Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Pamiętam że jak kiedyś w E34 odłączyłem na chwilę to po podłączeniu odrazu pokazywał ile trzeba, a jak był odłączony kilka dni to zanim zaczął pokazywać właściwą temperaturę musiałem przejechać kilkanaście kilometrów, w trakcie jazdy temp podnosiła się co 0,5C
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano
czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

witam.miałem to samo.podłącz czujnik i na podłączonym zmostkuj te dwa przewody od niego.pokaże +50 i rozłącz mostek.u mnie pomogło.pozdro.

niema nic lepszego niż BAWARKA
Opublikowano
czesc

wiem jest troche na ten temat :D ,ale ja mam dalej problem z tym czujnikiem po wymianie na nowy nadal pokazuje -40 :mad2:

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

witam.miałem to samo.podłącz czujnik i na podłączonym zmostkuj te dwa przewody od niego.pokaże +50 i rozłącz mostek.u mnie pomogło.pozdro.

 

Najlepiej zewrzec przed wtyczka .Po takim teście bedziesz miał pewność ze przewody są ok czyli wina leży we wtyczce lub samym czujniku.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

przewody i styki wydaja sie wporzadku,moze ktos zaradzi co trzeba zrobic bybylo wszystko ok,moze jakis reset sie robi czy cos :?:

z gory dzieki i pozdr...

 

 

Witam

 

Akurat niedawno to przerabiałem. Miałem nowy czujnik na wymianę. Zmieniłem i odczekałem kilka godzin i nic. Rozciąłem izolację i sprawdziłem przewody idące do wtyczki i co..? Oba były ułamane! Naprawiłem, zaizolowałem podłączyłem czujnik i już po paru chwilach pokazywał prawidłową temperaturę :mrgreen: A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

U Ciebie, też stawiam na uszkodzony przewód/przewody. Sprawdź je koniecznie.

 

Pozdrawiam

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Opublikowano
[...]A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

Ty się naczytałeś, a ja to przerabiałem na własnej skórze i nie pokazywało właściwej temperatury od razu i nawet nie po chwili... Po ok 10-15 min skoczyło na 39,5 stopnia, później tak co 3-5 min. Temperatura "dochodziła" do właściwej nawet przy wyjętym kluczyku tak z 5-6 godzin... Czujnik kupiłem oczywiście oryginalny... W pierwszym momencie już miałem nawsadzać sprzedawcy, a ponieważ jechałem do sklepu to pomyślałem, że wymontuję go po powrocie i wtedy ku mojemu zdziwieniu temperatura zaczęła rosnąć...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Ja kupiłem nową wtyczkę i po założeniu czujnika nic się nie zmieniało a czekałem na reakcję około 24h. Za każdym razem podginałem te blaszki przy końcówkach wchodzących do wtyczki, aż je pourywałem:/ Dziwna sprawa bo sprawdziłem czujnik u kolegi i on działa dobrze.
Opublikowano
[...]A też się naczytałem, że trzeba czekać kilka godzin i temp. będzie stopniowo rosnąć... :nienie: Bez czekania, bez resetowania i bez innych komputerowych czarów :8) Musi działać.

 

Ty się naczytałeś, a ja to przerabiałem na własnej skórze i nie pokazywało właściwej temperatury od razu i nawet nie po chwili...

 

 

thenygoos przeczytaj dokładnie mojego posta. Piszę, że się naczytałem ale i przerabiałem na własnej skórze też i PISZĘ, że reakcja wskazań była baaardzo szybka (chyba, że na kilkanaście godzin straciłem przytomność i ocknąłem się po wszystkim :mrgreen: ) Nie wiem czym to jest spowodowane, że raz kalibruje się raz tak, a raz tak. Czujnik u mnie też ori.

 

Pozdr.

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Opublikowano
u mnie przy rozłączeniu i oczyszczeniu styków -ponowne załączenie pokazało -40 ,dosłownie kilka sekund i już była prawidłowa temperatura nic nie musiałem zwierać
Opublikowano
u mnie przy rozłączeniu i oczyszczeniu styków -ponowne załączenie pokazało -40 ,dosłownie kilka sekund i już była prawidłowa temperatura nic nie musiałem zwierać

 

 

Dokładnie o tym pisałem. Może trafia się w niektórych egzemplarzach, że kalibruje się kilka h, ale mnie bardziej interesuje co by mogło mieć na to wpływ?

 

Pozdr.

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam,od 3 lat jestem użytkownikiem swojego samochodu ,ale odkąd go kupiłem pokazywało mi -40,wiec postanowiłem się tym zająć . Ze dwa miechy do tyłu sprawdziłem miejsce czujnika ,nie było go w zatrzasku wcale.Więc kupiłem oryginała na allegro i zabrałem się do roboty. Okazało się ze nie mam tam wcale doprowadzonej instalacji od niego (Być może dobrze nie sprawdziłem ,ale upewnię się w najbliższym czasie) . Ale jeśli nic się nie zmieni, to mam pytanie gdzie on właściwie ma być wpięty? Może jest jakiś schemacik do tego...Proszę o pomoc koledzy zorientowani
Opublikowano
Już wszystko wiem :) .

 

To super. A może teraz się podzielisz co było nie tak i jak to naprawiłeś? Może się to kiedyś komuś przydać.

 

Pozdrawiam

Sześciocylindrowiec swobodnie poruszający wyobraźnię


-=GHOST IN THE SHELL=-

Opublikowano
Wszystko było skryte nie na widoku. Musiałem ściągnąć to mini nadkole które znajduję się w okolicy czujnika. U mnie akurat tam wisiały luzem kable razem z wtyczką. A czujnik był zaginiony w akcji odkąd kupiłem to auto. :D
Opublikowano
Ja z rok temu kupiłem czujnik na allegro, za 30 czy 50zł, działa do dziś, a kalibrował się może z 3min :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie po odłączeniu i ponownym podłączeniu czujnik kalibrował się przez jakieś trzy kilometry.

Jak autko stało w miejscu to nie chciał się kalibrować. Jak ruszyłem to temperatura wzrastała co 0,5 st i po gdzieś trzech kilometrach wskazania były już prawidłowe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ja podlacze sie do tematu bo mi sie czujnik urwal razem z wtyczka niestety i kupilem nowy uzywany oryginalny a wtyczke dostalem gratis,oczywiscie nie pomyslalem jak ja rozebralem i nie wiem czy dobrze wpialem te kabelki,czy jest jakies znaczenie ktory gdzie czy sa moze takie same :?:
Opublikowano (edytowane)
Po uderzeniu przodem i naprawie w warsztacie mam problem z czujnikiem temperatury. Od czasu tej naprawy na panelu pokazuje się -40 stopni. Temperatura rośnie, ale po każdym uruchomieniu zapłonu startuje od -40 stopni. Jak rozwiązać ten problem? Edytowane przez Cyrix
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nosz cholera stalo mi sie to samo, pod obrotomierzem wskazuje mi gorrrace 40*C... Przedni czujnik prawda?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej tak, odlaczylem go i wyswietlac zaczal jeszcze bardziej swirowac. Teraz mam 45*C :roll: przez co musze ustawiac 32*C w klimatroniku, zeby mi cieplejsze powietrze lecialo.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Panowie żeby czujnik po wymianie na nowy od razu pokazywał prawidłową temperaturę wystarczy podłączyć auto pod komputer i skasować błędy (pamięć) licznika. U mnie zadziałało od razu.
Opublikowano

Witam.

 

Mam 530D z 2002r jak odłączyłem czujnik temperatury, to wskazanie było -40 po podłączeniu natychmiast miałem prawidlowy pomiar. Wyglądza na to że masz przerwany-uszkodzony kabel lub skorodowane styki jeśli pokazuje -40 to nie podłączony czujnik, jeżeli temperatura powoli rośnie to za duża oporność złącz. Jak widać w jednym jak i w drugim przypadku trzeba sprawdzić przewody i złącza.

 

Pozdrawiam Józef

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.