanie autka, ktore skądinąd bardzo sympatyczne jest i wcale nie nabijam się z tego silnika, bo jest wystarczający, tylko po co te bajery o 210 na lpg? So, temat wcale nie taki bez sensu, gdyby ludzie nie popisywali się tak, byloby OK sprawdzić czy moje autko ma podobną Vmax jak identyczne kolegi, ale w tej sytuacji rzeczywiście jest to temat głupawy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2002 miałem 325 e30 cabrio które miało przerabiane przełożenie, szła ledwo 190, za to przyspieszenie...Ogień, i to jest dla mnie ważniejsze od Vmax której i tak nie ma gdzie sprawdzić. Nic nie zastąpi mi uczucia wciskania w fotel od 80 do 160

Możesz coś więcej napisać o tych przeróbkach, gdzie robiłeś, jakie koszta, spalnie itp.

Bo temat mnie bardzo zainteresował.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie za bardzo pamietam już o co tam chodziło. Kupilem ją w Niemczech na pocz. 2002 (oplacało się do marca), w ogłoszeniu miała wpisane Differenzialsperre, skrzynia biegów z takim trickiem, że jedynkę zapinało się do tyłu, miała dużo lepsze (subiektywne odczucie) przyspieszenie na każdym biegu niż moja obecna 325, strasznie zachwycali się nią u Pepłowskiego we Wrocławiu, podobno bardzo rzadki model. Natomiast za nic nie chciała iść nawet z górki na niemieckiej autostradzie więcej niż 190, zresztą niższą prędkość miała nawet wpisaną w brief (192 zamiast dwustu kilkunastu tam :lol: ). Miała koła 9x16, co nie jest też bez wpływu na vmax. Niestety sprzedałem ją po kilku mcach kuzynowi, którego kolega postanowił sprawdzić odporność cabrio na dachowanie. Mam gdzieś jeszcze w dokumentach xero Briefu, ta szpera wg briefu miała ileś tam procent (jeśli to możliwe to chyba 75 %??? o ile dobrze pamiętam, musiałbym poszukać).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2002 miałem 325 e30 cabrio które miało przerabiane przełożenie, szła ledwo 190, za to przyspieszenie...Ogień, i to jest dla mnie ważniejsze od Vmax której i tak nie ma gdzie sprawdzić. Nic nie zastąpi mi uczucia wciskania w fotel od 80 do 160

Możesz coś więcej napisać o tych przeróbkach, gdzie robiłeś, jakie koszta, spalnie itp.

Bo temat mnie bardzo zainteresował.... :twisted:

 

poprostu miał krótki dyfer czyli szybkie przełożenia jak przeżutka górska w roweże, może pamiętasz rozmawialiśmi kiedyś o tym na gg.

 

Co do szpery 75% to raczej mało prawdopodobne coś napewno by sie ukręciło, ja osobiście spotkałem się ze szperą 45% w Nissanie terrano, za to w uazie jest 100% ale za to brak możliwości skręcania.

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do tematu 8)

Bmw 318 92r

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003573.JPG

Bmw 325 cupe 94r

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003806.JPG

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003807.JPG

W obu przypadkach zadziałało odcięcie, Zachwycony byłem 325 bo chciała więcej- tylko ta elektronika :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Kiler z Ciebie - wystarczyłaby stonka na drodze i z tym aparacikiem w łapkach... mapki poskładać i koniec rajdu bo na drzewie wisimy ;)

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do tematu 8)

Bmw 318 92r

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003573.JPG

 

Podziwiam odwagę :shock: Jadąc ponad 200 robić jeszcze zdjęcia. Życzę Ci, żebyś nie trafił w nic następnym razem, bo Ci te poduszki nie pomogą trafić cało do trumny...

 

Wciąż uważam, że temat bez sensu, a powyższy post jest tego jednym z lepszych przykładów.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......że niby wątek bez sensu? 8)

 

To przecież licytacja! :twisted:

 

Kto szybciej? No kto?! :shock:

 

No dobra - kasuję Was. Darlem moją 316i czysta z letkiej górki ale naprawde z letkiej :) a to dlatego że pomykam na szel wipołer 99 :D:D

 

A tak serio - dyskusja przypomina mi przechwalanie się dziecek w piaskownicy, który ma większego siusiaka...

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak serio - dyskusja przypomina mi przechwalanie się dziecek w piaskownicy, który ma większego siusiaka...

 

Wiadomo kto - JA ;)

 

W sumie wielkość susiaka, to równie wdzięczny temat co ten z tytułu tego wątku ;)

 

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu do tematu 8)

Bmw 318 92r

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003573.JPG

Bmw 325 cupe 94r

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003806.JPG

http://www.motofan.net/upload/up/pliki/IM003807.JPG

W obu przypadkach zadziałało odcięcie, Zachwycony byłem 325 bo chciała więcej- tylko ta elektronika :wink:

i to jest dowod ile bylo jechane tak wlasnie powinny wygladac odpowiedzi na ten temat

PAL GUME NIE DUSZE

BMW KLUB SZCZECIN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.......że niby wątek bez sensu? 8)

 

To przecież licytacja! :twisted:

 

Kto szybciej? No kto?! :shock:

 

No dobra - kasuję Was. Darlem moją 316i czysta z letkiej górki ale naprawde z letkiej :) a to dlatego że pomykam na szel wipołer 99 :D:D

 

A tak serio - dyskusja przypomina mi przechwalanie się dziecek w piaskownicy, który ma większego siusiaka...

Mój jest mały ale wariat :D :D :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Prowadzić wózek i zrobić foto nie jest czymś przecież wyjątkowym. Gybym miał przy sobie lepszy aparat były by w formacie avi.

Być może nie jest to coś wyjątkowego do prędkości 20 km/h. Przy 240 km/h jest to po prostu niebezpieczne i bezdennie głupie!

 

Koniec dyskusji na temat tych zdjęć.

Pozdrawiam

Admin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co, jak wszyscy, to wszyscy:

 

Ja moją beemką sunąłem na "średnicówce" licznikowe 250km/h. Jechałem na LPG, ale odcięcia jeszcze nie było. Kumpel przeliczył, że gdyby nie elektronika, pewnie na benzynie poszłaby z 270 jak nic. Do tego było trochę pod górkę (przed Świętochłowicami), ale spalanie na ekonomizerze i tak było około 12l/100km. Trzech kumpli jadących ze mną nie mogło wyjść z podziwu. Za niedługo zamieszcze zdjęcia i filmiki - jechał obok mnie cały czas kumpel w 316i na LPG i pstrykał zdjęcia! Warto będzie zobaczyć! Oprócz tego "w dołku" stali z fotoradarem, więc za pewne będzie kolejny dowód, a policjanci tylko z uśmiechem pogrozili paluszkiem :)

 

KONKURS! Kto znajdzie w powyższym tekście więcej nieścisłości?

 

Ogólnie dyskusja fajna, tylko po co? Niestety, fabryki się nie przeskoczy.

 

ELVIS - nie liczy się wielkość, tylko technika wykorzystania "siusiaka" 8)

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ELVIS - nie liczy się wielkość, tylko technika wykorzystania "siusiaka" 8)

 

Następny z "małym" :wink: :wink:

Jak powiedział el Presidente "mały ale wariat" :D:D ten text mi się podoba :D

~~Oby nasze dzieci miały bogatych rodziców~~

Pozdrawia Elwis

E34 525tds '95 touring executive

http://stud.wsi.edu.pl/~elwis/e34bok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja jechalem raczej skromnie. Jak na razie moim VOLVO 240 GL jechalem 187 i wiecej sie nie dało. Jak zarejestruje moja betke 325 to moze gdzies sprawdze ile pojedzie i podziele sie wrazeniami. Najszybciej jechalem Mercedesem SEC 560 (wujek za kierownicą). Ten to mial przyspieszenie 5,6 no i te skorzane fotele. Podniesc sie nie mozna było. Tylko i tak nas lexus wziął. Widzielismy tylko jak sie oddala :(

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V power jest raczej 100% pewne poniewaz slyszalem iz jest ono importowane a nie "produkowane" w Polsce. Wiec chyba odpada prawdopodobienstwo "wzbogacania" takiego paliwka:)

Moze i nie wzbogacaja ale co jak przekrecaja liczniki. Ja jezdze nacodzien mercedesem sprinterem (taka praca) i mam tam bak troche ponad 100 litrow. Jak tankuje na shellu potrafia oszukiwac. I to nie 2-5 litrow. ale nawet o 10-12. I co wy na to.Od tej pory tankuje na BP. Tam rzadko oszukuja. Wg mnie to nowe paliwo BP (diesel) jest rewelacyjne. Nawet przy 110 km/h schodzi mi ponizej 3000 obrotow, Rewelacja. Polecam to paliwko. Za to nigdy w zyciu nie zatankuje na ORLENie Perochemi i CPNie. Złodzieji nie bede dorabiać :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.