Skocz do zawartości

Diagnoza - szukam/oferuje


nerwus

Rekomendowane odpowiedzi

Szukam kogos kto podjedzie z kompem na terenie Warszawy.

Po wymianie akumulatora wykrzyknik i rozrusznik nie kreci.

Aku zarejestrowane przez INPE, bledy po kasowaniu wracaja.

Powinienem odrazu szukać zamiast tracić czas na zamawianie k+dcan i instalowanie softu :P

Pacjent e92 n53b60

Jak masz kabel to mogę na to zerknąć zdalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Szukam kogos kto podjedzie z kompem na terenie Warszawy.

Po wymianie akumulatora wykrzyknik i rozrusznik nie kreci.

Aku zarejestrowane przez INPE, bledy po kasowaniu wracaja.

Powinienem odrazu szukać zamiast tracić czas na zamawianie k+dcan i instalowanie softu :P

Pacjent e92 n53b60

Zacznij od odłączenia małej wtyczki z IBS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kabel to mogę na to zerknąć zdalnie

Alb3rt mam kabel mam Inpe, nie mam opcji synchronizacji CAS, po wejsciu w EWS4-starting value comparison MSD80 wyskakuje mi:

actual locking status: 1

Freigabe von Suendung und Einspritzung erfeilt (Challenge-Response erfolgreich)

Osiągnięto zatwierdzenie wysłania i wstrzyknięcia (udana odpowiedź na wyzwanie)


i nic sie nie dzieje ani zadnych opcji...

jezeli jest taka opcja, mozemy sie polaczyc zdalnie, bylbym mega wdzieczny...

 

Zacznij od odłączenia małej wtyczki z IBS

cursor co da odlaczenie IBS?

slyszalem ze bez niej nie ma opcji zeby odpalil...

w sensie moge sprobowac, nie wiem czego oczekiwac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kabel to mogę na to zerknąć zdalnie

Alb3rt mam kabel mam Inpe, nie mam opcji synchronizacji CAS, po wejsciu w EWS4-starting value comparison MSD80 wyskakuje mi:

actual locking status: 1

Freigabe von Suendung und Einspritzung erfeilt (Challenge-Response erfolgreich)

Osiągnięto zatwierdzenie wysłania i wstrzyknięcia (udana odpowiedź na wyzwanie)


i nic sie nie dzieje ani zadnych opcji...

jezeli jest taka opcja, mozemy sie polaczyc zdalnie, bylbym mega wdzieczny...

 

Zacznij od odłączenia małej wtyczki z IBS

cursor co da odlaczenie IBS?

slyszalem ze bez niej nie ma opcji zeby odpalil...

w sensie moge sprobowac, nie wiem czego oczekiwac :D

 

Daj sobie pomóc. Albert ogarnie zdalnie jak masz chcoiazby kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kabel to mogę na to zerknąć zdalnie

Alb3rt mam kabel mam Inpe, nie mam opcji synchronizacji CAS, po wejsciu w EWS4-starting value comparison MSD80 wyskakuje mi:

actual locking status: 1

Freigabe von Suendung und Einspritzung erfeilt (Challenge-Response erfolgreich)

Osiągnięto zatwierdzenie wysłania i wstrzyknięcia (udana odpowiedź na wyzwanie)


i nic sie nie dzieje ani zadnych opcji...

jezeli jest taka opcja, mozemy sie polaczyc zdalnie, bylbym mega wdzieczny...

 

Zacznij od odłączenia małej wtyczki z IBS

cursor co da odlaczenie IBS?

slyszalem ze bez niej nie ma opcji zeby odpalil...

w sensie moge sprobowac, nie wiem czego oczekiwac :D

Odezwij się na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest ktos z Krakowa i moglby pomoc, mianowicie pojawil mi sie błąd o awarii swiatel doswietlajacych zakrety oraz awarii swiatel samopoziomujących. Szukalem pomocy w warsztacie ale od ręki nie chcą pomóc.

BMW F30 2015r


Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy jest ktos z Krakowa i moglby pomoc, mianowicie pojawil mi sie błąd o awarii swiatel doswietlajacych zakrety oraz awarii swiatel samopoziomujących. Szukalem pomocy w warsztacie ale od ręki nie chcą pomóc.

BMW F30 2015r


Dzięki!

 

Odezwij się do mnie w poniedziałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

Zacznij od odłączenia małej wtyczki z IBS

cursor co da odlaczenie IBS?

slyszalem ze bez niej nie ma opcji zeby odpalil...

w sensie moge sprobowac, nie wiem czego oczekiwac :D

Nie mówię o całkowitym odłączeniu klemy minusowej.

W klemie minusowej jest sterownik sprawdzający stan aku. Czasem zdarza się usterka tej klemy, która powoduje zwarcie, a jedno z zasilań jakie dostaje to plus po zapłonie z modułu CAS. Ten przy zwarciu zablokuje możliwość włączenia drugiej pozycji zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

potrzebuję zdalnej diagnozy F20 2014r.

Przestał działać prawy kierunkowskaz w lusterku. Podmieniłem sam kierunkowskaz, bez efektu, potem całe lusterko - bez zmian. Podpiąłem kierunkowskaz bezpośrednio do FEM (gniazdo A173*3B, pin 37) - zero reakcji.

Podejrzewam, że FEM zablokował kierunkowskaz z powodu jakiegoś zwarcia i wymaga teraz resetu. Ale podkreślam, podejrzewam, mam kabel i eSys ale ISTY nie ruszam, zbyt skomplikowane dla mnie póki co.


Czy jest możliwa zdalna diagnoza, ewentualnie reset licznika zwarć w FEM (o ile mam trafne podejrzenia)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Cześć,

potrzebuję zdalnej diagnozy F20 2014r.

Przestał działać prawy kierunkowskaz w lusterku. Podmieniłem sam kierunkowskaz, bez efektu, potem całe lusterko - bez zmian. Podpiąłem kierunkowskaz bezpośrednio do FEM (gniazdo A173*3B, pin 37) - zero reakcji.

Podejrzewam, że FEM zablokował kierunkowskaz z powodu jakiegoś zwarcia i wymaga teraz resetu. Ale podkreślam, podejrzewam, mam kabel i eSys ale ISTY nie ruszam, zbyt skomplikowane dla mnie póki co.


Czy jest możliwa zdalna diagnoza, ewentualnie reset licznika zwarć w FEM (o ile mam trafne podejrzenia)?

Jak nie boisz się używać esys, to ista będzie dla Ciebie banalnie prosta w obsłudze.


Z tego co kojarzę, to reset licznika zwarć w tych modelach jest dostępny z poziomu funkcji serwisowych w ISTA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę przesadziłem bo do tej pory w e46 i F20 robiłem wszystko samodzielnie ale od jakiegoś roku nie mam po prostu czasu aby to zgłębić.

Rok temu w pandemii przygotowałem sobie cały folder plików, wydrukowałem instrukcje itd. ale po prostu zabrakło czasu... problem natomiast jest lekko palący bo auto stoi w garażu już trzeci tydzień, minął mi właśnie termin przeglądu i żona musi moim e46 jeździć, a tego nie lubi, oj nie lubi :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę przesadziłem bo do tej pory w e46 i F20 robiłem wszystko samodzielnie ale od jakiegoś roku nie mam po prostu czasu aby to zgłębić.

Rok temu w pandemii przygotowałem sobie cały folder plików, wydrukowałem instrukcje itd. ale po prostu zabrakło czasu... problem natomiast jest lekko palący bo auto stoi w garażu już trzeci tydzień, minął mi właśnie termin przeglądu i żona musi moim e46 jeździć, a tego nie lubi, oj nie lubi :lol:

Napisz do mnie. Zrobię diagnostykę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,


potrzebuję pomocy w zakodowaniu paru opcji w X1 E84 - okolice małopolska/śląsk:


1. Odczyt ciśnienia kół.

W IDRIVE błąd systemu RPA, kiedy przeprowadzam inicjalizację, wykonuje się ale błąd RPA pozostaje. Zacząłem więc od sprawdzenia czujników ABS i sprawdzenia ich podczas jazdy - wszystkie pokazują identyczną prędkość i działają poprawnie. Przypadkiem podczas wymiany opon okazało się, że w kołach są zamontowane czujniki TPMS, no to 1 został zdemontowany i założyłem koło - od razu po odpaleniu błąd na głównych wskaźnikach + na IDRIVE o nieprawidłowym ciśnieniu. Reasumując wygląda mi to na poprawnie działający układ na czujnikach w kołach + nieprawidłowo zakodowaną funkcję, bo na IDRIVE mam RPA, a wydaje mi się, że powinienem mieć odczyt z każdego koła z osobna.


2. BLUETOOTH.

W bagażniku COMBOX fizycznie jest + po VIN wychodzi, że opcja BT jest.

W IDRIVE brak opcji BT, czyli raczej do zakodowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z Warszawy byłby w stanie pomóc w tym temacie: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=165&t=390741&p=2820025#p2820025


Uruchomienie tempomatu, ale wcześniej zmuszenie do poprawnej komunikacji pomiędzy FEM a kombi, prawdopodobnie trzeba postawić ten sam I-step. Samochód jest z 2012 r., z tego co wiem, nigdy nie był aktualizowany (poza chipem u KM), licznik z 2016.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Siema wszystkim.

Potrzebuje kogoś z INPA w okolicach Tarnobrzeg/Sandomierz /Stalowa Wola. Ewentualnie Lublin i Rzeszów.

Muszę pobrać trochę danych do diagnostyki a niestety wymiękłem przy instalacji INPA na swoich kompach (błędy).

Ktoś coś?

E61 N43b20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.