Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy w ciągu 5 miesięcy muszę wymienić w tej chwili 3-ci już drązek ponieważ puka znów... na początku kupiłem takie dwa zwykłe z Allegro (cena 90zł) no okej rozumiem cene i jakośc wytrzymały po 3 tygodnie.

następnie zakupiłem drążek wysokiej klasy w sklepie firmy FEBI... no fakt wytrzymał 2 miesiące ... czy to normalne ? czy może coś z autem jest nie tak że one tak siadają...

Pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy w ciągu 5 miesięcy muszę wymienić w tej chwili 3-ci już drązek ponieważ puka znów... na początku kupiłem takie dwa zwykłe z Allegro (cena 90zł) no okej rozumiem cene i jakośc wytrzymały po 3 tygodnie.

następnie zakupiłem drążek wysokiej klasy w sklepie firmy FEBI... no fakt wytrzymał 2 miesiące ... czy to normalne ? czy może coś z autem jest nie tak że one tak siadają...

 

Też już mam 2-gi. Ten tani z allegro miał luzy po paru tyś km. Obecnie mam OCAP i jeszcze luzów nie ma ale nie wiele zrobiłem km.

 

Podobno przy wymianie drążka środkowego należy zmienić tuleje jego wspornika... czego ja nie zrobiłem ale chyba zrobię (czy ktoś wie czy z tym dużo roboty i czy trzeba domontować drążek?).

Ważny jest też luz przekładni. I oczywiście końcówek drążków.

Jeśli powyższe luzy są duże to środowy też długo nie wytrzyma.

Wydaje mi się że stan wahaczy zwłaszcza górnego jest też bardzo ważny.

A co do tego drążka za 90 pln to on chyba ma źle zrobiony przegub od strony kierowcy, nie ma tam uszczelnienia takiego jak powinno być. W każdym razie w OCAP-pie było całkiem inne.

 

Ile dałeś na FEBI? 2 miesiące to ile kilometrów? Jakie masz felgi? Bo jak jakieś 18" to one mogą być powodem. Ja mam 225/45/17.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Jak wymontuje sam wspornik to nie trzeba, ale wyciągnięcie środkowego to 5 minut, wyciągasz go razem z kierowniczymi, bez pie...... A miałeś luz na tej tulejce ? Jeśli nie, ja bym jej nie wymieniał, a jak był to trzeba było to zrobić od razu :P

 

PS. OCAP to też bagno.

Opublikowano
A hamulce kolega w jakim ma stanie ? Jeśli dojechane na maksa, tak że Ci rzuca całą budą przy hamowaniu to ja bym zaczął od tego a dopiero zabierałbym się za zawieszkę bo tak zawsze dostanie w kość :)
Opublikowano
Ile kilometrów zrobiłeś na tym febi? Jakie masz koła (rozmiar)?
szczerze mówiąc to okolo 3 tys. km. koła mam 235/45/17

i niewiem czy ciągle tak się będzie dało bo to dla mnie to nie ma sensu co 2 miesiące płacić 300zł za drązek.. bo to mija się z celem

 

Jesli chodzi o hamulce itd. .. to napewno odpada ponieważ klocki + tarcze nówki

Opublikowano
Ile kilometrów zrobiłeś na tym febi? Jakie masz koła (rozmiar)?
szczerze mówiąc to okolo 3 tys. km. koła mam 235/45/17

i niewiem czy ciągle tak się będzie dało bo to dla mnie to nie ma sensu co 2 miesiące płacić 300zł za drązek.. bo to mija się z celem

 

Jesli chodzi o hamulce itd. .. to napewno odpada ponieważ klocki + tarcze nówki

 

Przy okazji powiedz mi może czy luzy łapały dwa przeguby czy może jeden? Bo u mnie w 3-ch drążkach jakie mam luzy były na jednym przegubie i chyba właśnie tylko tym od kierowcy co moim zdaniem o czymś świadczy...

Normalnie powinno się to zużywać w miarę równomiernie a nie tak że jedna strona leci a druga prawie jak nowa.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
możesz mieć luz na wieloklinie wąsa układu kierowniczego ...
i co to w takim razie by oznaczało ? z tego co pamietam to za każdym razem luz się pojawia na przegłubie od strony pasażera...
Opublikowano

Dziwne rzeczy panowie piszecie ,,,

Drążek środkowy to jedyna rzecz która nigdy u mnie nie padała nie zależnie od tego na jakich felgach jedziłem i po jakich drogach

 

Może uszkadzacie go jakoś przy zakładaniu albo coś w tym stylu

 

A tak częste psucie to napewno nie normalne jest

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Nie wiem Moi Drodzy...wydaje mi sie,ze jakies wyjatkowe badziewie podrabiane moze ma miejsce.Ja w poprzedniej 7 wymienialem ten drazek raz i jezdzilem potem bez problemow a w obecnej kupilem z tym drazkiem,zrobilem juz 52 tys km i nie ma zadnych luzow...i nie wiem kiedy byl zmieniany,ja przez 5 lat w przodzie zmienilem tylko drązki stabilizatora bo lekko stukaly.Pozdrawiam.
Opublikowano
czesc wtrace sie w dyskusje bo mialem tan sam problem w mojej e 32 w ciagu 3 miesiecy wymienilem mozna powiedziec cale zawieszenie sam jestem mechanikiem i juz mnie to dobijało bo nie wiedzialem dlaczego to wszystko siada przyczyna byla prosta krzywe felgi naprawde sam w to nie wierzylem jak wlozylem kola na maszyne ze były takie krzywe a nie było czuc zadnych wibracji podczas jazdy moze u ciebie jest podobnie warto to sprawdzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.