Skocz do zawartości

czujnik temperatury e39


lipeusz

Rekomendowane odpowiedzi

czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Pamiętam że jak kiedyś w E34 odłączyłem na chwilę to po podłączeniu odrazu pokazywał ile trzeba, a jak był odłączony kilka dni to zanim zaczął pokazywać właściwą temperaturę musiałem przejechać kilkanaście kilometrów, w trakcie jazdy temp podnosiła się co 0,5C
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

witam.miałem to samo.podłącz czujnik i na podłączonym zmostkuj te dwa przewody od niego.pokaże +50 i rozłącz mostek.u mnie pomogło.pozdro.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

witam.miałem to samo.podłącz czujnik i na podłączonym zmostkuj te dwa przewody od niego.pokaże +50 i rozłącz mostek.u mnie pomogło.pozdro.

 

Najlepiej zewrzec przed wtyczka .Po takim teście bedziesz miał pewność ze przewody są ok czyli wina leży we wtyczce lub samym czujniku.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

 

 

Witam

 

Akurat niedawno to przerabiałem. Miałem nowy czujnik na wymianę. Zmieniłem i odczekałem kilka godzin i nic. Rozciąłem izolację i sprawdziłem przewody idące do wtyczki i co..? Oba były ułamane! Naprawiłem, zaizolowałem podłączyłem czujnik i już po paru chwilach pokazywał prawidłową temperaturę :mrgreen: A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

U Ciebie, też stawiam na uszkodzony przewód/przewody. Sprawdź je koniecznie.

 

Pozdrawiam

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

Ty się naczytałeś, a ja to przerabiałem na własnej skórze i nie pokazywało właściwej temperatury od razu i nawet nie po chwili... Po ok 10-15 min skoczyło na 39,5 stopnia, później tak co 3-5 min. Temperatura "dochodziła" do właściwej nawet przy wyjętym kluczyku tak z 5-6 godzin... Czujnik kupiłem oczywiście oryginalny... W pierwszym momencie już miałem nawsadzać sprzedawcy, a ponieważ jechałem do sklepu to pomyślałem, że wymontuję go po powrocie i wtedy ku mojemu zdziwieniu temperatura zaczęła rosnąć...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem nową wtyczkę i po założeniu czujnika nic się nie zmieniało a czekałem na reakcję około 24h. Za każdym razem podginałem te blaszki przy końcówkach wchodzących do wtyczki, aż je pourywałem:/ Dziwna sprawa bo sprawdziłem czujnik u kolegi i on działa dobrze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

Ty się naczytałeś, a ja to przerabiałem na własnej skórze i nie pokazywało właściwej temperatury od razu i nawet nie po chwili...

 

 

thenygoos przeczytaj dokładnie mojego posta. Piszę, że się naczytałem ale i przerabiałem na własnej skórze też i PISZĘ, że reakcja wskazań była baaardzo szybka (chyba, że na kilkanaście godzin straciłem przytomność i ocknąłem się po wszystkim :mrgreen: ) Nie wiem czym to jest spowodowane, że raz kalibruje się raz tak, a raz tak. Czujnik u mnie też ori.

 

Pozdr.

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie przy rozłączeniu i oczyszczeniu styków -ponowne załączenie pokazało -40 ,dosłownie kilka sekund i już była prawidłowa temperatura nic nie musiałem zwierać

 

 

Dokładnie o tym pisałem. Może trafia się w niektórych egzemplarzach, że kalibruje się kilka h, ale mnie bardziej interesuje co by mogło mieć na to wpływ?

 

Pozdr.

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Witam,od 3 lat jestem użytkownikiem swojego samochodu ,ale odkąd go kupiłem pokazywało mi -40,wiec postanowiłem się tym zająć . Ze dwa miechy do tyłu sprawdziłem miejsce czujnika ,nie było go w zatrzasku wcale.Więc kupiłem oryginała na allegro i zabrałem się do roboty. Okazało się ze nie mam tam wcale doprowadzonej instalacji od niego (Być może dobrze nie sprawdziłem ,ale upewnię się w najbliższym czasie) . Ale jeśli nic się nie zmieni, to mam pytanie gdzie on właściwie ma być wpięty? Może jest jakiś schemacik do tego...Proszę o pomoc koledzy zorientowani
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już wszystko wiem :) .

 

To super. A może teraz się podzielisz co było nie tak i jak to naprawiłeś? Może się to kiedyś komuś przydać.

 

Pozdrawiam

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko było skryte nie na widoku. Musiałem ściągnąć to mini nadkole które znajduję się w okolicy czujnika. U mnie akurat tam wisiały luzem kable razem z wtyczką. A czujnik był zaginiony w akcji odkąd kupiłem to auto. :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie po odłączeniu i ponownym podłączeniu czujnik kalibrował się przez jakieś trzy kilometry.

Jak autko stało w miejscu to nie chciał się kalibrować. Jak ruszyłem to temperatura wzrastała co 0,5 st i po gdzieś trzech kilometrach wskazania były już prawidłowe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
ja podlacze sie do tematu bo mi sie czujnik urwal razem z wtyczka niestety i kupilem nowy uzywany oryginalny a wtyczke dostalem gratis,oczywiscie nie pomyslalem jak ja rozebralem i nie wiem czy dobrze wpialem te kabelki,czy jest jakies znaczenie ktory gdzie czy sa moze takie same :?:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po uderzeniu przodem i naprawie w warsztacie mam problem z czujnikiem temperatury. Od czasu tej naprawy na panelu pokazuje się -40 stopni. Temperatura rośnie, ale po każdym uruchomieniu zapłonu startuje od -40 stopni. Jak rozwiązać ten problem? Edytowane przez Cyrix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Raczej tak, odlaczylem go i wyswietlac zaczal jeszcze bardziej swirowac. Teraz mam 45*C :roll: przez co musze ustawiac 32*C w klimatroniku, zeby mi cieplejsze powietrze lecialo.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Mam 530D z 2002r jak odłączyłem czujnik temperatury, to wskazanie było -40 po podłączeniu natychmiast miałem prawidlowy pomiar. Wyglądza na to że masz przerwany-uszkodzony kabel lub skorodowane styki jeśli pokazuje -40 to nie podłączony czujnik, jeżeli temperatura powoli rośnie to za duża oporność złącz. Jak widać w jednym jak i w drugim przypadku trzeba sprawdzić przewody i złącza.

 

Pozdrawiam Józef

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.